Renowacja WFM 1960 KONIEC

Odpowiedz
ozi
Posty: 96
Rejestracja: 2013-06-28, 22:58
GG: 0
Moje maszyny: m06b1
Lokalizacja: zielona góra
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: ozi » 2015-01-29, 20:36

przejrzałem cały temat - świetne podejście do blacharki - widać doświadczenie kolegi w lakiernictwie :-) nie podobają mi się tylko opony i uszczelki - co jak co ale poprzeczkę postawiłeś sobie wysoko a w takim przypadku łatwo popełnić złą decyzję i jak dla mnie te dwie rzeczy tu nie pasują - projekt jest za gruby by ładować części marnej jakości

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-01-29, 21:23

Dzięki za miłe słowa. Co do blacharki to powiem tak: radzę sobie. Poprzeczka była wysoko ponieważ mam możliwości i wypadało się postarać. Opony muszą już być takie a uszczelki będą inne. Przemyślałem temat i kupię lepsze żeby mnie wycieki nie zmusiły do ponownego rozkładania silnika :)
Ostatnio zmieniony 2015-01-29, 22:03 przez decada, łącznie zmieniany 1 raz.

jannex
Posty: 665
Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
GG: 0
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: jannex » 2015-01-29, 21:36

Zrobiłem na tych oponach masę kilometrów Wueską i nie dam złego słowa na nie powiedzieć.

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-01-29, 22:04

Opony zjeżdżę i zobaczymy. Albo będą mitasy albo znowu to samo. Zobaczymy.

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-01-30, 09:13

Zbiornik i tylny błotnik mam wypolerowane więc mogłem już coś poskręcać na gotowo.
Wreszcie królowa otrzymała z powrotem swoją koronę :)
WP_20150129_004.jpg
Zdjąłem koło tylne, przykręciłem osłonę łańcucha, błotnik, podstawę akumulatora i lewą puszkę.Prawa osłona tylko sobie wisi. Będę ją jeszcze demontował żeby mieć dostęp do instalacji.
WP_20150129_007.jpg
Zbiornik przyłożyłem ponieważ zabieram się zasiedzenie i musiałem jeszcze dopasować nową podstawę i w odpowiednim miejscu przykręcić tylne mocowanie.

Czy na ramie, pomiędzy siedzeniem a ramą mają być jakieś odbojniki czy ta sklejka tak ma leżeć na ramie? Średnio mi się to podoba i chyba coś dorobię żeby mi o lakier nie tarło.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

kecaj73
Posty: 72
Rejestracja: 2014-10-15, 15:29
GG: 0
Moje maszyny: wsk'i, komarki, motorynki, bmw r2, czteroślady v8'ki
Lokalizacja: Wolbórz
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: kecaj73 » 2015-01-30, 13:49

nie lubię słodzić bo nie w mojej naturze ale ale pięknie, gratki
latem wpadam w te Dolice, dasz się karnąć ?
Na takiej 2ramce to fajnie się tyłem jeździ ;-)

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-01-30, 14:27

Zwłaszcza tyłem :) Zapraszam

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-01-30, 19:57

Zrobiłem dzisiaj siedzenie. Całkiem fajnie wyszło moim zdaniem, ale oceńcie sami.
WP_20150130_002.jpg
WP_20150130_004.jpg
WP_20150130_006.jpg
WP_20150130_009.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Texas Ranger
Posty: 1444
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: Texas Ranger » 2015-01-30, 21:32

Bardzo mi się podoba.

Awatar użytkownika
Jakub
Posty: 854
Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
GG: 4657132
Moje maszyny: Jubilat
Lokalizacja: Okolice Sieradza
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: Jakub » 2015-01-31, 11:39

Bardzo fajnie ci to idzie . :D
Masz jakieś wymiary podstawki siedzenia ? :-)
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb

jannex
Posty: 665
Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
GG: 0
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: jannex » 2015-01-31, 13:01

Bardzo fajnie to ten biały pasek się wcina w dupę, jak tylko zrobisz tak z 40 - 50 km :lol:

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-01-31, 13:22

Kwestia przyzwyczajenia. Dam radę. Podstawy nie wymiarowałem. Odrysowałem od starej, wyciąłem i później dopasowałem. Mogę spróbować to pomierzyć jak potrzeba.

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-02-01, 13:52

Czy na ramie, pomiędzy siedzeniem a ramą mają być jakieś odbojniki czy ta sklejka tak ma leżeć na ramie? Średnio mi się to podoba i chyba coś dorobię żeby mi o lakier nie tarło.[/quote]

Czy te uszczelki są dobre:
http://www.skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=1980

Texas Ranger
Posty: 1444
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: Texas Ranger » 2015-02-01, 15:29

Jeśli dobrze pamiętam, to tam nie ma żadnych odbojników.

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-02-01, 16:14

Lipa straszna. Chyba zrobię jakieś dyskretne gumowe podkładki.

PawelWFM
Posty: 6
Rejestracja: 2015-01-21, 09:17
GG: 0
Moje maszyny: WFM 06 1965
Lokalizacja: Czarnków
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: PawelWFM » 2015-02-01, 21:55

Witam, potrzebuję wymiary mocowania siedzenia do WFM. Chodzi o ceownik z otworem montowany nad akumulatorem. Niestety mój motocykl nie miał tego elementu i muszę coś takiego wykonać ponieważ ciężko dostać taką część. Chcę wykonać ten ceownik zgodnie z oryginałem. Proszę o zwymiarowanie.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-02-01, 22:03

Spoko. Jutro zwymiaruję. Nie tak ciężko znaleźć. http://klasykmoto.pl/?wpsc_product_category=wfm-2 24 złote kosztuje.

Texas Ranger
Posty: 1444
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: Texas Ranger » 2015-02-01, 22:24


Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-02-01, 22:26

Miało być mocowanie siedzenia! :) nie aku

Texas Ranger
Posty: 1444
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: Texas Ranger » 2015-02-01, 22:27

A to przepraszam, źle przeczytałem.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości