Witam 
mam pytanko a mianowicie czy spasowane pierścienie powinny mieć luz na zamku po włożeniu do cylindra czy powinny być szczelne?
gdyż ja i kolega mamy różne zdania na ten temat postanowiłem to wyjaśnić i proszę was o radę
			
									
									
						pasowanie pierścieni
- 
				Lukasz1331
- Posty: 208
- Rejestracja: 2008-06-27, 23:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 1972r
- Lokalizacja: Starokrzepice
- Kontaktowanie:
- jakemdural
- Posty: 432
- Rejestracja: 2011-02-01, 13:23
- GG: 0
- Moje maszyny: wski wfmki
 cezeta komarki
 i inne
- Lokalizacja: Skierniewice
- Kontaktowanie:
Re: pasowanie pierścieni
Powinny miec luz po szlifie i nominal nowy bodajże 0,2-0,4 mm
maxymalny luz wg ksiażki to 1,2-2,0mm i kwalifikuje przynajmniej pierścionki do wymiany lub cylinder do szlifu
			
									
									
						maxymalny luz wg ksiażki to 1,2-2,0mm i kwalifikuje przynajmniej pierścionki do wymiany lub cylinder do szlifu
- 
				Johnny
- Posty: 634
- Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
 WSK 125 B3
 WSK 125 B3 Bąk
 JAWA TS 350
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontaktowanie:
Re: pasowanie pierścieni
Potwierdzam słowa przedmówcy. Pierścień podczas pracy się nagrzewa i rozszerza. Gdyby był pasowany "szczelnie" bez szczeliny wtedy po nagrzaniu nastąpiłoby jego pęknięcie 
			
									
									
						
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
