Foto:

oraz porady jak bezpiecznie odkręcić pourywane śruby ?
Foto:
 
 Dziękuje i pozdrawiam.

 
  dobrze podgrzać trochę krater w okolicy tej śrubki bo widać ze raczej zapieczone.
 dobrze podgrzać trochę krater w okolicy tej śrubki bo widać ze raczej zapieczone.
 .
.![:]](./images/smilies/splash.gif)
Sory paweł ale nie rób tak w żadnym wypadku bo stopisz aluminiowe kartery, nawierć ja na środku i wykręć wykrętakiempawel15 pisze:Co do odkręcenia śrubki- naspawaj na nią starą nakrętkę M8(na klucz 13) i odkręcaj.
heh bardzo ciekawa koncepcja haha nie ma szans żeby alu się stopiło chłopie ;] tu nie chodzi o spawanie tylko "cyknięcie nakrętki" ale jak dla mnie to nie ma sensu bo taxradusx pisze: Sory paweł ale nie rób tak w żadnym wypadku bo stopisz aluminiowe kartery, nawierć ja na środku i wykręć wykrętakiem
 ) i potem wychodzą wieśmaki
) i potem wychodzą wieśmakiHaha...jakbyś zobaczył warsztat Grześka to byś zbladłAle wiadomo niektórzy remontują moto za pomocą spawarki i młotka

Alien pisze:Haha...jakbyś zobaczył warsztat Grześka to byś zbladłAle wiadomo niektórzy remontują moto za pomocą spawarki i młotka





sam piszesz bzdury ;]xradusx pisze:Alien pisze:Haha...jakbyś zobaczył warsztat Grześka to byś zbladłAle wiadomo niektórzy remontują moto za pomocą spawarki i młotka
i takie bzdury pisze dziwne
 A więc kłótnie są niepotrzebne. Co do silnika km79 ratuj go bo to naprawdę świetne kartery. Jeżeli nie masz doświadczenia w mechanice to faktycznie lepiej gdzieś je zanieś żeby zrobił to ktoś fachowo łącznie z tym wygięciem. Nie wiem będziesz składał ten silnik i montował w swojej M04 czy pójdzie pod młotek ? Jak co jestem zainteresowany kupnem nawet w takim stanie jak teraz
 A więc kłótnie są niepotrzebne. Co do silnika km79 ratuj go bo to naprawdę świetne kartery. Jeżeli nie masz doświadczenia w mechanice to faktycznie lepiej gdzieś je zanieś żeby zrobił to ktoś fachowo łącznie z tym wygięciem. Nie wiem będziesz składał ten silnik i montował w swojej M04 czy pójdzie pod młotek ? Jak co jestem zainteresowany kupnem nawet w takim stanie jak teraz  Powodzenia
 PowodzeniaZ tym spawaniem to chodziło mi o to co wujcio napisał- cyknięcie nakrętki do starego gwintu a nie "przyklejenie" elektrody do nakrętki tak aby wszystko wokół się stopiło. Co do imadła to też bym nie polecał bo wyjdzie jeszcze gorzej niż wcześniej (szczególnie jak masz imadło stare, które w miejscu gdzie mocujesz obrabiany przedmiot- nie wiem jak się to fachowo nazywa, ma luz).xradusx pisze:Sory paweł ale nie rób tak w żadnym wypadku bo stopisz aluminiowe kartery, nawierć ja na środku i wykręć wykrętakiempawel15 pisze:Co do odkręcenia śrubki- naspawaj na nią starą nakrętkę M8(na klucz 13) i odkręcaj.
 , po odkręceniu okazało się że kapa była już spawana w środku i ma tez pęknięcie, no ale mniejsza z tym.
, po odkręceniu okazało się że kapa była już spawana w środku i ma tez pęknięcie, no ale mniejsza z tym. ), nie przeszkadzało to w niczym, no ale raziło w oczy. Zawiozłem to koło do takiego zakładu i koleś na wstępie mi powiedział, że przy prostowaniu może pęknąć, ale nawet gdyby to i to są w stanie zrobić. Koło odebrałem po paru dniach, tak jak mówił - się stało, ale zrobili to naprawdę dobrze, nie pamiętam ile taka usługa kosztowała, bo trochę dawno to było
 ), nie przeszkadzało to w niczym, no ale raziło w oczy. Zawiozłem to koło do takiego zakładu i koleś na wstępie mi powiedział, że przy prostowaniu może pęknąć, ale nawet gdyby to i to są w stanie zrobić. Koło odebrałem po paru dniach, tak jak mówił - się stało, ale zrobili to naprawdę dobrze, nie pamiętam ile taka usługa kosztowała, bo trochę dawno to było 
 stąd to wygięcie i szpara na wierzchu pomiędzy kraterami.
   stąd to wygięcie i szpara na wierzchu pomiędzy kraterami.Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości