Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
-
wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wujcio » 2009-03-04, 21:09
******zajeb******ście zrobiłeś tego sprzęta
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
Ile zapłaciłeś za chromowanie tych wszystkich części??
Wyglądają super
i jeszcze jedno jakie kupowałeś szprychy do zaplatania kół i czy były one takie jak oryginalne w sensie że idealnie pasowały??
Jakiej firmy nowy łańcuch?
-
sismon
- Posty: 338
- Rejestracja: 2007-11-14, 23:38
- GG: 1514345
- Lokalizacja: Kock
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sismon » 2009-03-04, 22:03
Chromy robiłem dawno jakiś rok temu to około 400zł wtedy zapłaciłem a co do szprych to kupiłem na allegro u multikara czy jakoś tak tam 28 zł chyba komplet pasują idealnie ciekawe tylko czy po kilku latach nie zejdzie chrom albo coś ale to się okaże. łańcuch bez firmowy jakiś ze starych zapasów
-
maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r.
- Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
-
Kontaktowanie:
Post
autor: maykii » 2009-03-04, 22:15
To jak od multicara gwarantuje, że pordzewieją ci nyple
![:P](./images/smilies/tongue.gif)
U mnie po sezonie zaczeły rdzewieć
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Szprychy jeszcze żadnych oznak nie mają, a tak szczerze te szprychy idealnie nie pasują. Gdzieś był temat jak powinien wyglądać nypel z obręczy prawidłowo ;] pozdrawiam
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem".
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
sismon
- Posty: 338
- Rejestracja: 2007-11-14, 23:38
- GG: 1514345
- Lokalizacja: Kock
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sismon » 2009-03-04, 22:32
to mnie nie pocieszyłeś tą informacją... no ale cena tych szprych mówi sama za siebie
-
maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r.
- Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
-
Kontaktowanie:
Post
autor: maykii » 2009-03-04, 22:36
Niestety takie są realia. Cena Super ale niestety coś tym musi być. W drugiej B3 szprychy wyczyściłem i oddałem do ocynku.
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem".
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
sismon
- Posty: 338
- Rejestracja: 2007-11-14, 23:38
- GG: 1514345
- Lokalizacja: Kock
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sismon » 2009-03-11, 21:02
-
Tukan
- Posty: 386
- Rejestracja: 2008-04-01, 12:24
- Moje maszyny: .....
- Lokalizacja: pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Tukan » 2009-03-11, 21:36
Siedzenie obszywałeś u tapicera czy pokrowiec kupiłeś? A ogólnie to piękny Lelek
![:shock:](./images/smilies/omg.gif)
-
sismon
- Posty: 338
- Rejestracja: 2007-11-14, 23:38
- GG: 1514345
- Lokalizacja: Kock
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sismon » 2009-03-11, 22:23
Siedzenie jest pełen oryginał nic nie ruszane- pochodzi z kosa bo w lelku gdy go kupiłem to był worek z sianem i na tym się siedziało
![:)](./images/smilies/smile.gif)
-
Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Mateusz WSK » 2009-03-11, 23:02
-
z-tomek
- Posty: 695
- Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
- Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
- Lokalizacja: Sieradz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: z-tomek » 2009-03-11, 23:14
Gratulacje tak odpicowanej WSK
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pawel15 » 2009-03-12, 16:57
Pięknie wygląda
![:)](./images/smilies/smile.gif)
. Myślałeś może o założeniu jakiegoś chlapacza przy tylnym błotniku?
-
sismon
- Posty: 338
- Rejestracja: 2007-11-14, 23:38
- GG: 1514345
- Lokalizacja: Kock
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sismon » 2009-03-12, 18:38
Myślałem ale nie mam tam wywierconych dziur w przednim były dziury wiec założyłem a w tylnym nie wiem sam co zrobić trochę tak łyso wygląda....
-
wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wujcio » 2009-03-13, 21:07
z tyłu powinien być taki szeroki przykręcany 3 śrubami do rejestracji (jedna śruba na środku tam co się ten trójkąt blaszany schodzi od lampy do błotnika (masz tam śrubkę wkręconą) wtedy wystarczy w rejestracji wywiercić 2 dziurki na końcach potem przykręcić chlapak i będzie sobie wisiał na dół bez zginania do profilu błotnika tylnego ja tak mam u siebie
-
sismon
- Posty: 338
- Rejestracja: 2007-11-14, 23:38
- GG: 1514345
- Lokalizacja: Kock
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sismon » 2009-03-13, 21:30
no tak ale ja nie mam rejstracji....
-
wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wujcio » 2009-03-13, 22:08
No to trzeba by jakoś to zmienić np jakąś blachę ładnie dorobić która była by niby miejscem do przykręcenia tablicy (np z aluminium albo nierdzewki)
-
z-tomek
- Posty: 695
- Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
- Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
- Lokalizacja: Sieradz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: z-tomek » 2009-03-13, 23:36
Mogę wiedzieć na co wam przy WSK te chlapaki? To nie ma wogóle wyglądu
![:-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
-
Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Mateusz WSK » 2009-03-14, 12:48
mi sie też to nie podoba za bardzo.w zwykłej wsce jako tako to wygląda, sam miałem u siebie, ale do jakiegoś ptaka bym nie zakładał.
pozdr.
-
Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Alien » 2009-03-14, 13:39
Mogę wiedzieć na co wam przy WSK te chlapaki? To nie ma wogóle wyglądu
![:-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
No dokładnie
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
dla mnie chlapacze to jest dramat...Zamiast przykręcać na tył to ściągnij ten z przodu i będzie super
Poza tym Lelek naprawdę piękny i dopieszczony - tak właśnie powinien wyglądać remont
![:-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Adamos
- Posty: 162
- Rejestracja: 2007-01-04, 10:07
- GG: 5534560
- Moje maszyny: WSK - M06 B1, M06 L, gil, M21W2, kos
- Lokalizacja: Pabianice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Adamos » 2009-03-14, 15:28
Panowie a co powiecie na takie chlapacze przy przednim błotniku w lelku..? moim zdaniem wyglądają pieknie.. motocykl nabrał typowego wyglądu dla "old crossów"...
http://www.polmot.skip.pl/index.php?mod ... ort175&c=2" target="_blank
Little Outsider
-
sismon
- Posty: 338
- Rejestracja: 2007-11-14, 23:38
- GG: 1514345
- Lokalizacja: Kock
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sismon » 2009-03-14, 22:16
wow fajna wska ciekawe czyja to ....podoba mi sie ten chlapacz może wymienię u siebie na coś podobnego ja bym nie zakładał tego chlapaka z przodu ale miałem wywiercone dziury w błotniku i zapomniałem ich zaspawać przed malowaniem a z dziurami to to całkiem łysko wyglądało, a pozatym jak go kupiłem to tam był był przykrecony kawał dętki az do ziemi, pewnie komus chlapało po nogach i żałozył....
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości