Remont silnika

Wał korbowy, tłok, cylinder, głowica
Zablokowany
Awatar użytkownika
Zwierzu
Posty: 34
Rejestracja: 2012-09-09, 14:21
GG: 0
Moje maszyny: Romet ogar 200
WSK M06B3 1974
Lokalizacja: Radzyń
Kontaktowanie:

Remont silnika

Post autor: Zwierzu » 2013-02-13, 16:59

Witam ,

Nadszedł czas , aby wyremontować moją WSK 125 MO6B3 z 1974 r. . Posiadam także Rometa ogara 200 , który został całkowicie zrobiony na Chińskich częściach :-/ Jak nie trudno się domyślić jazda nim to dla mnie udręka po prostu go nie znoszę , ale to moja wina bo nie miałem pojęcia , że te części to aż takie gówno :-x . Moja WSK stała 3 lata w garażu miałem robić ją już prawie 2 lata temu to komputer mi się spalił i musiałem złożyć nowy przez co nie miałem kasy . Jak nie trudno się domyślić tym razem chcę złożyć , motor na dobrych częściach . Pragnę się was doradzić jakie części kupić aby znowu się nie przejechać . Z tego co wiem to silnik nie był jeszcze od nowości remontowany :shock: . Zależy mi , aby nie były to także jakieś super drogie części bo motor cały jest w rozsypce i nie stać mnie , żeby aż tak inwestować w mój motor .

Silnik cały jest rozłożony z tego co widzę to muszę wymienić :

1.Wszystkie łożyska i simeringi

Tutaj chcę się doradzić , gdzie kupić , aby były w miarę dobre ale nie za drogie . Nie chcę kupować po jednym tylko najlepiej cały komplet

Jak możecie to wybierzcie mi stąd jakieś , może wiecie , która oferta jest jakaś lepsza .

http://allegro.pl/listing.php/search?st ... ory=0&sg=0

2.Cylinder i tłok

Myślę o jakimś Almocie . Wolał bym raczej kupić cylinder wraz z tłokiem bo ten co mam jest strasznie zniszczony , ale jeśli uważacie , że lepiej zrobić szlif to pojadę do kolegi on pewni coś u siebie znajdzie .

3. Wał korbowy

Myślę o regeneracji . Byłem u znajomego , który powiedział mi , że jak kupię mu komplet naprawczy to mi go zregeneruje .

Czy jest wśród tych jakiś komplet , który będzie coś warty :

http://allegro.pl/listing.php/search?st ... ory=0&sg=0



No i w sumie to tyle na początek wiem , że trudno w to uwierzyć ale reszta w silniku jest dobra . Tą WSK jeździł pewien starszy Pan , który jeździł ostrożnie i po prostu całość jest normalnie zużyta a nie zniszczona przez to , że dorwał się do niej jakiś gówniarz :-)


Serdecznie pozdrawiam i proszę o pomoc bo mam straszną ochotę aby w wakacje już śmigać moją WSK :-D

Seba_830
Posty: 176
Rejestracja: 2012-08-14, 12:39
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Mz 250
Jawa 50
Motorynka
Lokalizacja: Stanisławów
Kontaktowanie:

Re: Remont silnika

Post autor: Seba_830 » 2013-02-14, 21:24

1.Wszystkie te łożyska co podałeś nie nadają się do niczego. Najlepiej idź do hurtowni łożysk i kup jakieś skf, fag, koyo albo jakieś polskie oczywiście z odpowiednim luzem.
2.Ja jestem za zrobieniem szlifu. Kup tłok najlepiej gorzycki i zanieś do szlifu.

Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 328
Rejestracja: 2012-03-30, 16:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-B3 125(1982)
WSK M06-B3(1979)
WSK M06-B3(1984)
Lokalizacja: Kalisz
Kontaktowanie:

Re: Remont silnika

Post autor: Kondziu » 2013-02-15, 00:51

Seba_830 te łożyska które podał na pewno wytrzymają do następnego remontu (nie wierze żeby łożyska zużyły się przed jakąś grubszą awarią) ).
"Nie ma Boga jest motór"

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2223
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: Remont silnika

Post autor: Skinder » 2013-02-15, 00:55

Toć wszystko jest na forum, wystarczy poszukać.

Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość