Wsk B3 125
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2013-02-14, 16:40
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
Romet kadet
Zundapp cross - Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontaktowanie:
Wsk B3 125
Witam. Moją "wiesię" kupiłem w opłakanym stanie. Minęło trochę czasu za nim się za nią wziąłem.
Koszta całkowite to 3 tyś zł. wraz z rejestracją miała ona wymienianą praktycznie każdą część. Zostało tylko zarejestrować i podłączyć przednie światła reszta jest. Z przednimi walczę walczę i nie mogę sobie poradzić. Wsk po remoncie przejechała w spokojnym tępie 500 km po czym zmieniłem olej w silniku. Wrzucam filmik by nie zaśmiecać zdjęciami.
Ps. W ciągu prac najbardziej byłem dumny z siedzenia które kupiłem za 50 zł a było ono nowe zapakowane oryginalnej folii i leżało bardzo długo u takiego pana
https://www.youtube.com/watch?v=chPMRgd0LXM
Koszta całkowite to 3 tyś zł. wraz z rejestracją miała ona wymienianą praktycznie każdą część. Zostało tylko zarejestrować i podłączyć przednie światła reszta jest. Z przednimi walczę walczę i nie mogę sobie poradzić. Wsk po remoncie przejechała w spokojnym tępie 500 km po czym zmieniłem olej w silniku. Wrzucam filmik by nie zaśmiecać zdjęciami.
Ps. W ciągu prac najbardziej byłem dumny z siedzenia które kupiłem za 50 zł a było ono nowe zapakowane oryginalnej folii i leżało bardzo długo u takiego pana
https://www.youtube.com/watch?v=chPMRgd0LXM
-
- Posty: 176
- Rejestracja: 2012-08-14, 12:39
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
Mz 250
Jawa 50
Motorynka - Lokalizacja: Stanisławów
- Kontaktowanie:
Re: Wsk B3 125
Zarąbista maszynka.
- piotrBe
- Posty: 492
- Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
- GG: 0
- Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059 - Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: Wsk B3 125
Pogratulować!! tylko mam kilka ale (ktoś musi zhejtować )
- musisz dorobić blaszkę która jest między setem a obejmą dużą tłumika (patrz nawet u mnie w podpisie "top" o jaką chodzi)
- poprowadzić jak należy linke gazu
- poprowadzić jak należy kable od silnika bo spalisz wiązkę od kolanka
- poprowadzić jak należy linke sprzęgła jw
- przestawić o jeden ząbek w lewo kopniak i pilnować by był dokręcony (później się dziwią że wszystkie dekle zajechane od śruby )
tak to gites majonez, palce lizać....
- musisz dorobić blaszkę która jest między setem a obejmą dużą tłumika (patrz nawet u mnie w podpisie "top" o jaką chodzi)
- poprowadzić jak należy linke gazu
- poprowadzić jak należy kable od silnika bo spalisz wiązkę od kolanka
- poprowadzić jak należy linke sprzęgła jw
- przestawić o jeden ząbek w lewo kopniak i pilnować by był dokręcony (później się dziwią że wszystkie dekle zajechane od śruby )
tak to gites majonez, palce lizać....
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2013-02-14, 16:40
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
Romet kadet
Zundapp cross - Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontaktowanie:
Re: Wsk B3 125
Ha ha rozwaliłeś mnie tymi szczegółami ale spokojnie jestem otwarty na rady które pomagają.
Napisz mi na priv jak poprowadzić linki od gazu i sprzęgła. I wrzuć zdjęcie z bliska tej blaszki bo nie widzę na twoich zdjęciach.
Co do kabli może są źle ale nic im nie grozi sprawdziłem to. Nie zauważyłeś ramki lampy przedniej pomalowanej na czarno .
Napisz mi na priv jak poprowadzić linki od gazu i sprzęgła. I wrzuć zdjęcie z bliska tej blaszki bo nie widzę na twoich zdjęciach.
Co do kabli może są źle ale nic im nie grozi sprawdziłem to. Nie zauważyłeś ramki lampy przedniej pomalowanej na czarno .
- fazerofz6y
- Posty: 537
- Rejestracja: 2007-11-17, 12:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK BAK
S1EX GB
S1EX USA
S1 EX Canada
S2EX USA I inne - Lokalizacja: scotland
- Kontaktowanie:
Re: Wsk B3 125
Ladnie wyszla ta wiesia Gratuluje kolejna WSK dostala nowa szanse i nowe zycie tylko tak dalej.
A gdzie chromowales ?
A gdzie chromowales ?
- Jakub
- Posty: 854
- Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
- GG: 4657132
- Moje maszyny: Jubilat
- Lokalizacja: Okolice Sieradza
- Kontaktowanie:
Re: Wsk B3 125
Naprawdę nieźle
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2013-02-14, 16:40
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
Romet kadet
Zundapp cross - Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontaktowanie:
Re: Wsk B3 125
Kierownica tłumik obręcze nowe a resztę kupiłem w dobrym stanie.
- peter125-175
- Posty: 1336
- Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
- Moje maszyny: 50 sztuk
- Lokalizacja: Biłgoraj
- Kontaktowanie:
- Mateuszm08
- Posty: 79
- Rejestracja: 2009-09-13, 12:52
- Moje maszyny: WueSKi ;)
- Lokalizacja: Laski k.Turku (Wielkopolska)
- Kontaktowanie:
- piotrBe
- Posty: 492
- Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
- GG: 0
- Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059 - Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: Wsk B3 125
A bede pisać PW.
- żółte to gaz, biegnie przy ramie z prawej strony, nad "uchem nocowania baku", zakładasz bak i linka zamocowoana, bez żadnych opasek czy zipków(tretytek)
- zielone to sprzęgło, biegnie pod kolankiem
- błekitny to prąd z silnika
Lepszej foty nie mam a też obecnie nie chce mi się schodzić na dół. Zobacz u Audio w temacie o jego 125 może tam będzie widać na jednej z pośród miliona fot
szukaj szukaj a znajdziesz
Napisał byś jaki zakres prac wykonałeś (piaskowanie czy szlifowanie (itp) starej powłoki lakierniczej, akryl czy proszek, odnowienie kół czy nie, polerki/piach/szkiełko itp itd) Trochę rozwiń temat ;P
Co do czarnej oprawki klosza, występowały takie i mam taką jedną trochę obdrapaną ;p
Pozdro
- żółte to gaz, biegnie przy ramie z prawej strony, nad "uchem nocowania baku", zakładasz bak i linka zamocowoana, bez żadnych opasek czy zipków(tretytek)
- zielone to sprzęgło, biegnie pod kolankiem
- błekitny to prąd z silnika
Lepszej foty nie mam a też obecnie nie chce mi się schodzić na dół. Zobacz u Audio w temacie o jego 125 może tam będzie widać na jednej z pośród miliona fot
szukaj szukaj a znajdziesz
Napisał byś jaki zakres prac wykonałeś (piaskowanie czy szlifowanie (itp) starej powłoki lakierniczej, akryl czy proszek, odnowienie kół czy nie, polerki/piach/szkiełko itp itd) Trochę rozwiń temat ;P
Co do czarnej oprawki klosza, występowały takie i mam taką jedną trochę obdrapaną ;p
Pozdro
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2013-02-14, 16:40
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
Romet kadet
Zundapp cross - Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontaktowanie:
Re: Wsk B3 125
A więc farby się pozbyłem specjalną chemią resztę ktora nie zeszła to szczotka druciana na "fleksa" ale bardzo delikatna. Rama malowana proszkowo. Reszta czarny akryl pistoletowo. Co do kół nowe obręcze nowe szprychy. Bębny potraktowałem szczotką z delikatnych drucików złotych na szlifierce(Wiem że z czasem ześniedzieją ale taki urok alu). Kapy silnika wysyłałem do polerowania.
Tak jak mówiłem zostało podłączyć przód światła.
Mam problem bo przednia żarówka za cholerę nie świeci. Robiąc nawet na krótko to gdy podłącze małą Zarówkę na krótko do cewki świetlnej to świeci a duża no nie chce. Nowa instalacja nowa stacyjka.
Tak jak mówiłem zostało podłączyć przód światła.
Mam problem bo przednia żarówka za cholerę nie świeci. Robiąc nawet na krótko to gdy podłącze małą Zarówkę na krótko do cewki świetlnej to świeci a duża no nie chce. Nowa instalacja nowa stacyjka.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości