Współcześnie produkowane części
- irek
- Posty: 569
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
- GG: 7348413
- Moje maszyny: Komar, WSK 175
- Lokalizacja: Paszczyna
- Kontaktowanie:
Re: Współcześnie produkowane części
Nie zgodzę się, że rozklepanie jest łatwe. Owszem rozklepać to nic trudnego, ale rozklepać tak, żeby to ładnie wyglądało i dobrze pasowało to już sztuka.
Pomysł z kolankiem z nierdzewki bardzo dobry.
Pomysł z kolankiem z nierdzewki bardzo dobry.
Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 2011-05-12, 14:55
- GG: 0
- Moje maszyny: CB500, Vespa PK50
- Lokalizacja: Stolp
Re: Współcześnie produkowane części
Mocujesz w imadle z końcówką do rur w środek wbijasz odcinek dopasowanego pręta mocno ściskasz następnie coś stożkowego odp. średnicy wciskasz w górę walisz młotem i już.Warto podgrzać przed zaciśnięciem w imadle koniec rury wystarczy tak aby zaczęło łapać kolor.Warto przed wyginaniem rurę wyżarzyć bo rury nierdzewne jak są kiepskiej jakości lubią pęknąć przy gięciu.
Re: Współcześnie produkowane części
Widział to ktoś kiedyś ? http://allegro.pl/wsk-125-mz-etz-150-tl ... 64289.html pewnie chiński szmelc ?
- irek
- Posty: 569
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
- GG: 7348413
- Moje maszyny: Komar, WSK 175
- Lokalizacja: Paszczyna
- Kontaktowanie:
Re: Współcześnie produkowane części
Koło sprzęgłowe małe na wał współczesne jest twardsze od oryginału. Pilnik nowego koła się nie chwyta lub bardzo kiepsko za to oryginał można piłować bez problemu. Wykonanie nowego jest ładniejsze ale za to wymiary wieloklinu są ciut mniejsze i to jest minus tego koła.
Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4118
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
- Kamil*
- Posty: 164
- Rejestracja: 2011-04-25, 19:08
- GG: 4510460
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 79'
WSK 175 M06B3 86'
YAMAHA DT 125 98' - Lokalizacja: Świeżawy
- Kontaktowanie:
Re: Współcześnie produkowane części
AudioBas Ja kupiłem współczesnej produkcji i narazie trzyma
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2011-04-15, 15:55
- GG: 10154026
- Moje maszyny: WSK M06 B1,WFM M06,Simson sr 50 org
- Lokalizacja: Świnków/Krotoszyn
- Kontaktowanie:
Re: Współcześnie produkowane części
Ma ktoś wspólczesne amortyzatory do wsk? Jak z jakością wykonania i czy pasują odpowiednio bez przeróbek??
Z WSK jest jak z kobietą pokochaj, rozbierz a ze skuterem jest jak z dziwką wsiadasz i jedziesz !
-
- Posty: 665
- Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
- GG: 0
- Kontaktowanie:
Re: Współcześnie produkowane części
Współczesne kolanka są ale pod cylinder wfm. Przy tych od wsk zawadzają o dolną belkę ramy i ciężko to spasować i trochę pierdzi na połączeniu z cylindrem. Za to na tym z wfm pasuje ok. Do brzmienia nie mam zastrzeżeń. Kolanko ma już dwa sezony z czego jeden nawet zimą jak nie miałem auta.i chrom dalej super, wystarczy przetrzeć. Za to tłok.... Ma tyle samo przebiegu co reszta a wczoraj po 70 km wycieczki i próbie na maksa złapałem zacier..
Mieliście kiedyś styczność z nowymi cewkami zapłonowymi? Jak wykonanie i trwałość?
Mieliście kiedyś styczność z nowymi cewkami zapłonowymi? Jak wykonanie i trwałość?
- Szczepan
- Posty: 1776
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: Współcześnie produkowane części
Nowe cewki wyglądają marnie, mają mniejszą ilość zwojów. Lepiej poszukaj jakiejś ZMD nawet używanej.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: Współcześnie produkowane części
Przestrzegam przed zakupem linki obrotomierza do ETZ, mianowicie chodzi o wystający dzyndzel przy nakrętce- dzięki niemu nie nakręcimy tego na ślimak ponieważ będzie on blokował, należy go spiłować, roboty 1-2min, lecz widać że ktoś kto to robi nigdy nie przyłożył nawet takiej linki do MZ...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 2011-02-13, 16:08
- GG: 8690957
- Moje maszyny: etz 251
wsk 175
WFM m06
KMZ K-750
jawa i cz 350 - Lokalizacja: Uniemyśl
- Kontaktowanie:
Re: Współcześnie produkowane części
To teraz ja dodam kilka słów. Cylinder żeliwny z allegro od użytkownika motonet. http://www.allegromat.pl/aukcja88066. Jakość wykonania jest tak kiepska że po wyciągnięciu z pudełka cylindra odrazu zgłosiłem do reklamacji. Tłok miał tylko strzałke nabitą i mogę się założyć że po założeniu albo rozsypie się na kawałki albo odrazu spuchnie. Tak kiepskiej jakości. Cylinder to już w ogóle porażka. Kanały prostokątne. a dolot pod kątem 90 stopni. Mocowanie na gażnik nie w osi. Tak że po założeniu gażnika trzeba było by rozpiłowywać w środku aby progów nie było. Zdjęcia jak znajdę to wyśle bo jeszcze gdzieś miałem. Krótko mówiąc totalna porażka. Przerywacz wsk 175. Tak jak pisali inni rozsypał się na kawałki i trzeba było piłować wcześniej do odpowiednich wymiarów. Następnie odpadło element dotykający kowadełka który przenosi prąd na cewkę WN nie wiem jak to się fachowo nazywa. aby jeżdzić spawarką lekko przymocowałem. Przejechałem około 100km i pękła spreżyna. chciałem pospawać ale okazało się że zrobione było z hartowanego kociego gó$na. Powiecie że nie można tego pospawać. postanowiłem skręcić je ze stara sprężyna od kowadełka. Wiertarką chciałem zrobić otwór. przez chińskie kowadełko przeszło jak przez masło. Z kolei przez oryginalne nie mogłem się przewiercić. Tak czy inaczej kowadełko to totalny szrot. Kolejna cześć nakrętki od wałka zdawczego. Nie wiem z czego one są robione ale chyba z plastiku. kolejna cześć oring od kopki. Nie dość widoczne są na nim odlewy. To dodatkowo jest za cienki. Prawie o połowe. jak znajde to zrobię zdjęcie. Teraz historia gażnika. jakosć mówi sporo za siebie. Nie dość że silnik się mulił na nim. To jeszcze ciekł. Jak się okazało po rozkręceniu nie posiadał on siateczki (filtra) Źle wyfrezowane otwory na dysze. Po przebiegu około 20 km wypadł mi z niego zaślepka mosiężna po odwiercie od regulacji paliwa na biegu jałowym. Pod gażnikiem taka kropeczka. Jedynie co z gaznika się przydało to przepustnica i cały element z pływakiem. Wszystkie elementy kupowane były w motonet koronkowo. Jedynie co mają dobre to polskie pierścienie. Ale jak komuś zależy na czasie to nie warto kupować. Ja czekałem ponad 2 tygodnie na towar taki mają regulamin że w ciągu 5 dni roboczych od zaksięgowania pieniędzy wysyłają towar super szybkim kurierem 7. który paczkę która została wysłana w środę dostarczył mi dopiero w poniedziałek mimo że w czwartek o 10 paczka znajdowała się 20 km odemnie. 2 sprawa jak wspomniałem wcześniej to reklamacji cylindra. cylinder musiałem wysłać na swój koszt. Na zwrot pieniędzy musiałem czekać ponad miesiąc a może i więcej i po miesiącu wkurzyłem się i powiedziałem że zrobie u nich zakupy w kosztach cylindra. Zgodzili się ale musiałem dodatkowo pokrywać koszty wysyłki. Tak że musiałem zapłacić za przesyłkę w 2 strony. i wyszło mnie to 32zł to tyle.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Współcześnie produkowane części
Cylindry nowe rzeczywiście szroty...
Czy miał ktoś "w dłoniach" nowe kolanko do lelka/bąka? Jakiej są jakości? Nie przebarwi mi się po 1k km?
http://www.skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=2158
Czy miał ktoś "w dłoniach" nowe kolanko do lelka/bąka? Jakiej są jakości? Nie przebarwi mi się po 1k km?
http://www.skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=2158
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Współcześnie produkowane części
Kolanko do Junaka z Agmotu straciło chrom po 2km. Słownie: 2 kilometry, dwa tysiące metrów.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Współcześnie produkowane części
Również mam nowe kolanko do WFM 125 i po około 1.5k km wychodzi już przebarwienie. Dlatego też zastanawiam się czy warto kupować nowy wyrób czy szukać używanego i chromować.
Re: Współcześnie produkowane części
No te kolanka za 40 czy 50 zł to mnie nie dziwi.Cieniutki chrom żywcem kładziony na cienką rurkę to i odpada,przebarwia się w momencie. Lekko się w to uderzy i odpada,rysy wychodzą.
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Współcześnie produkowane części
Zawsze można zamówić u Hatmanna surowe i samemu chromować. Najprawdopodobniej to on jest ich producentem, tak samo jak nowych wydechów do 175 - widziałem, macałem, są ***zajeb***.
Re: Współcześnie produkowane części
Lepiej by zrobił tłumik jak w mr16 puszczany lewą stroną. Z chęcią bym wtedy nabył.
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Współcześnie produkowane części
Żal CI było wydać 30 zł na kalendarz więc pewniebyś nie wydał na taki wydech 500-600 złhartman pisze:Lepiej by zrobił tłumik jak w mr16 puszczany lewą stroną. Z chęcią bym wtedy nabył.
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?p=490072#p490072
- Muciek
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowa
- Kontaktowanie:
Re: Współcześnie produkowane części
Samemu machnąć spawaka i do chromu drogo by wyszło?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości