I dalej nie wiem czym zalać....
Przekładniowy to na pewno, ale jaki?
Mobilube 1 SHC 75W-90 opak. 1l
Mobilube 1 SHC 75W-90 to najwyższej jakości w pełni syntetyczny olej przekładniowy, opracowany w oparciu o syntetyczne oleje bazowe i najnowszą technologię dodatków uszlachetniających. Przeznaczony do stosowania w wysoko obciążonych manualnych skrzyniach biegów i mostach napędowych, które wymagają stosowania olejów przekładniowych o doskonałych własnościach przenoszenia obciążeń sprawdzających się w szerokim zakresie temperatur otoczenia oraz wszędzie tam, gdzie mogą występować przeciążenia lub obciążenia udarowe.
Mobilube 1 SHC 75W-90 wyróżnia się doskonałą stabilnością termiczną, wysokim wskaźnikiem lepkości (VI), wyjątkowo niską temperaturę płynięcia oraz doskonałymi właściwościami w niskich temperaturach.
Najnowocześniejsza technologia wykorzystana przy produkcji oleju Mobilube 1 SHC 75W-90 umożliwiła osiągnięcie odpowiednich charakterystyk lepkościowych niezbędnych do pracy w szerokim zakresie temperatur, optymalną odporność na degradację termiczną i utlenianie, a także doskonałe własności przeciwzużyciowe i antykorozyjne, odporność na ścinanie, możliwość wydłużania okresu pomiędzy wymianami oraz oszczędność paliwa. Wykorzystanie w Mobilube 1 SHC 75W-90 syntetycznych olejów bazowych, opracowanych według najnowocześniejszych technologii, oraz zaawansowanych technologicznie dodatków pozwala na uzyskanie znaczącej przewagi nad konwencjonalnymi olejami przekładniowymi.
Własności
Dobra stabilność termiczna i odporność na utlenianie, oraz doskonałe zabezpieczenie przed zjawiskami rdzy i korozji
Wyśmienite zabezpieczenie przed zużyciem mechanicznym w każdych warunkach eksploatacyjnych
Wyjątkowa odporność na ścinanie
Wyśmienite zabezpieczenie przed rdzą i korozją elementów wykonanych ze stopów metali kolorowych
Odpowiednio dobrana charakterystyka lepkościowa
Wyjątkowe własności niskotemperaturowe
Uniwersalność produktu
Kompatybilność z powszechnie stosowanymi materiałami uszczelnień
Zalety
Długa żywotność przekładni i łożysk oraz trwałość uszczelek dzięki minimalnemu tworzeniu się osadów
Zwiększona zdolność do przenoszenia obciążeń i dłuższa żywotność urządzenia
Zachowanie trwałego filmu olejowego zapobiegającego zużyciu
Poprawa skuteczności pracy synchronizatorów i trwałość komponentów
Ułatwienie zmiany biegów i możliwość redukcji zużycia paliwa
Możliwość stosowania jednego produktu zarówno w skrzyniach biegów jak i w mostach napędowych
Minimalne ryzyko wycieku i zmniejszone ryzyko zanieczyszczenia
Zastosowanie
Pojazdy drogowe lekko i mocno obciążone: ciężarówki, autobusy i samochody osobowe
Maszyny dla przemysłu budowlanego, wydobywczego i dla rolnictwa
Nie jest przeznaczony do tych elementów układów napędowych, do których polecane jest stosowanie olejów silnikowych lub płynów przekładniowych typu ATF
Spełnia wymagania
API GL-5/MT-1
Scania STO 1.0
ZF TE-ML 07A
Charakterystyka fizykochemiczna
Klasa lepkości SAE: 75W90
Lepkość kinematyczna w temp. 100ºC, ASTM D 445: 15,1
Wskaźnik lepkości, ASTM D 2270: 156
Temperatura płynięcia, [°C], ASTM D 97: -54
Temperatura zapłonu, [°C], ASTM D 92: 202
Ciężar właściwy w 15°C, [kg/l], ASTM D 4052: 0.87
Olej Motul Transoil 10W40 2T
Półsyntetyczny Olej do skrzyń biegów z mokrym sprzęgłem w 2-suwowych silnikach motocyklowych.. Motul jest obecnie niepodważalnym, światowym liderem w produkcji najwyższej jakości środków smarnych do pojazdów samochodowych. Dzięki doświadczeniu i znakomitym inżynierom, to właśnie Motul sukcesywnie wprowadza na światowe rynki, nowe innowacje technologiczne, które zapewniają produktom Motul, bezspornie od prawie 150 lat, pozycję w ścisłej czołówce swojej branży.
Właściwości:
Lepkość SAE: 10W40
Spełnia normy: API GL4
Olej półsyntetyczny
Wyprodukowany w technologii Technosyntese
Pojemność: 1L
Zastosowanie:
Olej do skrzyń biegów z mokrym sprzęgłem w 2-suwowych silnikach motocyklowych.
Zalecenia:
Zmiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta i sposobu użytkowania.