Demontaż tulei dystansowej na lewym czopie.
Demontaż tulei dystansowej na lewym czopie.
Witam. Mój problem polega na tym ze nie moge wybic wału korbowego z tego karteru co jest koszyk sprzegłowy itd. Zebatka zeszła bez oporów ale jest jeszcze jakas tulejka niewiem co to jest. Prubowałem zdiac to sciagaczem ale nic nie ruszyło. Niechcę walic na siłe zeby nie rozwalic kartera. To wygląda mniej wiecej tak:
Proszę o pomoc.
Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 2007-10-17, 21:47 przez lezzard, łącznie zmieniany 1 raz.
- Romano
- Posty: 198
- Rejestracja: 2007-01-02, 19:04
- GG: 0
- Lokalizacja: Poddębice
- Kontaktowanie:
Rozumiem że jesteś nowy ,lecz dobrze jest poczytać forum zanim się coś napisze aby nie powtarzać postów , rozumiem że chodzi o silnik 175 więc poczytaj sobie post Żbika ,który pokazuje prosty ściągacz do tej tulejki viewtopic.php?t=295 aha i uzupełnij profil (pole wiek )
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
aaach Roman wyprzedziłeś mnie Tak jest, sciagacz do drążków to koszt 20zł na bazarze, pilnik, szlifiera i jedziesz. Żadne podbijanie czy coś, nie da rezultatu, no może jeden - poharatasz karter. Tuleje dystansową trzeba ściągnąć przy użyciu ściągacza takiego lub innego, może być 3 ramienny z odpowiednio dostosowanymi szerokimi łapkami, półokrągłymi (tak ściągałem 1. raz w życiu tuleje pożyczonym ściągaczem).
- qwert45
- Posty: 234
- Rejestracja: 2007-02-22, 17:34
- GG: 0
- Lokalizacja: Łosice
- Kontaktowanie:
- marianek_spox
- Posty: 218
- Rejestracja: 2007-01-04, 02:10
- GG: 0
- Moje maszyny: SHL M11W
WSK M06B3
WSK M06-Z2
Jawa 353
WFM M06
Komar - Lokalizacja: Myszków/Kraków-DS14kapitol
- Kontaktowanie:
- WSKarz
- Posty: 185
- Rejestracja: 2007-11-05, 17:09
- GG: 960779
- Lokalizacja: świdnica
- Kontaktowanie:
dziwny "krążek" na wale zatrzymujący simmering
Cześć i witam. Przeczytałem parę postów ale nie znalazłem odpowiedzi na moje zagadnienie. Otóż gdy odkręcę pokrywę od strony sprzęgła i ściągnę kosz sprzęgłowy i wszystkie zębatki to na wale (na tym gdzie jest koło zamachowe) pod zębatką jest taki krążek z rowkiem dookoła i chcę ściągnąć owy"krążek"żeby móc zdjąć simmering. Może ktoś wie jak to ściągnąć?
pozdro
[ Dodano: 2007-12-04, 20:23 ]
Chcę dodać że na różne sposoby próbowałem się tego pozbyć ale na darmo, siedzi zapieczone jak nie wiem. Mówię o tym wszystkim jeszcze przed rozpołowieniem karterów.
pozdro
[ Dodano: 2007-12-04, 20:23 ]
Chcę dodać że na różne sposoby próbowałem się tego pozbyć ale na darmo, siedzi zapieczone jak nie wiem. Mówię o tym wszystkim jeszcze przed rozpołowieniem karterów.
Jedzie wielki ociężały,brudny,stary traktor polami kopci,dymi
tah tah tah gdzie po mojej miedzy!!!!
tah tah tah gdzie po mojej miedzy!!!!
- Wojtek
- Posty: 954
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
- KLINAR
- Posty: 129
- Rejestracja: 2007-06-10, 10:54
- GG: 0
- Lokalizacja: STG
- Kontaktowanie:
Jeśli chcesz coś robic w skrzyni, a łożyska sa jeszcze dobrze i simer nie puszcza to nie zawracaj sobie tym głowy, do rozpołowienia silnika nie potrzeba rozkrecac tej strony silnika, ale radze zaopatrzyc sie w sciągacz dwuramienny, ja dałem za swój chyba 5-6 zł (już nie pamietam, ale kupiłem go w brickomarche czy jakoś tak ) Żbiku bodajże miał sciagacz innego typu, przerobiony własnie pod taka tulejke, jednak najlepiej radze kupić nowy 2 ramienny Koszt nieduży a przyda ci sie i napewno nie tylko do tego
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Z tego co pamiętam, był gdzieś temat o ściąganiu tulei, jednak nie mogę go znaleźć i z tej racji ten pozostawiam na razie otwarty..
Tutaj jest mój ściągacz:
topics21/narzedzia-w-warsztacie-vt295.htm
Tutaj jest mój ściągacz:
topics21/narzedzia-w-warsztacie-vt295.htm
-
- Posty: 94
- Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
- GG: 0
- Lokalizacja: Net
- Kontaktowanie:
- WSKarz
- Posty: 185
- Rejestracja: 2007-11-05, 17:09
- GG: 960779
- Lokalizacja: świdnica
- Kontaktowanie:
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 2008-02-16, 13:20
- Kontaktowanie:
Re:
Osobiscie nie polecałbym tego sposobu!! Poniewaz podczas nagrzewania pierscień zmienia swą strukture czasteczek(goły okiem tego nie widać) przy pierwszym lepszym uderzeniu struktura zostaje zerwana i na pierscieniu pojawiaja sie mikro pekniecia co doprowadaza do rozsypania sie owego pierscienia.szef1990 pisze:Ogrzej tą tuleję palniiem i usłyszysz aż "strzał" i zdejmiesz ją kombinerkami
Jak pies je to nie szczeka!! Bo mu miska ucieka!!
-
- Posty: 69
- Rejestracja: 2015-02-21, 19:11
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 GIL. WSK 175 Kobuz
- Lokalizacja: Siechnice
- Kontaktowanie:
Re: Demontaż tulei dystansowej na lewym czopie.
Mi się udało przy pomocy zwykłego ściągacza dwuramiennego nastawnego ściągnąć zarówno wirnik jak i tuleje dystansową na lewym czopie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- zamela
- Posty: 120
- Rejestracja: 2015-12-10, 19:09
- GG: 3213296
- Moje maszyny: WSK 125 , DR 350s , ER5
- Lokalizacja: Pleszew
- Kontaktowanie:
Re: Demontaż tulei dystansowej na lewym czopie.
sciągnąc się udało ale jak to później zamontować ? wymieniałem wał na ten z korbą dulsa i niestety pierścień nie chce zbyt głęboko się osadzić przez co mam wrażenie że zębatka siedzi za płytko.
Macie jakiś patent na montaż tego elementu ?
Macie jakiś patent na montaż tego elementu ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości