Witam. Dziś byłem u pewnego gościa zobaczyć dwie ramy WSK jedna to była m06-z a druga m06-b1 dwie niekompletne, bez silników, bez kół, bez papiera oraz komara 2350 kompletny tylko bez silnika, manetek, stopki centralnej oraz osłon gaźnika na oponach degum .
był także silnik niekompletny do wfm, cylinder na złom, wał też cały zardzewiały, dwie głowice do WFM, koło do WFM, zbiornik do WFM, karter od jawy 175 z prądnicą i puszką narzędziową.
zdjęć nie mam, ale ile to całość moze być warte bo przedtem chciał 500zł, teraz pogadaliśmy i zszedł do 250zł,
Papiery wspominał że kiedyś były i może by znalazł choć wątpi.
więc takie pytanko kupować czy nie ?
Brać czy nie.
- Marek.K
- Posty: 301
- Rejestracja: 2010-04-25, 20:29
- GG: 11491915
- Moje maszyny: Komary, Ogary, WSK'i
- Lokalizacja: Winda
- Kontaktowanie:
Brać czy nie.
Pozdrawiam Marek.
Ekipa Północ
Ekipa Północ
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Re: Brać czy nie.
A reszta jest(zbiorniki, siedzenia, błotniki i drobne detale)? Bo ciężko to zdobyć(myślę, że chcesz je odnowić albo przynajmniej skompletować). Bo moim zdaniem średnio się opłaca. Sytuację ratuje Komar i części, chodź jak pisałeś szału nie ma.Marek.K pisze:dwie ramy WSK jedna to była m06-z a druga m06-b1 dwie niekompletne, bez silników, bez kół
- Marek.K
- Posty: 301
- Rejestracja: 2010-04-25, 20:29
- GG: 11491915
- Moje maszyny: Komary, Ogary, WSK'i
- Lokalizacja: Winda
- Kontaktowanie:
Re: Brać czy nie.
tak z dwóch ram dało by się złożyć jedną kompletną, w domu siedzenie mam wiec jakoś to ratuje sytuację, brakuje z detali dużych osłon gaxnika lub schowków, takie rzeczy jak błotniki, zbiorniki, kierownice, zawieszenia, to są. a drobne detale czyli co masz na myśli ?
Pozdrawiam Marek.
Ekipa Północ
Ekipa Północ
- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
Re: Brać czy nie.
I wyjdzie kundel m06-z, m06-b1Marek.K pisze:tak z dwóch ram dało by się złożyć jedną kompletną
Pomyśl sobie ile byś musiał włożyć żeby obie skompletować silniki koła i brakujące części podlicz sobie koszta i czy nie lepiej kupić kompletne
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
- Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2 - Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: Brać czy nie.
Wszystko zależy od podejścia. niektórzy ludzie kalkulują a inni mając np gołą ramę kompletują motor i się cieszą z późniejszego efektu.
Decyzja należy do ciebie. może być tak że 2 ramy trafisz np okazyjnie przytargasz do domu będą leżały powiedzmy rok czy dwa aż w lapy wpadnie ci silnik za grosze kupisz i takim sposobem te Wueski skompletujesz za 10 lat
Decyzja należy do ciebie. może być tak że 2 ramy trafisz np okazyjnie przytargasz do domu będą leżały powiedzmy rok czy dwa aż w lapy wpadnie ci silnik za grosze kupisz i takim sposobem te Wueski skompletujesz za 10 lat
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Re: Brać czy nie.
Myślałem między innymi o tych osłonach, które są dość drogie. I myślałem tez o siedzenie, które oryginalne też wysoko chodzi(z blaszaną podstawą). Drobne detale to np. przełączniki(chodź to nie problem), zasówka, części lampy(ramka, szkło i odbłyśnik oraz licznik).Marek.K pisze:tak z dwóch ram dało by się złożyć jedną kompletną, w domu siedzenie mam wiec jakoś to ratuje sytuację, brakuje z detali dużych osłon gaxnika lub schowków, takie rzeczy jak błotniki, zbiorniki, kierownice, zawieszenia, to są. a drobne detale czyli co masz na myśli ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości