Post
autor: 1angel » 2009-08-04, 21:56
W temacie ostatnio poruszanym przeze mnie o przeróbce prądnicy dokładnie jest to opisane przez Wojtka . W instalacji z aq 12v obie cewki ładowania aktywne są w pozycjach stacyjki 123 , natomiast w instalacji 6v druga cewka ładowania włączana jest dopiero w pozycji w której są światła aby wspomóc ładowanie akumulatora . Podsumować to najlepiej opisując wszystkie przewody wychodzące z takiej prądnicy 6v (ponownie posłużę się wiedzą Wojtka z któregoś to tematu) czyli : przewód czerwony światła , czarny platynki do cewki w/n , brązowy to wspólny biegun obu cewek ładowania , zółty to drugi biegun pierwszej cewki ładowania a niebieski to drugi biegun drugiej cewki ładowania w instalacji jest to tak połączone aby ta druga cewka włączała się dopiero w pozycji stacyjki 2 i 3 bodajże stąd ten niebieski przewód . W instalacjach z pełnym 12v jak już wyżej pisałem ten przewód nie występuj gdyż 2 żółte podłączone są bezpośrednio do prostownika .
ps. ktoś chciał schemat tej instalacji dodaje w załączniku .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down