
Gdzieś już zakładałem tu, dawno temu, wątek na temat mojego sprzęta, ale się zapodział w czeluściach śmietnika pewnie. Dlatego zakładam ponownie, dorzucam parę aktualnych zdjęć. Motocykl jest idealną bazą do remontu, dlatego czas najwyższy się za niego brać.
Wiesia została kupiona od mojego wujka już chyba dwa lata temu. Jeździł nią w okolicach Bystrzycy Oławskiej, Jelcza-Laskowice i Oławy. Dostałem do niej oryginalną książkę (1969 rok!), dowód rejestracyjny i ubezpieczenie. Teraz wpłynął zastrzyk gotówki pewien i chciałbym zacząć kupować części oraz układać sobie plan remontu. Dlatego zwracam się do was koledzy, bo znacie się na temacie jak mało kto

Z racji tego, że modele z roku 70-71 (koniec produkcji) były trochę inne od standardowych B1 dlatego prosiłbym najlepiej o zdjęcia Wiesiek w 100% oryginalnych.
Interesuje mnie głównie co w moim motocyklu jest nieoryginalne (o takich rzeczach ja tłumik, klamka czy brak króćca to wiem) i co trzeba by było dołożyć (osłony boczne itd.) albo poprawić.
Na początek chciałbym skompletować wszelkie części tak żebym miał 100% kompletu, dlatego muszę wiedzieć co jest mi potrzebne. Następnie rozebrać i oddać co trzeba do lakiernika, galwanizatora itd. Później ogarnąć mechanikę i poskładać.
Również ważne dla mnie są wskazówki, porady od czego zaczynać, jak rozkładać pracę, jak nie pogubić się w gąszczu śrubek.
Miałem wcześniej parę wuesek, ale żadnej z nich nie remontowałem tak totalnie.