Iskrownik WSK
- marcin_zk
- Posty: 51
- Rejestracja: 2007-05-07, 14:09
- GG: 6498666
- Moje maszyny: było 2x M06B3 '81, '84
- Lokalizacja: Łowicz
- Kontaktowanie:
Iskrownik WSK
Witam, mam kilka pytań odnośnie iskrownika do WSK 125, wiem że są dwa rodzaje, w jednej wsce mam taki jak na drugim zdjęciu, nie ma on cewki ładowania, mam podłączone ładowanie i światła pod dwie cewki świetlne,
natomiast w 2 wsce mam ten drugi iskrownik, ale mam w nim tylko cewkę zapłonową (wska jeszcze nie ma kół więc nie mogę ich porównać)
Jak myślicie który z nich jest lepszy?
zdjęcia zapożyczyłem z aukcji z allegro
natomiast w 2 wsce mam ten drugi iskrownik, ale mam w nim tylko cewkę zapłonową (wska jeszcze nie ma kół więc nie mogę ich porównać)
Jak myślicie który z nich jest lepszy?
zdjęcia zapożyczyłem z aukcji z allegro
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
- marcin_zk
- Posty: 51
- Rejestracja: 2007-05-07, 14:09
- GG: 6498666
- Moje maszyny: było 2x M06B3 '81, '84
- Lokalizacja: Łowicz
- Kontaktowanie:
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
- 125 arek
- Posty: 535
- Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
- GG: 6055683
- Moje maszyny: M 06 B1
- Lokalizacja: marcinkowice
- Kontaktowanie:
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
- marcin_zk
- Posty: 51
- Rejestracja: 2007-05-07, 14:09
- GG: 6498666
- Moje maszyny: było 2x M06B3 '81, '84
- Lokalizacja: Łowicz
- Kontaktowanie:
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Iskrownik 31-05 montowany był w S01 i S01Z (I chyba w S01Z2 - sarenka). Występowały dwie odmiany - z ładowaniem aqu (wfm,wsk) i bez (sokół,shl,wczesne wfm).
I właśnie stąd - z tych dwóch odmian wynika konstrukcja ostatniej wersji 31-05. A mianowicie żeby na szybko przerobić wczesną wersję 31-05 tak aby ładowała aqu (tylko cewka zapłonowa i dwie świetlne) na rdzenie cewek świetlnych są nawinięte cewki ładowania aqu. Ile takowe rozwiązanie ma bolączek nie muszę chyba tłumaczyć. Wraz z wprowadzeniem Shl M11 i silników S-34 wprowadzono iskrownik 31-06 (cewka aqu już osobno) i przeszczepiono go do wsk.
Dziękuję
I właśnie stąd - z tych dwóch odmian wynika konstrukcja ostatniej wersji 31-05. A mianowicie żeby na szybko przerobić wczesną wersję 31-05 tak aby ładowała aqu (tylko cewka zapłonowa i dwie świetlne) na rdzenie cewek świetlnych są nawinięte cewki ładowania aqu. Ile takowe rozwiązanie ma bolączek nie muszę chyba tłumaczyć. Wraz z wprowadzeniem Shl M11 i silników S-34 wprowadzono iskrownik 31-06 (cewka aqu już osobno) i przeszczepiono go do wsk.
Dziękuję
- marcin_zk
- Posty: 51
- Rejestracja: 2007-05-07, 14:09
- GG: 6498666
- Moje maszyny: było 2x M06B3 '81, '84
- Lokalizacja: Łowicz
- Kontaktowanie:
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości