Proszę o pomoc, z góry dzięki
Tarcze w 125
-
Lisu95
- Posty: 15
- Rejestracja: 2008-06-23, 18:00
- GG: 1364435
- Lokalizacja: Wolica/Kielce
- Kontaktowanie:
Tarcze w 125
Witam chciałbym poprosić was o pomoc. Wymieniłem tarcze sprzęgłowe w mojej wsk. Lecz one nadal się ślizgają, popuściłem sprzęgło tak że aż mi ciągneło a one nadal się ślizgaja nie jest to bardzo widoczne ale czuć. A wszystko mi spasowało się na ,,0"
Proszę o pomoc, z góry dzięki
Proszę o pomoc, z góry dzięki
WSK
Świdnik
WSK 125 M06 B3
1976
Świdnik
WSK 125 M06 B3
1976
- Jarek_kam
- Posty: 306
- Rejestracja: 2007-12-06, 21:26
- GG: 0
- Lokalizacja: Kamieńsk woj. Łódzkie
- Kontaktowanie:
Re: Tarcze w 125
Sprężyny mogą niedociskać w takim razie.
- Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Tarcze w 125
Olej,zużyte międzytarcze,luz na koszu sprzęgłowym (nie dokręcony) lub wymordowane popychacze.
""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®
-
Lisu95
- Posty: 15
- Rejestracja: 2008-06-23, 18:00
- GG: 1364435
- Lokalizacja: Wolica/Kielce
- Kontaktowanie:
-
kuszman
- Posty: 33
- Rejestracja: 2008-10-02, 15:59
- GG: 1046705
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Tarcze w 125
Przyczyną ślizgania sprzęgła nie mogą być popychacze. Działają gdy ściskamy klamkę-wyłączamy sprzęgło.
Za jego włączenie odpowiadają sprężyny. Ślizganie się może być spowodowane niedomaganiem:
-braku luzu na lince sprzęgła, niewłaściwa regulacja śruby w ślimaku- zbyt mocno wkręcona śruba regulacyjna= sprzęgło cały czas wyłączone.
-spręzynek- zbyt ugniecione nie mają siły ścisnąć tarczek
-tarczek sprzęgłowych z wkładkami korkowymi- za bardzo wytarty lub przypalony korek.
-przekładek metalowych- rzadko się zużywają ale możliwe np pogięcie na skutek temperatury, tarcia itp.
-kosza sprzęgłowego- wycięcia na obwodzie kosza powinny być równe bez wygniecionych przez przekładki metalowe sprzęgła miejsc. Wygniecenia mogą blokować przekładki uniemożliwiając załączenie sprzęgła.
-zabieraka sprzęgła- tak jak przy koszu, nie ma prawa być wygnieceń na zębach zabieraka. Nierówne zęby będą blokować ruch tarczek.
Więcej przyczyn nima.
pozdrawiam
Kuszman
Za jego włączenie odpowiadają sprężyny. Ślizganie się może być spowodowane niedomaganiem:
-braku luzu na lince sprzęgła, niewłaściwa regulacja śruby w ślimaku- zbyt mocno wkręcona śruba regulacyjna= sprzęgło cały czas wyłączone.
-spręzynek- zbyt ugniecione nie mają siły ścisnąć tarczek
-tarczek sprzęgłowych z wkładkami korkowymi- za bardzo wytarty lub przypalony korek.
-przekładek metalowych- rzadko się zużywają ale możliwe np pogięcie na skutek temperatury, tarcia itp.
-kosza sprzęgłowego- wycięcia na obwodzie kosza powinny być równe bez wygniecionych przez przekładki metalowe sprzęgła miejsc. Wygniecenia mogą blokować przekładki uniemożliwiając załączenie sprzęgła.
-zabieraka sprzęgła- tak jak przy koszu, nie ma prawa być wygnieceń na zębach zabieraka. Nierówne zęby będą blokować ruch tarczek.
Więcej przyczyn nima.
pozdrawiam
Kuszman
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości