WSK 150 - sprzęgło
WSK 150 - sprzęgło
Witam!
Potrzebuje informacji o sprzęgle od WSK 150 i zdjęcie.
Może być nawet skan z jakiejś książki.
Bardzo proszę o pomoc!
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Potrzebuje informacji o sprzęgle od WSK 150 i zdjęcie.
Może być nawet skan z jakiejś książki.
Bardzo proszę o pomoc!
Z góry dzięki za odpowiedzi.
- Maciek
- Posty: 561
- Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
- GG: 8665055
- Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd - Lokalizacja: Łowicz
- Kontaktowanie:
- Sobi
- Posty: 87
- Rejestracja: 2007-01-03, 15:07
- GG: 0
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
- Sobi
- Posty: 87
- Rejestracja: 2007-01-03, 15:07
- GG: 0
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Wystarczy sobie wyobrazić, blacha jest identyko tylko z 8 dziurami. Dziury rozstawione są pod kątem 45%. Domyślam ze chodzi ci o "tuning" który opisywał Procu, i gdzie napisał o zastosowaniu takiej tarczy w mocniejszy silniku.
Ostatnio zmieniony 2007-02-02, 16:55 przez Sobi, łącznie zmieniany 1 raz.
Renowacja B3 – wskrzesić legendę
Dokładnie, hehe, spostrzegawczy jesteś. Powiedz mi skąd On miał taką blachę?Sobi pisze:Wystarczy sobie wyobrazić, blacha jest identyko tylko z 8 dziurami. Dziury rozstawione są pod kątem 45%. Domyślam ze chodzi ci o "tuning" który opisywał Procu, i gdzie napisał o zastosowaniu takiej tarczy w mocniejszy silniku.
Ostatnio zmieniony 2007-02-02, 21:47 przez Xabingo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 2007-01-06, 03:52
- GG: 0
- Lokalizacja: swidnik
- Kontaktowanie:
- Sobi
- Posty: 87
- Rejestracja: 2007-01-03, 15:07
- GG: 0
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Kupił po prostu. U nas o okolicach konstantynowa było kiedyś pełno motocykli. Więc z częsciami nie było problemu. My my też MWB wiec z częsciami niema problemu.
Kiedy jeszcze tuningowałem silnik od wsk 125, miałem takie same myśli skąd to cholerstwo wsiąść?!. Moja rada jest tak żeby nie trzymał sie tak strasznie poradnika tylko troche sam pokombinował . Blacha na 8 sprężyn jest już rzadkością jeżeli chodzi o części. (łatwiej jest nawet kupić cały silnik niż samą blache). Są tutaj dwa wyjścia. Albo dorabiasz blache w własnym zakresie, ale tutaj potrzeba dużej dokładności bo otwór w środku i otwory na miseczki sprężynek musza być dokładnie wymierzone. Jeżeli coś sie nawet lekko przesunie, powstaną wibracje które bedą ci za każdym razem wyciągać zawleczke sprzęgła, i wybijać gniazdo od łożyska w karterze. Druga opcja i to ta którą ja wybrałem, jest po prostu zakup nowych mocniejszych sprężyn. Jest to najtańsze i najprostsze rozwiązanie.
Kiedy jeszcze tuningowałem silnik od wsk 125, miałem takie same myśli skąd to cholerstwo wsiąść?!. Moja rada jest tak żeby nie trzymał sie tak strasznie poradnika tylko troche sam pokombinował . Blacha na 8 sprężyn jest już rzadkością jeżeli chodzi o części. (łatwiej jest nawet kupić cały silnik niż samą blache). Są tutaj dwa wyjścia. Albo dorabiasz blache w własnym zakresie, ale tutaj potrzeba dużej dokładności bo otwór w środku i otwory na miseczki sprężynek musza być dokładnie wymierzone. Jeżeli coś sie nawet lekko przesunie, powstaną wibracje które bedą ci za każdym razem wyciągać zawleczke sprzęgła, i wybijać gniazdo od łożyska w karterze. Druga opcja i to ta którą ja wybrałem, jest po prostu zakup nowych mocniejszych sprężyn. Jest to najtańsze i najprostsze rozwiązanie.
Ostatnio zmieniony 2007-02-05, 09:10 przez Sobi, łącznie zmieniany 2 razy.
Renowacja B3 – wskrzesić legendę
- Sobi
- Posty: 87
- Rejestracja: 2007-01-03, 15:07
- GG: 0
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Musisz poszukać w sklepach z artykułami metalowymi i tym podobnych. Mi załatwił to ojciec przy okazji zamawiana sprężyn do firmy. Jest u nas firma który zajmuje sie robieniem sprężyn. Sprężynki które dostałem były ciut dłuższe, ale to nic nie szkodzi, ważne ze były mocniejsze
Renowacja B3 – wskrzesić legendę
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości