Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
	
		
					Regulamin forum
			Zakaz tworzenia nowych wątków.
		
		
	 
			
		
		
			- 
				
								mistrzunioss							
- Posty: 331
- Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
 M06B3 125 Kos 85'
 M06B3 73' Garbuska
- Lokalizacja: WLKP
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mistrzunioss » 2012-07-25, 16:13
			
			
			
			
			Dodaje fotki zębatki
Zębatka była już robiona jeszcze za czasów dziadka prawdopodobnie ;p nity solidnie się trzymają  

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Skinder							
- Posty: 2229
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Skinder » 2012-07-25, 16:40
			
			
			
			
			O kur**, ale partyzantka. To przypadkiem od WFM nie jest zębatka ?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 Kubek
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Kubek » 2012-07-25, 19:26
			
			
			
			
			Robisz to na odwal się czy chcesz mieć dobry motocykl ? 
Oszczędzasz pieniądze? 
Lepiej poradź się nas przeanalizuj co chcesz zrobić bo jakoś chaotycznie to robisz  
 
 
Pomyśl nad szkiełkowaniem bębnów i silnika. 

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Łukasz S.							
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Łukasz S. » 2012-07-26, 09:44
			
			
			
			
			piotrBe pisze:Savier pisze:Z tego co wiem tylko amelinium.
Ja zrobiłem na proszkowo malowanym tłumiku około 50km i żadnych oznak odłażenia lakieru. Za to błyszczy się ładnie i jest odporny na czynniki zewnętrzne. Polecam - koszty nie są duże.
Ok rozumiem, silnik na dotarciu więc w piec nie dajesz to i się jeszcze proszek trzyma po takim przebiegu 
 
A ktoś kto proszkował wydech i dzień w dzień robi minimum 30 km 
 
z tego co pamiętam już ok 80km po odmalowaniu zaczął zmieniać swoją barwę, nie wiem ile trzeba by tego nałożyć by się trzymało.
Po kolejnych 500km robi się tak jak na foto i jakoś się zatrzymało odbarwianie, a obecnie już za sobą w tym sezonie 3000 km  

 
Ja na proszkowo pomalowanych wydechu zrobiłem conajmniej 500km i jest idealnie tak jak było
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								mistrzunioss							
- Posty: 331
- Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
 M06B3 125 Kos 85'
 M06B3 73' Garbuska
- Lokalizacja: WLKP
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mistrzunioss » 2012-07-26, 15:31
			
			
			
			
			przeciez zebatka jest dobra to po co mam wymieniać?
bebny mam wypolerowane a kapy od silnika tez beda
reszta wyczyszczona
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Skinder							
- Posty: 2229
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Skinder » 2012-07-26, 16:48
			
			
			
			
			Bo wygląda jak gówno ?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								ziolas94							
- Posty: 88
- Rejestracja: 2012-06-07, 10:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 
 Jawa Mustang
 Romet Ogar x2
 Romet 750
- Lokalizacja: Koronowo(CBY)
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ziolas94 » 2012-07-26, 19:55
			
			
			
			
			Moim zdaniem jak robisz renowację i powracasz do oryginały z Bąkiem to powinieneś robić to dokładniej, przykładem pięknej renowacji może być Lelek Saviera, ja wiem że to koszty i nakład pracy. Przy typowo budżetowych projektach gdzie celem jest np. doprowadzenie tylko do stanu jeżdżącego tego typu zębatką by uszła, ale jeżeli ty chcesz zrobić renowację wypadałoby się bardziej przyłożyć robić to powiedzmy rok dłużej ale raz a konkretnie. Wiem po sobie że takie rozwiązana może i działają ale przy złożonym motocyklu na koniec czegoś brakuje na pierwszy rzut oka niby OK ale jak się przyjrzysz to jednak nie. Nie chce żeby było że hejtuje czy coś wyraziłem swoją opinię, wydaje mi się że w sposób kulturalny. 
Kurde moje przemyślenia Skinder zawarł w jednym zdaniu, dobitnym ale może to lepiej dotrze do Ciebie.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								mistrzunioss							
- Posty: 331
- Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
 M06B3 125 Kos 85'
 M06B3 73' Garbuska
- Lokalizacja: WLKP
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mistrzunioss » 2012-07-28, 15:19
			
			
			
			
			ja robię dokładną renowacje a zębatkę będę miał inna... 
 W końcu  przysłali kierownice 
 
 
zobaczymy jak będzie wyglądać po wyczyszczeniu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								mistrzunioss							
- Posty: 331
- Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
 M06B3 125 Kos 85'
 M06B3 73' Garbuska
- Lokalizacja: WLKP
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mistrzunioss » 2012-08-07, 20:50
			
			
			
			
			Pytanie:
Jaka powinna być zębatka wraz z zabierakiem do bąk? prosze o jakies foto a moze ktoś ma mi chce sprzedać?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Szczepan							
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Szczepan » 2012-08-07, 20:54
			
			
			
			
			Taki tzw. "stalowy"
			
						Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								mistrzunioss							
- Posty: 331
- Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
 M06B3 125 Kos 85'
 M06B3 73' Garbuska
- Lokalizacja: WLKP
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mistrzunioss » 2012-08-07, 21:04
			
			
			
			
			Dzięki 
Musze zobaczyć jutro bo wiem ze mam jeszcze jedna zębatkę może coś się uda wykombinować 

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								mistrzunioss							
- Posty: 331
- Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
 M06B3 125 Kos 85'
 M06B3 73' Garbuska
- Lokalizacja: WLKP
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mistrzunioss » 2012-08-12, 16:17
			
			
			
			
			Dzisiaj rozebrałem amortyzatory tylne żeby je zregenerować i po odkręceniu jest takie coś
i co dalej?
			
						Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								iron_bird							
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
 M21W2  Kobuz 76r
- Lokalizacja: Zagórów - PSL
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: iron_bird » 2012-08-12, 23:16
			
			
			
			
			Dalej to musisz to wyciagnac 

 pociagnij mocniej i powinno wyjsc. Rozbierz calosc, wyczysc ze starego oleju, wlej 90ml oleju(orginalnie hipol, ja wlalem 15w40 i nie narzekam) i zloz.
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								mistrzunioss							
- Posty: 331
- Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
 M06B3 125 Kos 85'
 M06B3 73' Garbuska
- Lokalizacja: WLKP
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mistrzunioss » 2012-08-13, 11:26
			
			
			
			
			Dzięki bardzo za podopowiedz;d bo próbowałem to wyciągnąć ale nie chciałem nic uszkodzić. A tam żadnych uszczelniaczy się nie wymienia?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								mistrzunioss							
- Posty: 331
- Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
 M06B3 125 Kos 85'
 M06B3 73' Garbuska
- Lokalizacja: WLKP
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mistrzunioss » 2012-08-13, 14:35
			
			
			
			
			nawet nie idzie wyszarpnąć... nie wiem co jest grane...
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								iron_bird							
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
 M21W2  Kobuz 76r
- Lokalizacja: Zagórów - PSL
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: iron_bird » 2012-08-13, 19:47
			
			
			
			
			hmm u mnie poza problemem z odkreceniem nakretki poszlo gladko. Moze wkrec ja za sztyce w imadlo i sprobuj pociagnac za amorka?
tak to wyglada po rozebraniu : 
11111111111.jpg
znalazlem jeszcze jedno : 
222.jpg
btw. gdzie mieszkasz w wielkopolsce?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								chomik							
- Posty: 343
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
 Romet 750
- Lokalizacja: Solniki Wielkie
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: chomik » 2012-08-13, 21:10
			
			
			
			
			iron_bird pisze:orginalnie hipol,
Oryginalnie był Lux. Wszędzie wtedy lali lux'a 

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								iron_bird							
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
 M21W2  Kobuz 76r
- Lokalizacja: Zagórów - PSL
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: iron_bird » 2012-08-13, 23:42
			
			
			
			
			chomik pisze:iron_bird pisze:orginalnie hipol,
Oryginalnie był Lux. Wszędzie wtedy lali lux'a 

 
Mozliwe, tak czy siak - i to i to do dupy  

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								mistrzunioss							
- Posty: 331
- Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
 M06B3 125 Kos 85'
 M06B3 73' Garbuska
- Lokalizacja: WLKP
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mistrzunioss » 2012-08-14, 10:18
			
			
			
			
			dzisiaj się za to zabiorę;p to jaki lać w końcu olej ?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 Kubek
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Kubek » 2012-08-14, 11:25
			
			
			
			
			mistrzunioss pisze:Dzięki bardzo za podopowiedz;d bo próbowałem to wyciągnąć ale nie chciałem nic uszkodzić. A tam żadnych uszczelniaczy się nie wymienia?
jest tam taki pierścionek jak na tłoku którego łatwo nie dostaniesz i przeważnie jest pęknięty. Są też uszczelki których nie dokupisz... czyli musisz tylko zmienić olej, ew. dotoczyć pierścień, zgadza się?  

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
	
		
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości