marwsk pisze:Myslę, że powinienes nieco się ograniczyć w tych dywagacjach i napisać coś bardziej rzeczowego. Nie chcesz mi chyba powiedzieć, że dwubarwne malowanie i składane podnóżki są elementami charakterystycznymi wersji Riviera? Jeżeli tak nawet motocykl z poprzedniej strony tego tematu nie spełnia tych kryteriów.
Marwsk jesli to co pisze są dywagacje to ja opisując te fotki, pewnie w photoshopie je skombinowałem ...
pierwsza fotka przedstawia dwubarwne malowanie nie wiem dlaczego jest tam silnik 175
P.S. na drugi raz się opanujcie od jakiś intrygujących odp. to jest forum, w którym dochodzimy oryginalności danych modeli. Mój opis Riviery opiera się tylko na tych zdjęciach, z którymi się nie ukrywam i to co przeczytałem w różnych tekstach - majac na uwadze tzw. "krytyke źródła" w zależności kiedy i kto to opisywał ... ja nie pracowałem w WSK i to nie są moje wymysły jeśli ktoś znalazł archiwalne źródła czy rozmawiał z pracownikiem czy ze sprzedawcą fizycznej WSK Riviera to chwałą mu za to - nie podważam tego
pozdrawiam dociekajacych tego tematu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.