WSK M06 B3 79r. majkiego
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r. - Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- Kontaktowanie:
WSK M06 B3 79r. majkiego
Witam wszystkich forumowiczów jak już pisałem mam 16lat i kat.A1 . Chciałem w końcu zaprezentować swój jeden z paru motocykli. Nareszcie się przybrałem od zimy zakładałem ten temat i nie mogłem założyć, no ale powróćmy do modelu.
Wueske kupiłem 14.10.2008r. w Łodzi. Byłem tak pewny tej wueski, że pieniądze wpłaciłem z góry
No to tak może zapodam jakieś foto zaraz po kupnie.
No i po pórocznym staniu nareszcie przyszedł czas na nią Standardowo rozebrałem ją w drobny mak Wiele części było mocno skorodowanych, ale patrząc na mniej dostępne śrubki i inne pierdoły byłem pewien, że przebieg jest oryginalny (3332km). Zbiornik, błotniki, boczki, lampe i osłony amortyzatorów oddałem do lakierowania akrylem, a pozostałe graty tj. rama, wahacz i wiele innych oddałem do malowania proszkowego. Pod proszek zażyczyłem sobie jeszcze podkład "ocynk". Przy tak pomalowanej ramie nie ma mowy, żeby zardzewiała szybciej niż zacznął jeździć nią moje wnuki Lakierowanie wyszło piękne, lecz mój lakiernik od akrylu troszkie mnie zawiódł, a mianowicie nie zaszpachlował wgniotki na zbiorniku. No ale cóż i tak bywa...
Do silnika nie miałem żadnych zastrzeżeń, lecz gdy go rozebrałem moim oczom ukazał się tłok z obytkiem koło zamka (klasa "NC" więc się nie zdziwiłem, że tak się stało).
Wał minimalne luzy ma, zrobie regeneracje już po sezonie oczywiście, Cylinder wręcznie miał wyczuwalnego progu. Założyłem krótko używany oryginalny tłok, tym razem
klasy "NA" i do tego nowe pierścienie prywaciarskiej roboty (ale nie jest źle). Co do skrzyni to mam zastrzeżenia, a mianowicie wbijając
jedynke potrafi bieg wyskoczyć, a przy jeździ po warszawie robi się czasami to bardzo denerwujące. Chcąc zmienić szybko bieg w górę czyli dwujkę lubi zazgrzytać,
Jeśli oczywiście mi się nie spieszy to wcisnęł klamkę sprzęgła i chwilkę pojade "na sprzęgle" wbijając dwujkę nic nie zgrzytnie. No ale mowa była o rozebranym motocyklu,
a ja się zapęłdziłem i już opowiadam co się dzieje po złożeniu
Co do chromu to mam fotkę tylko części oddanych rzeczy:
Amortyzatory zregenerowałem oryginalne, teraz ładnie pracują, jadąc w trasie nie bolały mnie nawet ręce Tylny jeden amortyzator niestety pociekł
Tak mniej więcej wygladał motocykl w trakcie składania. Długo czekałem na pierdoły z akrylu, a jazdy nie mogłem się doczekać
Kiedy odebrałem już części z malowania ostro zacząłem wszystko składać Miałem małe problemy ze zdystansowaniem przedniego koła, ale wszystko pomalutku się zrobiło.
Zdjęcia robione jeszcze tego samego dnia po złożeniu
Wueske poskładałem w połowie wakacji, lecz po poskładaniu pojechałem do dziadków na miesiąc i wueska stała nie ruszana, oczywiście jazdy próbne były, takimi jazdami
próbnymi zrobiłem 380km . Kiedy już z kolegą "wskkos1981" umówiłem sie na trase do Kazimierza wueska była w pełni sił. Powiedzmy, że silnikowo mnie nie zawiodła, lecz
pękła linka gazu, a że to była niedziela to nigdzie takiej linki dostać nie mogłem Ukleciłem ze starego panceża Tak więc po powrocie do domu wybiło 340km
Byłem nią także u dziadków (18.09.2009r.), którzy mieszkają 200km ode mnie. Fotki z wyjazdów niedługo będą oczwyście odpowiednim temacie Wueską zrobiłem już 1700km.
Świerze zdjęcia porobie na dniach
Wueske kupiłem 14.10.2008r. w Łodzi. Byłem tak pewny tej wueski, że pieniądze wpłaciłem z góry
No to tak może zapodam jakieś foto zaraz po kupnie.
No i po pórocznym staniu nareszcie przyszedł czas na nią Standardowo rozebrałem ją w drobny mak Wiele części było mocno skorodowanych, ale patrząc na mniej dostępne śrubki i inne pierdoły byłem pewien, że przebieg jest oryginalny (3332km). Zbiornik, błotniki, boczki, lampe i osłony amortyzatorów oddałem do lakierowania akrylem, a pozostałe graty tj. rama, wahacz i wiele innych oddałem do malowania proszkowego. Pod proszek zażyczyłem sobie jeszcze podkład "ocynk". Przy tak pomalowanej ramie nie ma mowy, żeby zardzewiała szybciej niż zacznął jeździć nią moje wnuki Lakierowanie wyszło piękne, lecz mój lakiernik od akrylu troszkie mnie zawiódł, a mianowicie nie zaszpachlował wgniotki na zbiorniku. No ale cóż i tak bywa...
Do silnika nie miałem żadnych zastrzeżeń, lecz gdy go rozebrałem moim oczom ukazał się tłok z obytkiem koło zamka (klasa "NC" więc się nie zdziwiłem, że tak się stało).
Wał minimalne luzy ma, zrobie regeneracje już po sezonie oczywiście, Cylinder wręcznie miał wyczuwalnego progu. Założyłem krótko używany oryginalny tłok, tym razem
klasy "NA" i do tego nowe pierścienie prywaciarskiej roboty (ale nie jest źle). Co do skrzyni to mam zastrzeżenia, a mianowicie wbijając
jedynke potrafi bieg wyskoczyć, a przy jeździ po warszawie robi się czasami to bardzo denerwujące. Chcąc zmienić szybko bieg w górę czyli dwujkę lubi zazgrzytać,
Jeśli oczywiście mi się nie spieszy to wcisnęł klamkę sprzęgła i chwilkę pojade "na sprzęgle" wbijając dwujkę nic nie zgrzytnie. No ale mowa była o rozebranym motocyklu,
a ja się zapęłdziłem i już opowiadam co się dzieje po złożeniu
Co do chromu to mam fotkę tylko części oddanych rzeczy:
Amortyzatory zregenerowałem oryginalne, teraz ładnie pracują, jadąc w trasie nie bolały mnie nawet ręce Tylny jeden amortyzator niestety pociekł
Tak mniej więcej wygladał motocykl w trakcie składania. Długo czekałem na pierdoły z akrylu, a jazdy nie mogłem się doczekać
Kiedy odebrałem już części z malowania ostro zacząłem wszystko składać Miałem małe problemy ze zdystansowaniem przedniego koła, ale wszystko pomalutku się zrobiło.
Zdjęcia robione jeszcze tego samego dnia po złożeniu
Wueske poskładałem w połowie wakacji, lecz po poskładaniu pojechałem do dziadków na miesiąc i wueska stała nie ruszana, oczywiście jazdy próbne były, takimi jazdami
próbnymi zrobiłem 380km . Kiedy już z kolegą "wskkos1981" umówiłem sie na trase do Kazimierza wueska była w pełni sił. Powiedzmy, że silnikowo mnie nie zawiodła, lecz
pękła linka gazu, a że to była niedziela to nigdzie takiej linki dostać nie mogłem Ukleciłem ze starego panceża Tak więc po powrocie do domu wybiło 340km
Byłem nią także u dziadków (18.09.2009r.), którzy mieszkają 200km ode mnie. Fotki z wyjazdów niedługo będą oczwyście odpowiednim temacie Wueską zrobiłem już 1700km.
Świerze zdjęcia porobie na dniach
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem".
- Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 79r. majkiego
Wszystko super lux, widać że się postarałeś, ale na Boga! pomaluj cylinder !
- maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r. - Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 79r. majkiego
Spokojnie nie napisał w opisie ale zimą już to zrobię, bo teraz motocykl w ciągłej eksploatacji ;]
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem".
- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 79r. majkiego
Jest piękna ile ciebie wyniosło malowanie i jak długo z nią walczyłeś ile czasu. Jak widze co mnie czeka to szok
- maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r. - Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 79r. majkiego
Robiłem ją +/- pół roku, malowanie proszkowe kosztowało mnie w granicach 350zł, a za akryl 300zł. Nie dygaj to nie jest takie straszne wręcz przyjemne
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem".
- Kamil
- Posty: 197
- Rejestracja: 2009-05-23, 12:10
- GG: 8246388
- Moje maszyny: Kilka WSK
Komar
Pony 301 - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 79r. majkiego
Moją opinie znasz... więc co będę więcej pisał. Po prostu piękna. I szykują sie jeszcze dwie kolejne sztuki, tym razem M21W2 ... PZDR wskkos1981
- mateusz 46
- Posty: 231
- Rejestracja: 2009-05-05, 20:55
- Moje maszyny: rm 125
- Kontaktowanie:
- Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 79r. majkiego
Zawsze znajdzie się kilka drobnostek,ale na tym świecie nie ma ideałów.I niech ktoś mi powie że Sporty są (na przykład) ładniejsze od "Standardów"
""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 2009-09-03, 13:35
- GG: 0
- Lokalizacja: Tczew
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 79r. majkiego
Ładna WSK'a ale strasznie rażą pomalowane na biało te napisy na oponach , a tak wszystko cacy pozdro .
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 79r. majkiego
To jeszcze postarałbym się na Twoim miejscu o zrobienie szparunków na błotnikach , bo bez tego nie ma pełnego efektu .
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- Skinder
- Posty: 2221
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 79r. majkiego
Piękny motorek, stare obręcze dałeś do chromowania czy dorwałeś nowe?
- maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r. - Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 79r. majkiego
No to tak, szprunki zimą postaram się dołożyć i pomaluje cylinder, felgi oryginalne oddane do lakierowania proszkowego
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem".
- maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r. - Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 79r. majkiego
Panowie mam bardzo duży problem... Otóż jechałem sobie do szkoły wczoraj rano no i jak to czasem bywa zaczął padać deszcz... W takim mocnym deszczu jechałem jakieś 6km i nagle odcieło iskrę. Iskry nie mogę do dziś znaleźć Zmieniałem styki, cewkę, odpinałem przewody od silnika, aku wyjmowałem i iskry jak nie było tak nie ma. Przyciąłem troszkie kabel WN i przytykając kabel do cylindra iskra sie pokazuje ale mała, niebieska, wcześniej przebicie iskry występowało około 1cm, a teraz tylko przy przyłożeniu do cylindra i to nie zawsze jest, po założeniu fajki i swiecy o iskrze można zapomnieć... Proszę o jak najszybsze odpowiedzi, bo ja już ręce rozkładam...
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem".
- czochu
- Posty: 119
- Rejestracja: 2007-10-31, 09:21
- GG: 0
- Lokalizacja: piaseczno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 79r. majkiego
wiesz co mayki , 1 przemoczony kondensator ( zawsze będą objawy jak mówisz) 2 cewka WN przemoczona lub wilgotna ,
3 przerywacz brudne styki albo przebicie przez wode , 4 brudna krzywka zapłonowa , 5 mozliwe ze brud się dostał do fajki
akurat w moim przypadku gdy tez jechałem jak ty , kondensator sie troche zamoczył , i padła w drodze , dopchałem do domu kombinowałem , wziołem wysuszyłem zapłon suszarką i nic ale pomyslałem kurde kondensator! wziolem go pod suszarke wkręciłem potem do silnika i odpaliła z 1 kopa
3 przerywacz brudne styki albo przebicie przez wode , 4 brudna krzywka zapłonowa , 5 mozliwe ze brud się dostał do fajki
akurat w moim przypadku gdy tez jechałem jak ty , kondensator sie troche zamoczył , i padła w drodze , dopchałem do domu kombinowałem , wziołem wysuszyłem zapłon suszarką i nic ale pomyslałem kurde kondensator! wziolem go pod suszarke wkręciłem potem do silnika i odpaliła z 1 kopa
- KoSzU
- Posty: 666
- Rejestracja: 2008-03-22, 20:24
- GG: 8813802
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 79r. majkiego
A jak ze stacyjką niema przypadkiem przebicia na masę sprawdź to
Co Boskie Bogu, resztę temu co Kocham! Wueska!
http://imageshack.us/g/11/dsc04225hc.jpg/
http://imageshack.us/g/11/dsc04225hc.jpg/
- maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r. - Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 79r. majkiego
No troszeczkę ruszę temat Na ostatnim MWB udało mi się wychaczyć mały fant i odebrać pierdoły z Dębicy
Do Be trójki na ten sezon leci przód od KOSa, gdyż ten, który miałem włożony dostał strasznych luzów po moim szlifie zaliczony w dzień, w którym miałem odstawić ją do zimowania... Zawieszka od KOSa otrzyma polerkę na lagach ruchomych. Jedną lagę mam już wypolerowaną, piasta także wypolerowana razem z bębnem.
Fotki piasty narazie nie mam Nklejka ze szkła została delikatnie zdjęta nad parą wodną i zamieściłem ją w nowo otwartej kolekcji Na dniach planuje odpalić silnik nagrać filmik jak pracuje i wyciagać z ramy Rozbiorę i wymienie wszystkie łożyska i simmery, wał do regeneracji, nową tulejke ze sworzniem. Szlif planuje zrobić pod koniec wakacji, bo jak zrobiłbym teraz to nie zdąże dotrzeć do wyjazdu na Świdnik... No i po krótce napisał co tam robie. Jakieś fotki ogólne niedługo będą
Do Be trójki na ten sezon leci przód od KOSa, gdyż ten, który miałem włożony dostał strasznych luzów po moim szlifie zaliczony w dzień, w którym miałem odstawić ją do zimowania... Zawieszka od KOSa otrzyma polerkę na lagach ruchomych. Jedną lagę mam już wypolerowaną, piasta także wypolerowana razem z bębnem.
Fotki piasty narazie nie mam Nklejka ze szkła została delikatnie zdjęta nad parą wodną i zamieściłem ją w nowo otwartej kolekcji Na dniach planuje odpalić silnik nagrać filmik jak pracuje i wyciagać z ramy Rozbiorę i wymienie wszystkie łożyska i simmery, wał do regeneracji, nową tulejke ze sworzniem. Szlif planuje zrobić pod koniec wakacji, bo jak zrobiłbym teraz to nie zdąże dotrzeć do wyjazdu na Świdnik... No i po krótce napisał co tam robie. Jakieś fotki ogólne niedługo będą
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem".
- czochu
- Posty: 119
- Rejestracja: 2007-10-31, 09:21
- GG: 0
- Lokalizacja: piaseczno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 79r. majkiego
no rób rób wske to jak zdam prawko to na mz z Tobą pojade no i po zimie trzeba sie ustawić
Re: WSK M06 B3 79r. majkiego
Przecież ta B3 miała chyba bardzo mały przebieg więc po co regeneracja wału??
- maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r. - Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 79r. majkiego
Oczywiście przebieg był niski w tej chwili ma nalatane ponad 5k przebiegu. Maszyne chce mieć pewną żeby przypadkiem nie staneła mi w trasie... Twu twu twu .
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem".
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 2008-01-16, 23:14
- GG: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 79r. majkiego
Widzę że dajesz radę z polerkami. Tak trzymaj.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości