WSK M06B3 Bąk 125
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- mistrzunioss
- Posty: 331
- Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska - Lokalizacja: WLKP
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Bąk 125
Dodaje fotki zębatki
Zębatka była już robiona jeszcze za czasów dziadka prawdopodobnie ;p nity solidnie się trzymają
Zębatka była już robiona jeszcze za czasów dziadka prawdopodobnie ;p nity solidnie się trzymają
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Skinder
- Posty: 2221
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Bąk 125
O kur**, ale partyzantka. To przypadkiem od WFM nie jest zębatka ?
Re: WSK M06B3 Bąk 125
Robisz to na odwal się czy chcesz mieć dobry motocykl ?
Oszczędzasz pieniądze?
Lepiej poradź się nas przeanalizuj co chcesz zrobić bo jakoś chaotycznie to robisz
Pomyśl nad szkiełkowaniem bębnów i silnika.
Oszczędzasz pieniądze?
Lepiej poradź się nas przeanalizuj co chcesz zrobić bo jakoś chaotycznie to robisz
Pomyśl nad szkiełkowaniem bębnów i silnika.
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Bąk 125
Ja na proszkowo pomalowanych wydechu zrobiłem conajmniej 500km i jest idealnie tak jak byłopiotrBe pisze:Ok rozumiem, silnik na dotarciu więc w piec nie dajesz to i się jeszcze proszek trzyma po takim przebieguSavier pisze:Z tego co wiem tylko amelinium.
Ja zrobiłem na proszkowo malowanym tłumiku około 50km i żadnych oznak odłażenia lakieru. Za to błyszczy się ładnie i jest odporny na czynniki zewnętrzne. Polecam - koszty nie są duże.
A ktoś kto proszkował wydech i dzień w dzień robi minimum 30 km
z tego co pamiętam już ok 80km po odmalowaniu zaczął zmieniać swoją barwę, nie wiem ile trzeba by tego nałożyć by się trzymało.
Po kolejnych 500km robi się tak jak na foto i jakoś się zatrzymało odbarwianie, a obecnie już za sobą w tym sezonie 3000 km
- mistrzunioss
- Posty: 331
- Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska - Lokalizacja: WLKP
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Bąk 125
przeciez zebatka jest dobra to po co mam wymieniać?
bebny mam wypolerowane a kapy od silnika tez beda
reszta wyczyszczona
bebny mam wypolerowane a kapy od silnika tez beda
reszta wyczyszczona
- Skinder
- Posty: 2221
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Bąk 125
Bo wygląda jak gówno ?
- ziolas94
- Posty: 88
- Rejestracja: 2012-06-07, 10:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3
Jawa Mustang
Romet Ogar x2
Romet 750 - Lokalizacja: Koronowo(CBY)
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Bąk 125
Moim zdaniem jak robisz renowację i powracasz do oryginały z Bąkiem to powinieneś robić to dokładniej, przykładem pięknej renowacji może być Lelek Saviera, ja wiem że to koszty i nakład pracy. Przy typowo budżetowych projektach gdzie celem jest np. doprowadzenie tylko do stanu jeżdżącego tego typu zębatką by uszła, ale jeżeli ty chcesz zrobić renowację wypadałoby się bardziej przyłożyć robić to powiedzmy rok dłużej ale raz a konkretnie. Wiem po sobie że takie rozwiązana może i działają ale przy złożonym motocyklu na koniec czegoś brakuje na pierwszy rzut oka niby OK ale jak się przyjrzysz to jednak nie. Nie chce żeby było że hejtuje czy coś wyraziłem swoją opinię, wydaje mi się że w sposób kulturalny.
Kurde moje przemyślenia Skinder zawarł w jednym zdaniu, dobitnym ale może to lepiej dotrze do Ciebie.
Kurde moje przemyślenia Skinder zawarł w jednym zdaniu, dobitnym ale może to lepiej dotrze do Ciebie.
- mistrzunioss
- Posty: 331
- Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska - Lokalizacja: WLKP
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Bąk 125
ja robię dokładną renowacje a zębatkę będę miał inna...
W końcu przysłali kierownice
zobaczymy jak będzie wyglądać po wyczyszczeniu
W końcu przysłali kierownice
zobaczymy jak będzie wyglądać po wyczyszczeniu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- mistrzunioss
- Posty: 331
- Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska - Lokalizacja: WLKP
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Bąk 125
Pytanie:
Jaka powinna być zębatka wraz z zabierakiem do bąk? prosze o jakies foto a moze ktoś ma mi chce sprzedać?
Jaka powinna być zębatka wraz z zabierakiem do bąk? prosze o jakies foto a moze ktoś ma mi chce sprzedać?
- Szczepan
- Posty: 1776
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Bąk 125
Taki tzw. "stalowy"
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- mistrzunioss
- Posty: 331
- Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska - Lokalizacja: WLKP
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Bąk 125
Dzięki
Musze zobaczyć jutro bo wiem ze mam jeszcze jedna zębatkę może coś się uda wykombinować
Musze zobaczyć jutro bo wiem ze mam jeszcze jedna zębatkę może coś się uda wykombinować
- mistrzunioss
- Posty: 331
- Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska - Lokalizacja: WLKP
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Bąk 125
Dzisiaj rozebrałem amortyzatory tylne żeby je zregenerować i po odkręceniu jest takie coś
i co dalej?
i co dalej?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Bąk 125
Dalej to musisz to wyciagnac pociagnij mocniej i powinno wyjsc. Rozbierz calosc, wyczysc ze starego oleju, wlej 90ml oleju(orginalnie hipol, ja wlalem 15w40 i nie narzekam) i zloz.
- mistrzunioss
- Posty: 331
- Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska - Lokalizacja: WLKP
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Bąk 125
Dzięki bardzo za podopowiedz;d bo próbowałem to wyciągnąć ale nie chciałem nic uszkodzić. A tam żadnych uszczelniaczy się nie wymienia?
- mistrzunioss
- Posty: 331
- Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska - Lokalizacja: WLKP
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Bąk 125
nawet nie idzie wyszarpnąć... nie wiem co jest grane...
- iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Bąk 125
hmm u mnie poza problemem z odkreceniem nakretki poszlo gladko. Moze wkrec ja za sztyce w imadlo i sprobuj pociagnac za amorka?
tak to wyglada po rozebraniu : znalazlem jeszcze jedno : btw. gdzie mieszkasz w wielkopolsce?
tak to wyglada po rozebraniu : znalazlem jeszcze jedno : btw. gdzie mieszkasz w wielkopolsce?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- chomik
- Posty: 343
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750 - Lokalizacja: Solniki Wielkie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Bąk 125
Oryginalnie był Lux. Wszędzie wtedy lali lux'airon_bird pisze:orginalnie hipol,
- iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Bąk 125
Mozliwe, tak czy siak - i to i to do dupychomik pisze:Oryginalnie był Lux. Wszędzie wtedy lali lux'airon_bird pisze:orginalnie hipol,
- mistrzunioss
- Posty: 331
- Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska - Lokalizacja: WLKP
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Bąk 125
dzisiaj się za to zabiorę;p to jaki lać w końcu olej ?
Re: WSK M06B3 Bąk 125
jest tam taki pierścionek jak na tłoku którego łatwo nie dostaniesz i przeważnie jest pęknięty. Są też uszczelki których nie dokupisz... czyli musisz tylko zmienić olej, ew. dotoczyć pierścień, zgadza się?mistrzunioss pisze:Dzięki bardzo za podopowiedz;d bo próbowałem to wyciągnąć ale nie chciałem nic uszkodzić. A tam żadnych uszczelniaczy się nie wymienia?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości