Polerowanie felg i silnika
- Tukan
- Posty: 386
- Rejestracja: 2008-04-01, 12:24
- Moje maszyny: .....
- Lokalizacja: pl
- Kontaktowanie:
Re: Polerowanie felg i silnika
Wymiary simmeringów są na forum. Do motoryzacyjnego nie idź, bo tam rzeczy typu łożyska, simmeringi są 3 razy droższe niż w zwykłym sklepie z częściami do ciągników.
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Polerowanie felg i silnika
Wracając do głównego wątku to mam pytanie, głowicę piaskować czy szkiełkować i czym ją później zabezpieczyć żeby nie rdzewiała? Lakierem bezbarwnym - to chyba nie jest dobry pomysł.
Na skuterdebica.hg.pl głowica aluminiowa 46zł ale się błyszczy a oryginalna z tego co wiem to jest żeliwna i wyjeżdżając z fabryki się nie błyszczała.
Na skuterdebica.hg.pl głowica aluminiowa 46zł ale się błyszczy a oryginalna z tego co wiem to jest żeliwna i wyjeżdżając z fabryki się nie błyszczała.
- sopi220
- Posty: 272
- Rejestracja: 2010-02-16, 23:43
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk...i jescze troszkę
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Polerowanie felg i silnika
głowice zawsze były aluminiowe.głowicę możesz wyszkiełkować
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Polerowanie felg i silnika
Czy po szkiełkowaniu nie będzie robił się nalot rdzy jak po piaskowaniu.
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Re: Polerowanie felg i silnika
Szkiełkuje się zasadniczo aluminium. A piaskować możesz stan(np. ramę lub inne części blacharskie WSKi, lub też cylinder żeliwny). Po piaskowaniu należy koniecznie zabezpieczyć goły metal/żeliwo, gdyż bardzo szybko pokryje to rdza(nawet powierzchowna). Aluminium po szkiełkowaniu możesz normalnie użytkować(np. kartery, czy głowicę).motobernat pisze:Czy po szkiełkowaniu nie będzie robił się nalot rdzy jak po piaskowaniu.
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Polerowanie felg i silnika
Wielkie dzięki pawel15, jeszcze mi tylko powiedzcie felgi i bębny to też aluminium czy stal?
- Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
- Kontaktowanie:
Re: Polerowanie felg i silnika
Jeśli nie potrafisz odróżnić stali od aluminium, to porzuć wszystko co związane jest z motocyklami, mechaniką, majsterkowaniem i idź piec pączki na tłusty czwartek.motobernat pisze:Wielkie dzięki pawel15, jeszcze mi tylko powiedzcie felgi i bębny to też aluminium czy stal?
- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
Re: Polerowanie felg i silnika
Polecam magnes i sam sprawdz co aluminium a co stal. Bębny aluminium a felgi stal.motobernat pisze:Wielkie dzięki pawel15, jeszcze mi tylko powiedzcie felgi i bębny to też aluminium czy stal?
A teraz pytanie zakładaj temat ze swoim moto i tam pokaż czego dokonałeś już przez te kilka dni a nie masz kilka tematów wszyscy się spuszczają i komentują nieraz głupie pytania typu powyżej a tak naprawdę nic nie widać co idzie w kierunku naprawy motocykla.
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Polerowanie felg i silnika
Teraz dopiero wrócił mój lakiernik z Anglii więc wszystko stało i czekało, dlatego jeszcze wstrzymywałem się z piaskowaniem żeby zaraz rdza nie wrociła, część gratów odłożone do chromowania ale na to najpierw muszą być finanse a do tego to mój pierwszy motor który odnawiam i najpierw chce wiedzieć co z czym się je zanim coś popsuje.
Ale obiecuje xradusx że założę temat z budowy i zobaczysz foty.
A z tym magnesem to faktycznie nie pomyślałem.
Od razu mam pytanie, bo te moje koła są siwe czy tak samo na siwo je odmalować zgodnie z oryginałem czy zrobić je na połysk.
To samo tyczy się wydechu który obecnie jest czarny a chyba lepiej będzie wyglądał błyszczący?
Ale obiecuje xradusx że założę temat z budowy i zobaczysz foty.
A z tym magnesem to faktycznie nie pomyślałem.
Od razu mam pytanie, bo te moje koła są siwe czy tak samo na siwo je odmalować zgodnie z oryginałem czy zrobić je na połysk.
To samo tyczy się wydechu który obecnie jest czarny a chyba lepiej będzie wyglądał błyszczący?
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Re: Polerowanie felg i silnika
Jak zależy Ci na jak najbardziej oryginalnym wyglądzie motocykla, to koniecznie stare części odnów zgodnie z oryginałem(co malowane np. felgi, to do malowania). A jak Ci zależy na pięknym wyglądzie to felgi, tłumik i co tam chcesz do chromowania.motobernat pisze:Od razu mam pytanie, bo te moje koła są siwe czy tak samo na siwo je odmalować zgodnie z oryginałem czy zrobić je na połysk.
To samo tyczy się wydechu który obecnie jest czarny a chyba lepiej będzie wyglądał błyszczący?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości