witam wszystkich forumowiczów
udało mi się pozyskać ciekawy egzemplarz wfm z 1964, ciekawy bo oryginalny jego przebieg to....139 km, znam jego historię i wiem że ten  przebieg jest prawdziwy, jego stan jest prawie idealny, lekko przyrdzewiały rawki, i brakuje jednej puszki narzędziowej oraz filtru powietrza, reszta prawie idealna. Problem się zaczął gdy bliżej się przyglądnąłem maszynie, ktoś w niej grzebał, bo jest pęknięty tłok, wygląda to tak jakby ktoś ściągnął cylinder i kopnął starter, nie przejmowałem się tym bo wiem że części można kupić do momentu gdy się okazało że tłok ma sworzeń o średnicy 15 mm, na allegro te tłoki można dostac tylko na I i III szlif, pozostaje mi tylko kupić I szlif i szlifować cylinder (szkoda mi go bo jest jak nowy) proszę o info czy istnieje jakieś inne rozwiązanie i co to za rzadkie tłoki że nie można ich nigdzie dostać
pozdrawiam
armo
			
									
									
						sworzeń 15 mm
- 
				armo
 - Posty: 5
 - Rejestracja: 2012-10-24, 20:21
 - GG: 0
 - Moje maszyny: WFM S34 1964
 - Lokalizacja: Polska
 - Kontaktowanie:
 
- Szczepan
 - Posty: 1778
 - Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
 - Moje maszyny: B3 Promot
 - Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
 - Kontaktowanie:
 
Re: sworzeń 15 mm
Hej. Dorwałeś WFM z silnikiem S34. Krótko robiona i rzeczywiście jest problem z tłokami. Nie ma innego rowziązania niż polować na nominalny tłok 
. Cylinder jest fajny bo ma bardzo grubą tuleje - jeśli kończą się szlify na 125, przeskakujemy na 150 
. Obczaj jeszcze w Skuter-Dębica oni mieli jakieś tłoki do S34.
			
									
									Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
						Dawniej Borewicz.
- 
				armo
 - Posty: 5
 - Rejestracja: 2012-10-24, 20:21
 - GG: 0
 - Moje maszyny: WFM S34 1964
 - Lokalizacja: Polska
 - Kontaktowanie:
 
Re: sworzeń 15 mm
niestety, mają także tylko I szlif,
mam jeszcze pytanie o uszczelkę pod głowicę, głowica wchodzi w cylinder stożkiem, a w sprzedaży są uszczelki z otworami na szpilki, wg mnie nie przypasują, czy ktoś wie coś o innych?
			
									
									
						mam jeszcze pytanie o uszczelkę pod głowicę, głowica wchodzi w cylinder stożkiem, a w sprzedaży są uszczelki z otworami na szpilki, wg mnie nie przypasują, czy ktoś wie coś o innych?
- wujcio
 - Posty: 1764
 - Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
 - GG: 0
 - Lokalizacja: okolice Krakowa
 - Kontaktowanie:
 
Re: sworzeń 15 mm
tam jest okrągła podkładka miedziana
			
									
									
						- Skinder
 - Posty: 2229
 - Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
 - Moje maszyny: Perkoz 0001
 - Lokalizacja: Lubicz
 - Kontaktowanie:
 
- 
				armo
 - Posty: 5
 - Rejestracja: 2012-10-24, 20:21
 - GG: 0
 - Moje maszyny: WFM S34 1964
 - Lokalizacja: Polska
 - Kontaktowanie:
 
Re: sworzeń 15 mm
tłok zamontowany, zapaliła po 3 kopniaku, dzięki wszystkim za pomoc, teraz pozostaje dopieszczanie i na wiosnę pierwsze jazdy
			
									
									
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości
