Wał korbowy, tłok, cylinder, głowica
-
Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Stary » 2011-10-01, 09:22
Johnny pisze:Mierzy się tłok dodaje luz montażowy i na taki wymiar obrabia "dziurę" w cylindrze.
Otwór, a nie dziura. Otwór!
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
Czekaj, aż tu kolega Alien wpadnie łoooooo
![:hihi:](./images/smilies/giggle.gif)
-
Johnny
- Posty: 634
- Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
- Lokalizacja: Gliwice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Johnny » 2011-10-01, 10:52
sebastian440 pisze:Myślę, że Janek chciał to wytłumaczyć łopatologicznie
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Przecież napisałem dziura w cudzysłowach ..........
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
A jeżeli już chcemy być językowo poprawni to otwór w tej sytuacji wydaje mi się niezbyt poprawny.... mówiłbym raczej o średnicy wewnętrznej tulei cylindrowej
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
-
matthew152
- Posty: 179
- Rejestracja: 2011-05-31, 18:21
- GG: 7106949
- Moje maszyny: _______ -WSK M06b3 '73
-WSK M21w2 KOBUZ '78
-Komar 2320 '69
- Lokalizacja: Kluczewsko
-
Kontaktowanie:
Post
autor: matthew152 » 2011-10-07, 18:39
Odebrałem cylinder od mechanika, zapłaciłem tylko 50zł. Musze jeszcze poczekać na pierścienie, bo na hurtowni nie mają na 3 szlif
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości