- 
				
																			
								Dej125							 
									
		- Posty: 11
 		- Rejestracja: 2010-06-29, 11:27
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: WSK 125,
CZ 175,
Romet kadet,komar 
												- Lokalizacja: Zamość
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Dej125 » 2010-07-23, 21:18
			
			
			
			
			Witam.
Mam mały problem z moja wieśką.mianowicie przejechałem 200 km od remontu wszystyko było elegancko aż pewnego razu kiedy sobie jechałem wyskoczyła mi trójka zdziwiło mnie to ale włożyłem ją spowrotem i niby wszystko było dobrze ale znowu wyskoczyła a teraz wyskakuje cały czas a jak przytzymam to jedzie ale szarpie.jedynka i dwójka jest ok,co to moze byc??
Pozdro. 

 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Tukan							
 
									
		- Posty: 386
 		- Rejestracja: 2008-04-01, 12:24
 		
		
											- Moje maszyny: .....
 
												- Lokalizacja: pl
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Tukan » 2010-07-23, 21:23
			
			
			
			
			Luz na zmieniaczu.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								SuLeK							 
									
						
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: SuLeK » 2010-07-23, 21:43
			
			
			
			
			albo zjechana zębatka od 3 biegu...
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								sopi220							
 
									
		- Posty: 272
 		- Rejestracja: 2010-02-16, 23:43
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: wsk...i jescze troszkę
 
												- Lokalizacja: Warszawa
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: sopi220 » 2010-07-24, 01:04
			
			
			
			
			zapodaj podkładkę między karter a tryb zdawczy i zobacz jeszcze kły na zdawczej.jak sa podjechane"zaokręglone"to je podszlifuj  szlifierką pod lekkim  kątem.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								Dej125							 
									
		- Posty: 11
 		- Rejestracja: 2010-06-29, 11:27
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: WSK 125,
CZ 175,
Romet kadet,komar 
												- Lokalizacja: Zamość
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Dej125 » 2010-07-24, 17:15
			
			
			
			
			no ale i tak nie ominie mnie rozpoławianie prawda??
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								piotrek7533							
 
									
		- Posty: 286
 		- Rejestracja: 2008-02-14, 17:25
 		
		
											- GG: 8916094
 
												- Moje maszyny: WSK M06B3 125 1981r
MZ ETZ 250 1983r
Polonez Caro 1.4GLI 
												- Lokalizacja: Jarosław\Mielec
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: piotrek7533 » 2010-07-25, 11:30
			
			
			
			
			Silnik trzeba rozbierać tryb z-22 i zdawczy mają pewnie sprzęgła kłowe zjechane i się nie zaczepiają i wyskakuje 3 bieg można to naciąć szlifierką żeby skosy były do środka ale ile to wytrzyma tego nikt nie powie najlepiej wymienić na nowe org.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								Dej125							 
									
		- Posty: 11
 		- Rejestracja: 2010-06-29, 11:27
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: WSK 125,
CZ 175,
Romet kadet,komar 
												- Lokalizacja: Zamość
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Dej125 » 2010-07-27, 19:26
			
			
			
			
			Dzięki chłopaki za pomoc, wymieniłem zębatkę z 22, zdawczy na nowe i 3 nie wyskakuje ale teraz mam inny problem bo wyskakuje 2.
 I pytanie dlaczego 

  proszę o odpowiedzi
 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								SuLeK							 
									
						
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: SuLeK » 2010-07-27, 19:55
			
			
			
			
			automat na pewno
można próbować go naprawić zaklepując na imadle, ale nie na długo...
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								Dej125							 
									
		- Posty: 11
 		- Rejestracja: 2010-06-29, 11:27
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: WSK 125,
CZ 175,
Romet kadet,komar 
												- Lokalizacja: Zamość
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Dej125 » 2010-07-28, 12:28
			
			
			
			
			dzisiaj pewnie zamówie na SD automat i śrut ze sprężynką,a i jeszcze jedno pytanie czy jak wymienie te 3 części to pomoże czy może któryś z trybów lub wałków może być zużyty?oglądałem je dokładnie i wyglądały ładnie żadnych uszkodzeń ani uszczerbień wałki też były ok,ale czekam jeszcze na wasze podpowiedzi
Pozdrawiam.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								pawel15							
 
									
		- Posty: 1247
 		- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
 		
		
											- GG: 2782862
 
												- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
 
												- Lokalizacja: Dąbie
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: pawel15 » 2010-07-28, 15:39
			
			
			
			
			Dla pewności sprawdź jeszcze łożyska (6202 wałka głównego oraz 6004 trybu zdawczego) oraz tulejki ślizgowe wałka pośredniego.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								Dej125							 
									
		- Posty: 11
 		- Rejestracja: 2010-06-29, 11:27
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: WSK 125,
CZ 175,
Romet kadet,komar 
												- Lokalizacja: Zamość
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Dej125 » 2010-07-29, 11:55
			
			
			
			
			tulejki i łożyska były niedawno wymieniane i tulejki jak i łożyska ciasno weszły na swoje miejsca bez żadnych luzów jak przyjdzie mi automat to założe i dam znać jaki bendzie efekt,narazie dzięki za pomoc
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								AudioBas							
 
						- Administrator
 			
		- Posty: 4120
 		- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
 		
		
											- GG: 3615115
 
												- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
 
																	- Lokalizacja: Wrocław
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: AudioBas » 2011-07-23, 20:28
			
			
			
			
			Dej125 pisze:Witam.
Mam mały problem z moja wieśką.mianowicie przejechałem 200 km od remontu wszystyko było elegancko aż pewnego razu kiedy sobie jechałem wyskoczyła mi trójka zdziwiło mnie to ale włożyłem ją spowrotem i niby wszystko było dobrze ale znowu wyskoczyła a teraz wyskakuje cały czas a jak przytzymam to jedzie ale szarpie.jedynka i dwójka jest ok,co to moze byc??
Pozdro. 

 
Mam dokładnie to samo również po 200 km od remontu 

 
			
									
									Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ  
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								AudioBas							
 
						- Administrator
 			
		- Posty: 4120
 		- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
 		
		
											- GG: 3615115
 
												- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
 
																	- Lokalizacja: Wrocław
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: AudioBas » 2011-07-24, 00:36
			
			
			
			
			I przyczyna znaleziona....
Pier... podkładka sprężynowa odpychała tryb zdawczy i kły się nie chciały schodzić dokładnie...
Co gorsza delikatnie mi spiłowało kant trybu, ale myślę, że to lepiej...
Założę podkładkę dedykowaną i powinno być OK 

 
			
									
									Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ  
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
	
		
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości