Pokaż.times132 pisze:seryjnie wychodziły wsk z 5 kanałami płuczącymi
Usprawnienie silnika S01Z3ALux - zdjęcia, rozwiązania itp.
- Skinder
 - Posty: 2229
 - Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
 - Moje maszyny: Perkoz 0001
 - Lokalizacja: Lubicz
 - Kontaktowanie:
 
Re: usprawnienie silnika 125 WSK
- 
				times132
 - Posty: 2
 - Rejestracja: 2013-03-05, 15:30
 - GG: 0
 - Moje maszyny: Wsk 125
Simson s51
Skuter Baotian - Lokalizacja: Dziadkowice
 - Kontaktowanie:
 
Re: usprawnienie silnika 125 WSK
Musze poszukać troche w necie, ale były takie ostatnio na TVN TURBO w legendach PRL-u mówili o nich
			
									
									
						- Sebastian440
 - Administrator
 - Posty: 1971
 - Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
 - Moje maszyny: . 
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
 - Kontaktowanie:
 
Re: Usprawnienie silnika S01Z3ALux - zdjęcia, rozwiązania it
NO w takie rzeczy tu już nie uwierzę. S01 na 5 płukach  
			
									
									
						- Skinder
 - Posty: 2229
 - Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
 - Moje maszyny: Perkoz 0001
 - Lokalizacja: Lubicz
 - Kontaktowanie:
 
Re: Usprawnienie silnika S01Z3ALux - zdjęcia, rozwiązania it
Podrabiane alu akurat ma 5 okienSebastian440 pisze:NO w takie rzeczy tu już nie uwierzę. S01 na 5 płukach
- 
				rykun
 - Posty: 368
 - Rejestracja: 2007-11-22, 19:39
 - GG: 0
 - Moje maszyny: wsk 175
 - Kontaktowanie:
 
Re: Usprawnienie silnika S01Z3ALux - zdjęcia, rozwiązania it
Pozostaje tylko pytanie jak - omijając szpilki?
Bardzo ogólnikowo to rozpisane, rzekłbym nawet że po przeczytaniu pierwszego rozdziału książki o rasowaniu do podobnych wniosków by się doszło.
- 
				Marcin194
 - Posty: 14
 - Rejestracja: 2013-02-21, 01:16
 - GG: 0
 - Moje maszyny: Wiele tego szrotu było kilka nadal jest
 - Lokalizacja: Krosno
 - Kontaktowanie:
 
Re: Usprawnienie silnika S01Z3ALux - zdjęcia, rozwiązania it
W WSK'ce 175 jedyne co możecie zrobić bez przesadnej ingerencji w ożebrowanie i kartery to boost port tyle że do tego jest konieczna membrana.


Ze względu na wielkość kanałów fabrycznych, a także kwadraturę i ożebrowanie silnika, nie za bardzo opłaca się, czy też nie da się wykonać dodatkowych kanałów bez spawania i frezowania. Jeśli ktoś podjąłby się takiej przeróbki czeka go poważna ingerencja w kartery i cylinder.
Na przykładzie silnika Dezamet 019 wygląda to tak















W cylindrze WSK 125 jest to tym bardziej utrudnione z powodu materiału ożebrowania cylindra (Żeliwniak) i tamtejsze kanały już na prawdę mają porą powierzchnię...
			
									
									
						

Ze względu na wielkość kanałów fabrycznych, a także kwadraturę i ożebrowanie silnika, nie za bardzo opłaca się, czy też nie da się wykonać dodatkowych kanałów bez spawania i frezowania. Jeśli ktoś podjąłby się takiej przeróbki czeka go poważna ingerencja w kartery i cylinder.
Na przykładzie silnika Dezamet 019 wygląda to tak















W cylindrze WSK 125 jest to tym bardziej utrudnione z powodu materiału ożebrowania cylindra (Żeliwniak) i tamtejsze kanały już na prawdę mają porą powierzchnię...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości
