Pytanie dotyczące remontu w mojej WSK

Wał korbowy, tłok, cylinder, głowica
Odpowiedz
Awatar użytkownika
Zloty52
Posty: 104
Rejestracja: 2012-11-18, 22:55
GG: 0
Moje maszyny: Romet ogar| Jawa mustang|Komar Sport| WSK 125|
WSK 175
Lokalizacja: Proszowice koło Krakowa
Kontaktowanie:

Pytanie dotyczące remontu w mojej WSK

Post autor: Zloty52 » 2012-11-24, 21:02

Witam wszystkich. Ostatnio ścieknąłem cylinder w mojej WSK bo już nie chciała poprawnie pracować, strasznie rechotała itp. Sytuacja wygląda tak:
zatarty cały okopcony tłok, cylinder w dobrym stanie ale mniejsza z tym. Martwi mnie sprawa wału. Nie wiem czy wymieniać czy co robić bo wał ma bardzo naprawdę bardzo małe luzy na korbowodzie, praktycznie nie wyczuwalne. Z początku myślałem że ich nie ma dopiero po wnikliwym oglądnięciu elementu dostrzegłem że jednak coś tam jest. Na tulejce luzy są ale kupiłem nowy sworzeń i luzów nie ma ale sworzeń swobodnie wpada w tulejkę wału. Po prostu widać że wał już ma nabite parę kilometrów przejechane. jedna blacha odeszła od połówki wału ale nie bardzo... Na wale łożyska mają lekkie luzy. i tu moje pytanie.

Czy mógłbym wymienić tylko sworzeń, łożyska na wale, zapunktował blachę na wale, czy czeka mnie wymiana wału? Regeneracja nie wchodzi w grę bo w pobliżu nie ma żadnych zakładów. Są ale bardzo daleko. Oczywiście tłok i pierścienie będę zmieniał, cylinder jest w dobrym stanie. Moje pytanie tyczy się wału...

Ps. Jest to wał ZMD oryginał więc swoje potrafi wytrzymać, ale mimo wszystko boje się zakładać ponownie wału bo widać po nim że już trochę się wyhulał ale też nowe wały każdy wie jakie są...

I jeszcze jedna sprawa. W połówkach wału są takie wcięcia na przeciwko siebie. Tylko ze w moim wale są takjakby wał był przestawiony. nie są na przeciwko siebie więc to też mnie nie pokoi, aczkolwiek czytałem o tym kiedyś na jakimś forum że to nic dziwnego że w tych wałach tak jest. Niestety zdjęcia tego czegoś nie mam, może jutro będą.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Pytanie dotyczące remontu w mojej WSK

Post autor: AudioBas » 2012-11-24, 22:24

Nie odpier... maniany regeneruj wał i złóż porządnie...
Pamiętaj pół środki szybko się zemszczą :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość