- 
				
								onicniepytaj							
- Posty: 42
- Rejestracja: 2012-08-14, 19:21
- GG: 0
- Moje maszyny: CZ 350 472.6 '87, WSK M06B3 '84
- Lokalizacja: Wrocław
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: onicniepytaj » 2012-11-18, 18:10
			
			
			
			
			Kupiłem ten wał za flaszkę trochę nalotu raczej do regeneracji, sworzeń od WSK nie pasuje. Mi wygląda na wueskopodobny...
 
 
A tak ogólnie to witam.
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 piokuk10
- Posty: 199
- Rejestracja: 2012-04-08, 19:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 KOS 
 WSK 175 DUDEK
- Lokalizacja: Lisów
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: piokuk10 » 2012-11-18, 18:16
			
			
			
			
			Wał od 
WFM 125 sworzeń pewnie ze nie pasuje bo WFM'ki miały sworznie o 1mm mniejsze.
A dokładnie WSK 125 13mm a WFM 125 12mm.
Z tego wału idzie też zrobić żeby pasował do WSK wystarczy przebić tulejkę sworznia tłokowego od WSK(13mm)
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								chomik							
- Posty: 343
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
 Romet 750
- Lokalizacja: Solniki Wielkie
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: chomik » 2012-11-19, 18:25
			
			
			
			
			Ta. Fumkowy wał, z resztą masz przecież odlew "WFM" 

Jak korba nie ma luzu, to jedynie tulejkę zmień i rozwierć i masz dobry wał  

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Savier							
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
 M21W2 '76
 Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Savier » 2012-11-19, 18:43
			
			
			
			
			Nie ten dział, przeniosłem. Pamiętaj na przyszłość 

.
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								mateo88k							
- Posty: 107
- Rejestracja: 2010-08-14, 23:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2 z 1960 r.
 YAMAHA XV1000 TR1 z 1983 r.
- Lokalizacja: Siedlce
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mateo88k » 2012-11-19, 21:57
			
			
			
			
			Ten typ korbowodu ze sworzniem 12 mm występował w pierwszych modelach Wuesek 

 W mojej Z2 miałem taki korbowód tyle, że z napisem 14 HG i właśnie ze sworzniem 12 mm 

M06-Z2 1960 r. stan 90%
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
	
		
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość