WSK M06B1 1969 by Kristy
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- Kristy
- Posty: 72
- Rejestracja: 2010-08-29, 23:50
- GG: 0
- Moje maszyny: CBR F2/ WSK M06B1
- Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
WSK M06B1 1969 by Kristy
Witam was, jak już wielu z was wie moja skarbonka dostaje drugie życie. Jak dotąd nie założyłem tematu więc czynię to teraz.
nr ramy: 941798
nr silnika: 683846
data pierwszej rejestracji: 23.04.1969
Co mogę napisać WSK-ę kupiłem od dość młodego gościa który po prostu ją katował. Do WSK-i dostałem tylko tablice rejestracyjną, ale dzięki temu że jestem odważny i mam znajomości to tu to tam to udało się spisać umowę z nieżyjącym właścicielem i jeszcze kilka innych i udało się maleństwo zarejestrować na białych tablicach
Skoro wiedziałem że robię już coś dla siebie to w kolejności poleciał silnik na warsztat. W silniku zostały wymienione wszystkie łożyska, simmeringi i zrobiony szlif cylindra. Oczywiście wszystkie zużyte tulejki sworznie itd został wymienione na nowe. Po złożeniu i wyregulowaniu silniczek ładnie odpalił i zrobił już około 50 km Teraz czeka złożony już na wypiaskowanie i pomalowanie cylindra
Kolejnym etapem było rozebranie całego motocykla.
Pomalowałem ramę proszkowo, dodatkowo dorzuciłem stopkę, puszkę filtra powietrza, wahacz, dół siedzenia oraz wydech (który do najładniejszych nie należy ale na razie musi być taki jaki jest). Kolejni poleciały koła na stół. Stare szprychy zostały wycięte i zakupione nowe. obręcze i bębny zostały pomalowane proszkowo (wiem, wiem poszedłem na łatwiznę malując bębny, ale jak dla mnie to łatwiej mi je będzie utrzymać dzięki temu w należytym porządku). Wraz z kołami poleciały też jakieś sprężynki blaszki itd. Gdzieś tam w międzyczasie wysłałem chromy i oto ich wygląd: Na zimowym Moto Weteranie zakupiłem też nową gąbkę i pokrowiec na siodło: W obecnej chwili czekam na odbiór rzeczy od lakiernika i już powoli zaczynam składać to co mogę.
Zakupiłem kilka rzeczy już ze Skutera i w dniu wczorajszym założyłem wahacz na nowych tulejkach, nowym wałku itd.
WSK M06B1 rok produkcji 1969nr ramy: 941798
nr silnika: 683846
data pierwszej rejestracji: 23.04.1969
Co mogę napisać WSK-ę kupiłem od dość młodego gościa który po prostu ją katował. Do WSK-i dostałem tylko tablice rejestracyjną, ale dzięki temu że jestem odważny i mam znajomości to tu to tam to udało się spisać umowę z nieżyjącym właścicielem i jeszcze kilka innych i udało się maleństwo zarejestrować na białych tablicach
Skoro wiedziałem że robię już coś dla siebie to w kolejności poleciał silnik na warsztat. W silniku zostały wymienione wszystkie łożyska, simmeringi i zrobiony szlif cylindra. Oczywiście wszystkie zużyte tulejki sworznie itd został wymienione na nowe. Po złożeniu i wyregulowaniu silniczek ładnie odpalił i zrobił już około 50 km Teraz czeka złożony już na wypiaskowanie i pomalowanie cylindra
Kolejnym etapem było rozebranie całego motocykla.
Pomalowałem ramę proszkowo, dodatkowo dorzuciłem stopkę, puszkę filtra powietrza, wahacz, dół siedzenia oraz wydech (który do najładniejszych nie należy ale na razie musi być taki jaki jest). Kolejni poleciały koła na stół. Stare szprychy zostały wycięte i zakupione nowe. obręcze i bębny zostały pomalowane proszkowo (wiem, wiem poszedłem na łatwiznę malując bębny, ale jak dla mnie to łatwiej mi je będzie utrzymać dzięki temu w należytym porządku). Wraz z kołami poleciały też jakieś sprężynki blaszki itd. Gdzieś tam w międzyczasie wysłałem chromy i oto ich wygląd: Na zimowym Moto Weteranie zakupiłem też nową gąbkę i pokrowiec na siodło: W obecnej chwili czekam na odbiór rzeczy od lakiernika i już powoli zaczynam składać to co mogę.
Zakupiłem kilka rzeczy już ze Skutera i w dniu wczorajszym założyłem wahacz na nowych tulejkach, nowym wałku itd.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1969 by Kristy
Ładnie to wszystko wygląda . Podążasz w dobrym kierunku . Tylko szkoda, że piasty pomalowałeś a nie wypolerowałęś/wyszkiełkowałęś..... Efekt był by dużo lepszy.
- blondyn__
- Posty: 88
- Rejestracja: 2010-08-20, 00:25
- GG: 229931
- Moje maszyny: WSK M06B1 '68
WSK B3 '83
WSK M06B1 '70
Motorynka x3 - Lokalizacja: Skierniewice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1969 by Kristy
Kristy zrobiłeś prawie to co ja ale jednak piasty idą do chromu :p i będą nowe szprychy:] powiesz mi gdzie Ty kupowałeś szprychy?
Mam sposób na laski-mieć WSK'e i dwa kaski.
WSK M06B1 składanie ||||||||| 90%
WSK M06B1 składanie ||||||||| 90%
- Kristy
- Posty: 72
- Rejestracja: 2010-08-29, 23:50
- GG: 0
- Moje maszyny: CBR F2/ WSK M06B1
- Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1969 by Kristy
blondyn_ mi szprychy łatwił znajomy płaciłem po 40 zł na koło.
Jeżeli chodzi o koła to tak jak pisałem wyżej nie zależało mi tutaj aż tak na oryginale jak na tym że z tego lakieru za pomocą węża lub Karchera bez problemu zmyję nawet największy brud. Rozmawiałem z ludźmi którzy robią na prawdę drogie motocykle i usłyszałem tylko jedno: " Wiem, że będziesz ją użytkował sporadycznie, jednak jeżeli chcesz szkiełkować bębny to najlepiej postaw ją w domu, niech stoi przy kominku". Fakt jest taki że na pewno by to ładniej wyglądało, ale cóż jest jak jest Może kiedyś w przyszłości kupię coś starszego i postawie sobie w domu przek kominkiem żeby ładnie wyglądało
Właśnie wróciłem z piwnicy
WSK-a ma założoną już puszkę filtra powietrza, stopkę, mocowanie silnika i podnóżki kierowcy
Czekam ciągle na odbiór części od lakiernika bo przez to mam zastój.
Jeżeli chodzi o koła to tak jak pisałem wyżej nie zależało mi tutaj aż tak na oryginale jak na tym że z tego lakieru za pomocą węża lub Karchera bez problemu zmyję nawet największy brud. Rozmawiałem z ludźmi którzy robią na prawdę drogie motocykle i usłyszałem tylko jedno: " Wiem, że będziesz ją użytkował sporadycznie, jednak jeżeli chcesz szkiełkować bębny to najlepiej postaw ją w domu, niech stoi przy kominku". Fakt jest taki że na pewno by to ładniej wyglądało, ale cóż jest jak jest Może kiedyś w przyszłości kupię coś starszego i postawie sobie w domu przek kominkiem żeby ładnie wyglądało
Właśnie wróciłem z piwnicy
WSK-a ma założoną już puszkę filtra powietrza, stopkę, mocowanie silnika i podnóżki kierowcy
Czekam ciągle na odbiór części od lakiernika bo przez to mam zastój.
- Kristy
- Posty: 72
- Rejestracja: 2010-08-29, 23:50
- GG: 0
- Moje maszyny: CBR F2/ WSK M06B1
- Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1969 by Kristy
zapomniałem dopisać, że zakupiłem na allegro zestaw fabrycznie nowych oryginalnych osłon jakiś czas temu na allegro
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1969 by Kristy
Uduszę uduszę już wiem kto mi je sprzątnął za ile dokładnie je kupiłeś ?
- Kristy
- Posty: 72
- Rejestracja: 2010-08-29, 23:50
- GG: 0
- Moje maszyny: CBR F2/ WSK M06B1
- Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1969 by Kristy
Radek zapłaciłem chyba z przesyłką 185,49 zł lecz nie martw się i tak były do malowania bo pęcherze pod spodem się pojawiły
- Fuga
- Posty: 78
- Rejestracja: 2008-12-29, 14:23
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125 Mo6b3, mz etz 251 .91r.mz etz 150 91r.
- Lokalizacja: Klonowa (Sieradz)
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1969 by Kristy
a ile dałeś za chromowanie i gdzie to robiłeś jeśli można spytać
- Kristy
- Posty: 72
- Rejestracja: 2010-08-29, 23:50
- GG: 0
- Moje maszyny: CBR F2/ WSK M06B1
- Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1969 by Kristy
Fuga chromowałem w Nakle nad Notecią, lecz teraz gość ma spory zastój bo gadałem z nim ostatnio
- Fuga
- Posty: 78
- Rejestracja: 2008-12-29, 14:23
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125 Mo6b3, mz etz 251 .91r.mz etz 150 91r.
- Lokalizacja: Klonowa (Sieradz)
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1969 by Kristy
a ile za to zapłaciłeś
- Kristy
- Posty: 72
- Rejestracja: 2010-08-29, 23:50
- GG: 0
- Moje maszyny: CBR F2/ WSK M06B1
- Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1969 by Kristy
350 zł o ile się nie mylę bo to znajomy normalnie zapłacił bym z 600 zł ale jak dotąd nie widziałem lepiej zrobionych i wypolerowanych chromów
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1969 by Kristy
Tłumik masz od WFM.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1969 by Kristy
Kristy, ja mam dokładnie te same elementy do chromowania ale jakoś we Wrocławiu nie mogę speca dobrego znaleźć, możesz podać jakiś namiar na tego Twojego znajomego.
- Kristy
- Posty: 72
- Rejestracja: 2010-08-29, 23:50
- GG: 0
- Moje maszyny: CBR F2/ WSK M06B1
- Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1969 by Kristy
WSK to co wsadzić wydech od zwykłej jednoramówki??
motobernat na razie Ci nie podam bo prosił mnie żebym teraz nie podawał bo ma zapierdol. Jak tylko dostanę info że moge puścić nr dalej to Ci podam
motobernat na razie Ci nie podam bo prosił mnie żebym teraz nie podawał bo ma zapierdol. Jak tylko dostanę info że moge puścić nr dalej to Ci podam
- Kristy
- Posty: 72
- Rejestracja: 2010-08-29, 23:50
- GG: 0
- Moje maszyny: CBR F2/ WSK M06B1
- Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1969 by Kristy
Część czarnych części odebrałem już od lakiernika powoli zaczyna się składanie
Wienia ma już założone lagi, wahacz, puszkę filtra powietrza, stopkę i jakieś pierdoły Resztę pracy hamuje brak tulejek tylnych teleskopów lecz już udało się je znaleźć i zamówić.
Została też przynitowana w końcu tabliczka znamionowa na swoje miejsce
Dziś byłem u lakiernika po odbiór reszty rzeczy lecz jeszcze raz musi pociągnąć kolorem i później już tylko bezbarwny. Puki co blaszki wyglądają tak:
Wienia ma już założone lagi, wahacz, puszkę filtra powietrza, stopkę i jakieś pierdoły Resztę pracy hamuje brak tulejek tylnych teleskopów lecz już udało się je znaleźć i zamówić.
Została też przynitowana w końcu tabliczka znamionowa na swoje miejsce
Dziś byłem u lakiernika po odbiór reszty rzeczy lecz jeszcze raz musi pociągnąć kolorem i później już tylko bezbarwny. Puki co blaszki wyglądają tak:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1969 by Kristy
Dał normalny WSK'owy tłumik na nakrętkeKristy pisze:WSK to co wsadzić wydech od zwykłej jednoramówki??
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
- Kristy
- Posty: 72
- Rejestracja: 2010-08-29, 23:50
- GG: 0
- Moje maszyny: CBR F2/ WSK M06B1
- Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1969 by Kristy
No prace długo stały lecz coś się ruszyło na razie skręcone na zwykłych śrubach lecz będą one chromowane teraz jeszcze szukam tłumika i klaksonu za małe pieniądze
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- blondyn__
- Posty: 88
- Rejestracja: 2010-08-20, 00:25
- GG: 229931
- Moje maszyny: WSK M06B1 '68
WSK B3 '83
WSK M06B1 '70
Motorynka x3 - Lokalizacja: Skierniewice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1969 by Kristy
Wreszcie widać ,że coś się dzieje. Zrobiłeś instalację ?
Mam sposób na laski-mieć WSK'e i dwa kaski.
WSK M06B1 składanie ||||||||| 90%
WSK M06B1 składanie ||||||||| 90%
- Kristy
- Posty: 72
- Rejestracja: 2010-08-29, 23:50
- GG: 0
- Moje maszyny: CBR F2/ WSK M06B1
- Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1969 by Kristy
Nie założyłem. Prosił bym o komentarze mojej pracy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości