![Obrazek](http://img7.imageshack.us/img7/6782/dsc01560jzp.jpg)
1.Prezentowany amortyzator zostanie rozebrany i złożony ponownie w nieco innej specyfikacji.Wkrętak płaski przydaje się do wydłubywania półpierścieni,ale można to dużo prościej zrobic ręcznie.
![Obrazek](http://img7.imageshack.us/img7/4934/dsc01561j.jpg)
2.Naciskamy czarną szklankę w dół i bezproblemowo usuwamy półpierścienie.
![Obrazek](http://img413.imageshack.us/img413/1324/dsc01562.jpg)
3.Zdejmujemy czarną szklankę,wyjmujemy sprężynę a na końcu dolną chromowaną szklankę.Żaden z tych elementów nie jest już przymocowany i daje się wyjąc bez problemu.
![Obrazek](http://img413.imageshack.us/img413/8095/dsc01563.jpg)
4.Na zdjęciu widzimy obie szklanki,sprężynę oraz zespół tłumiący.W razie potrzeby rozkręcamy go i wymieniamy olej wraz z uszczelnieniami.Mile widziana jest odnowa powłoki lakierniczej w stopie amortyzatora,ponieważ jest to częsc,która po przeróbce będzie widoczna przez sprężynę.
![Obrazek](http://img7.imageshack.us/img7/4460/dsc01564qwc.jpg)
5.Na zespół tłumiący nakładamy sprężynę.Chromowany element podnosi estetykę całego amortyzatora.
![Obrazek](http://img413.imageshack.us/img413/5274/dsc01565j.jpg)
6.Na sprężynę nakładamy od góry DOLNĄ chromowaną szklankę.
![Obrazek](http://img413.imageshack.us/img413/9674/dsc01566q.jpg)
7.Naciskając chromowaną szklankę montujemy półpierścienie zabezpieczające.Trzeba uważac aby pierścienie nie wpadły do środka sprężyny.
![Obrazek](http://img413.imageshack.us/img413/626/dsc01567z.jpg)
8.Kompletny amortyzator po przeróbce gotowy do zamontowania w motocyklu.Naturalnie w moim przypadku przewiduje malowanie kompletnego zespołu tłumiącego oraz chromowanie szklanek o sprężyn
![:)](./images/smilies/smile.gif)
![:papa:](./images/smilies/bye.gif)