wueskajarka pisze:Moja Wueska z 1982r. ma okrągłe błotniki, ty masz z tyłu "kwadratowy" a z przodu okrągły.
Tą WSKe miał mój ojciec od nowości i też się go pytałem o te błotniki i od nowości nie były wymieniane, a już widziałem kilka z tego roku z takimi samymi błotnikami. Może to jest jakaś wersja przejściowe pomiędzy okrągłymi a kwadratowymi.
pawel15 pisze:P.S: Ładnie wyczyszczony zbiornik
![:)](./images/smilies/smile.gif)
. Czyściłeś go chemicznie czy papierem ściernym albo czymś innym?
Bak czyściłem szczotką drucianą na wiertarce
![:evil:](./images/smilies/devil.gif)
. Wiertarkę umieściłem w imadle (pomiędzy imadło a wiertarkę włożyłem starą dętkę rowerową) Takie zamocowanie wiertarki jest bardzo wygodne, gdyż trzymam tylko przedmiot, który mam czyścić. Jak chodzi o wiertarke to jest prawie niezniszczalna firmy TIP
![:razz:](./images/smilies/razz2.png)
którą jak zgniotę w imadle to nie będzie szkoda
wueskajarka pisze:Peter, jaki masz rok na tabliczce, jaki masz nr ramy ?
Numery ramy podam jak będę w domu, gdyż studiuje a w domu bywam co jakieś 3 tygodnie. Rok na tabliczce to 82
PS. Koła będę rozszprychowywał, szprychy pójdą do cynkowania felgi będą nowe(już zamówione na allegro
![:]](./images/smilies/splash.gif)
) a jak z bębnami, czy robić polerkę filcem, czy może oddać też do cynkowania i ile cynkowanie bębnów mogłoby kosztować?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.