Renowacja WFM 1960 KONIEC
- 
				ozi
 - Posty: 96
 - Rejestracja: 2013-06-28, 22:58
 - GG: 0
 - Moje maszyny: m06b1
 - Lokalizacja: zielona góra
 - Kontaktowanie:
 
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
przejrzałem cały temat - świetne podejście do blacharki - widać doświadczenie kolegi w lakiernictwie  
  nie podobają mi się tylko opony i uszczelki - co jak co ale poprzeczkę postawiłeś sobie wysoko a w takim przypadku łatwo popełnić złą decyzję i jak dla mnie te dwie rzeczy tu nie pasują - projekt jest za gruby by ładować części marnej jakości
			
									
									
						- decada
 - Posty: 412
 - Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
 - GG: 0
 - Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
 - Lokalizacja: Dolice
 - Kontaktowanie:
 
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Dzięki za miłe słowa. Co do blacharki to powiem tak: radzę sobie. Poprzeczka była wysoko ponieważ mam możliwości i wypadało się postarać. Opony muszą już być takie a uszczelki będą inne. Przemyślałem temat i kupię lepsze żeby mnie wycieki nie zmusiły do ponownego rozkładania silnika 
			
													
					Ostatnio zmieniony 2015-01-29, 22:03 przez decada, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						- 
				jannex
 - Posty: 665
 - Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
 - GG: 0
 - Kontaktowanie:
 
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Zrobiłem na tych oponach masę kilometrów Wueską i nie dam złego słowa na nie powiedzieć.
			
									
									
						- decada
 - Posty: 412
 - Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
 - GG: 0
 - Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
 - Lokalizacja: Dolice
 - Kontaktowanie:
 
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Opony zjeżdżę i zobaczymy. Albo będą mitasy albo znowu to samo. Zobaczymy.
			
									
									
						- decada
 - Posty: 412
 - Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
 - GG: 0
 - Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
 - Lokalizacja: Dolice
 - Kontaktowanie:
 
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Zbiornik i tylny błotnik mam wypolerowane więc mogłem już coś poskręcać na gotowo. 
Wreszcie królowa otrzymała z powrotem swoją koronę
Zdjąłem koło tylne, przykręciłem osłonę łańcucha, błotnik, podstawę akumulatora i lewą puszkę.Prawa osłona tylko sobie wisi. Będę ją jeszcze demontował żeby mieć dostęp do instalacji.
Zbiornik przyłożyłem ponieważ zabieram się zasiedzenie i musiałem jeszcze dopasować nową podstawę i w odpowiednim miejscu przykręcić tylne mocowanie.
Czy na ramie, pomiędzy siedzeniem a ramą mają być jakieś odbojniki czy ta sklejka tak ma leżeć na ramie? Średnio mi się to podoba i chyba coś dorobię żeby mi o lakier nie tarło.
			
						Wreszcie królowa otrzymała z powrotem swoją koronę
Czy na ramie, pomiędzy siedzeniem a ramą mają być jakieś odbojniki czy ta sklejka tak ma leżeć na ramie? Średnio mi się to podoba i chyba coś dorobię żeby mi o lakier nie tarło.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						- 
				kecaj73
 - Posty: 72
 - Rejestracja: 2014-10-15, 15:29
 - GG: 0
 - Moje maszyny: wsk'i, komarki, motorynki, bmw r2, czteroślady v8'ki
 - Lokalizacja: Wolbórz
 - Kontaktowanie:
 
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
nie lubię słodzić bo nie w mojej naturze ale ale pięknie, gratki
latem wpadam w te Dolice, dasz się karnąć ?
Na takiej 2ramce to fajnie się tyłem jeździ
			
									
									
						latem wpadam w te Dolice, dasz się karnąć ?
Na takiej 2ramce to fajnie się tyłem jeździ
- decada
 - Posty: 412
 - Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
 - GG: 0
 - Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
 - Lokalizacja: Dolice
 - Kontaktowanie:
 
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Zwłaszcza tyłem 
 Zapraszam
			
									
									
						- decada
 - Posty: 412
 - Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
 - GG: 0
 - Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
 - Lokalizacja: Dolice
 - Kontaktowanie:
 
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Zrobiłem dzisiaj siedzenie. Całkiem fajnie wyszło moim zdaniem, ale oceńcie sami.
			
						Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						- 
				Texas Ranger
 - Posty: 1444
 - Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
 - GG: 0
 - Moje maszyny: szukam WSK Lelek
 - Lokalizacja: Chrzęsne
 - Kontaktowanie:
 
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Bardzo mi się podoba.
			
									
									
						- Jakub
 - Posty: 854
 - Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
 - GG: 4657132
 - Moje maszyny: Jubilat
 - Lokalizacja: Okolice Sieradza
 - Kontaktowanie:
 
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Bardzo fajnie ci to idzie . 
Masz jakieś wymiary podstawki siedzenia ?
			
									
									Masz jakieś wymiary podstawki siedzenia ?
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
						Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
- 
				jannex
 - Posty: 665
 - Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
 - GG: 0
 - Kontaktowanie:
 
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Bardzo fajnie to ten biały pasek się wcina w dupę, jak tylko zrobisz tak z 40 - 50 km  
			
									
									
						- decada
 - Posty: 412
 - Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
 - GG: 0
 - Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
 - Lokalizacja: Dolice
 - Kontaktowanie:
 
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Kwestia przyzwyczajenia. Dam radę. Podstawy nie wymiarowałem. Odrysowałem od starej, wyciąłem i później dopasowałem. Mogę spróbować to pomierzyć jak potrzeba.
			
									
									
						- decada
 - Posty: 412
 - Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
 - GG: 0
 - Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
 - Lokalizacja: Dolice
 - Kontaktowanie:
 
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Czy na ramie, pomiędzy siedzeniem a ramą mają być jakieś odbojniki czy ta sklejka tak ma leżeć na ramie? Średnio mi się to podoba i chyba coś dorobię żeby mi o lakier nie tarło.[/quote]
Czy te uszczelki są dobre:
http://www.skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=1980
			
									
									
						Czy te uszczelki są dobre:
http://www.skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=1980
- 
				Texas Ranger
 - Posty: 1444
 - Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
 - GG: 0
 - Moje maszyny: szukam WSK Lelek
 - Lokalizacja: Chrzęsne
 - Kontaktowanie:
 
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Jeśli dobrze pamiętam, to tam nie ma żadnych odbojników.
			
									
									
						- decada
 - Posty: 412
 - Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
 - GG: 0
 - Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
 - Lokalizacja: Dolice
 - Kontaktowanie:
 
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Lipa straszna. Chyba zrobię jakieś dyskretne gumowe podkładki.
			
									
									
						- 
				PawelWFM
 - Posty: 6
 - Rejestracja: 2015-01-21, 09:17
 - GG: 0
 - Moje maszyny: WFM 06 1965
 - Lokalizacja: Czarnków
 - Kontaktowanie:
 
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Witam, potrzebuję wymiary mocowania siedzenia do WFM. Chodzi o ceownik z otworem montowany nad akumulatorem. Niestety mój motocykl nie miał tego elementu i muszę coś takiego wykonać ponieważ ciężko dostać taką część. Chcę wykonać ten ceownik zgodnie z oryginałem. Proszę o zwymiarowanie.
Pozdrawiam
			
									
									
						Pozdrawiam
- decada
 - Posty: 412
 - Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
 - GG: 0
 - Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
 - Lokalizacja: Dolice
 - Kontaktowanie:
 
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Spoko. Jutro zwymiaruję. Nie tak ciężko znaleźć. http://klasykmoto.pl/?wpsc_product_category=wfm-2 24 złote kosztuje.
			
									
									
						- 
				Texas Ranger
 - Posty: 1444
 - Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
 - GG: 0
 - Moje maszyny: szukam WSK Lelek
 - Lokalizacja: Chrzęsne
 - Kontaktowanie:
 
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
A w Skuterze jest jeszcze taniej: http://www.skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=2529
			
									
									
						- decada
 - Posty: 412
 - Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
 - GG: 0
 - Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
 - Lokalizacja: Dolice
 - Kontaktowanie:
 
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Miało być mocowanie siedzenia! 
 nie aku
			
									
									
						- 
				Texas Ranger
 - Posty: 1444
 - Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
 - GG: 0
 - Moje maszyny: szukam WSK Lelek
 - Lokalizacja: Chrzęsne
 - Kontaktowanie:
 
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
A to przepraszam, źle przeczytałem.
			
									
									
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości