Projekt WSK 2012

Tematy nie pasujące do pozostalych dzialów
Odpowiedz
Awatar użytkownika
srkhan
Posty: 73
Rejestracja: 2011-06-08, 14:19
GG: 0
Moje maszyny: Stara WSK-a 125 M06B3 '71 w stodole :)
WSK M06 Z2 '62
Lokalizacja: Gochy
Kontaktowanie:

Projekt WSK 2012

Post autor: srkhan » 2012-06-21, 20:11

Witam. Proszę was o pomoc. Macie jakieś propozycje jak mogłaby wygladać współczesna wsk? Mam taki pomysł by zbudować taką. Czekam na wasze propozycje

auriol77
Posty: 640
Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: swidnik
Kontaktowanie:

Re: Projekt WSK 2012

Post autor: auriol77 » 2012-06-21, 20:23

Współczesna na bazie starej? Z wykorzystaniem silnika 125/175 ? Całkiem innego? Określ coś. Zmieniłbym zawieszenie przednie na coś nowocześniejszego z tarczą. Wygląd w stylu scramblera np. Żeby coś więcej napisać ,to trzeba wiedzieć co chcesz zrobić.

Awatar użytkownika
rafalgb
Posty: 479
Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
GG: 6822956
Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750
Lokalizacja: 64-980 trzcianka
Kontaktowanie:

Re: Projekt WSK 2012

Post autor: rafalgb » 2012-06-21, 20:39

tez kiedys o czyms takim myslalem miałem juz nawet baze Rometa Z125 po dzwonie ale maszyne poskladalem i sprzedalem. dzis produkowana na pewno wyglądałaby podobnie do Rometow z125 lub K125 na sprwdzonej kopi Hondy
viewtopic.php?f=31&t=11131&p=511346&hil ... ko#p511346
WSK 175 CDI POWER
Wysłane z mojego Laptopa :)

Awatar użytkownika
srkhan
Posty: 73
Rejestracja: 2011-06-08, 14:19
GG: 0
Moje maszyny: Stara WSK-a 125 M06B3 '71 w stodole :)
WSK M06 Z2 '62
Lokalizacja: Gochy
Kontaktowanie:

Re: Projekt WSK 2012

Post autor: srkhan » 2012-06-21, 20:43

Bardzo podoba mi się konstrukcja dwuramowa, ale mozna by ją usprawnić przy jednoczesnym zachowaniu stylistyki. Wizualnie musi nawiązywać do stylu WeSeK. Silnik no nie wiem, może oryginalny 125 lub jakiś rometowski współczesny.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1778
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: Projekt WSK 2012

Post autor: Szczepan » 2012-06-21, 20:51

Z wueski zostawił bym tylko całe oblachowanie i siedzenie reszta do wymiany bądź usprawnień. Silnik albo Wiatr albo coś współczesnego. Zawieszenia, hamulce, koła to nie może zostać. Silnik kwestia dyskusyjna jakieś japońskie starsze 125 / 250 najlepiej. Konstrukcja ramy zależy czy chcemy iść w wygląd dwu czy jedno ramówek. Jeżeli dwuramówki to przerabiamy org rame pod całkowicie nowy osprzęt, jeżeli jednoramówka to tak jak chciał Rafał budować na bazie gotowego motocykla. Koła tylko i wyłącznie szprychowane.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

termin21

Re: Projekt WSK 2012

Post autor: termin21 » 2012-06-21, 23:22

silnik małe japońskie 125 4t,przód alu,subtelne kierunki,podwójne zegary,koło przód 19,21 tył 18'' wydech gora ,lub lekko zadarty...

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Projekt WSK 2012

Post autor: AudioBas » 2012-06-22, 00:25

termin21 pisze:4t
Nie, nie 2T musi nawiązywać do starych czasów :)
termin21 pisze:koło przód 19,21
To już cross :(
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6353
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Projekt WSK 2012

Post autor: Savier » 2012-06-22, 00:29

Czwórka na przodzie kosa, konsola z obrotomierzem by Brat (stacyjke gdzie upchnąć?), silnik wiatra po tunach by forumowicze :D, płytkie popielate błotniki, szeroka kiera z S1, górny wydech/dyfuzor z nierdzewki polerowanej, siodło z ramką i wytłoczką, łezka i duże metalowe boczki. Ah, no i lampa przód sport, tył lucas.

Fajnie sobie pomarzyć :).

Lukas
Posty: 79
Rejestracja: 2011-05-15, 21:24
GG: 28788170
Moje maszyny: WSK 125 80'
Lokalizacja: Cegielnia
Kontaktowanie:

Re: Projekt WSK 2012

Post autor: Lukas » 2012-06-22, 00:44

Silnik raczej nie od 175 bo też nie za dobry jest, od Formaero by pasiło albo inny z tych nowych prototypowych.
Jeżdżę wueską po szosach i czuje ten wiatr we włosach ^ ^

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1778
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: Projekt WSK 2012

Post autor: Szczepan » 2012-06-22, 00:46

Mówmy o rzeczach osiągalnych :P
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

termin21

Re: Projekt WSK 2012

Post autor: termin21 » 2012-06-22, 10:13

AudioBas pisze:Nie, nie 2T musi nawiązywać do starych czasów
Oba typy silników mają przedwojenne korzenie...
Takze jeden i drugi nawiązuje,ja bym szedl w 4T,są takie fajnie silniczki nie za duże a mają piekny wygląd.
Np.taki jak ma Simson Schikra 125(stworzony na bazie hondy )

auriol77
Posty: 640
Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: swidnik
Kontaktowanie:

Re: Projekt WSK 2012

Post autor: auriol77 » 2012-06-22, 10:57

Jak coś robić to ,żeby miało w miarę osiągi. 125 w 4T jedzie gorzej jak stary 175 z wski.

Awatar użytkownika
srkhan
Posty: 73
Rejestracja: 2011-06-08, 14:19
GG: 0
Moje maszyny: Stara WSK-a 125 M06B3 '71 w stodole :)
WSK M06 Z2 '62
Lokalizacja: Gochy
Kontaktowanie:

Re: Projekt WSK 2012

Post autor: srkhan » 2012-06-22, 17:57

Widzę że temat się ożywił.Jak zdążę to w weekend zrobię szkic swojej wizji bo coś tam się w głowie rodzi.

Kubek

Re: Projekt WSK 2012

Post autor: Kubek » 2012-06-28, 15:15

i jak ? silniczek może taki z yamaha tdr? :D albo jak 4t to z dr 125? :mrgreen:

Savier dobrze gada - jego pomysł mi się podoba. do tego dodać jakieś boczne sakwy :D

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości