Rama...Jaki śilnik??
- Inżynier
- Posty: 41
- Rejestracja: 2007-01-03, 19:24
- GG: 0
- Lokalizacja: Dębica
- Kontaktowanie:
Rama...Jaki śilnik??
Witam
Stałem się posiadaczem tej oto ramy
I takie pytanko Czy silnik od mz 250 byłby do niej dobry? Nie chodzi mi o to czy będzie pasował tylko czy będzie wystarczający
Pozdro.
Stałem się posiadaczem tej oto ramy
I takie pytanko Czy silnik od mz 250 byłby do niej dobry? Nie chodzi mi o to czy będzie pasował tylko czy będzie wystarczający
Pozdro.
- ZXC
- Posty: 9
- Rejestracja: 2007-01-03, 14:58
- GG: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
- Firewall
- Posty: 225
- Rejestracja: 2007-01-02, 18:38
- GG: 0
- Lokalizacja: Tychy
- Kontaktowanie:
Tylko taka zasadnicza kwestia do czego chcesz tego sprzęta ? Sądząc po całości to raczej do turystyki, więc myślę, że silnik od ETZ 250 to takie minimum Tylko, że jest jeden problem, bo ten silnik jest zawieszany więc mogą byś małe problemy z wpasowaniem go w tą ramę. Chyba, że silnik od ES 250/2, ale to już jak wiadomo troszkę starsza konstrukcja.
Najlepsze wyjście to oczywiście wsadzić tu silnik od Japonii, wiadomo konstrukcja wysokoobrotowa to już inna jazda niż na ETZ-cie Myślę, że nawet 125 ccm by już stykło, a jeśli byś nie chciał szaleć i prędkości w granicach 100 km/h Ci wystarczą to nawet 80 ccm. Ale lepiej mieć jednak zapas kliku koni więc 125 ccm to minimum.
Od Jawy Ts 350 to raczej odpada przynajmniej moim zdaniem to niebardzo ten silniczek tu pasuje. Trochę ciężki i nie ma takiego "buta" jak ETZ 250 Pozatym Jawa to Jawa nigdy niewiadomo na co się trafi
Najlepsze wyjście to oczywiście wsadzić tu silnik od Japonii, wiadomo konstrukcja wysokoobrotowa to już inna jazda niż na ETZ-cie Myślę, że nawet 125 ccm by już stykło, a jeśli byś nie chciał szaleć i prędkości w granicach 100 km/h Ci wystarczą to nawet 80 ccm. Ale lepiej mieć jednak zapas kliku koni więc 125 ccm to minimum.
Od Jawy Ts 350 to raczej odpada przynajmniej moim zdaniem to niebardzo ten silniczek tu pasuje. Trochę ciężki i nie ma takiego "buta" jak ETZ 250 Pozatym Jawa to Jawa nigdy niewiadomo na co się trafi
Ostatnio zmieniony 2007-01-03, 22:18 przez Firewall, łącznie zmieniany 1 raz.
- Inżynier
- Posty: 41
- Rejestracja: 2007-01-03, 19:24
- GG: 0
- Lokalizacja: Dębica
- Kontaktowanie:
- ZXC
- Posty: 9
- Rejestracja: 2007-01-03, 14:58
- GG: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
- luk@sz
- Posty: 181
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
- Lokalizacja: Golinka
- Kontaktowanie:
Zdecydowanie sie z tobą zgadzam Silnik od jawy ts ma niby większą pojemnosć ale na starcie z etką nikłych szans nie ma. Etka na jednym pierścieniu chodzi i jawa ts zostaje za niąOd Jawy Ts 350 to raczej odpada przynajmniej moim zdaniem to niebardzo ten silniczek tu pasuje. Trochę ciężki i nie ma takiego "buta" jak ETZ 250 Pozatym Jawa to Jawa nigdy niewiadomo na co się trafi
Wiem bo kolega paweł ,którego znacie ze starego forum, przez okres kiedy forum nie było kupił sobie etke 251 i sie ścigał z takim jednym co ma własnie jawę ts 350 i oczywiście zostawił jawę dleko
co wy gadacie?? Silnik od jawy 350ts?? To największy shit, tam wały pękały, a tak awaryjne to było że szkoda gadać...Poza tym to jest mół jakich mało... A japoniec 125ccm?? Silnik dwusówowy z zaworem wydechowym?? To już najwieksze gowno do takiego motoru, motor zaczyna jechać od 6-7obr, a wytzrzymalosc to max 30000 n atakie silnik, chodz zadko się zdaża...Pozatym japońce to tylko od 600ccm w górę... silnik wysokoobrotowy sie do tego nienadaje... montuj od ETZ tą poduche do cylindra jakoś dopasujesz...
POZDRO
POZDRO
- Inżynier
- Posty: 41
- Rejestracja: 2007-01-03, 19:24
- GG: 0
- Lokalizacja: Dębica
- Kontaktowanie:
- bartek666
- Posty: 24
- Rejestracja: 2007-02-25, 20:01
- GG: 0
- Lokalizacja: tarnów
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości