WSK M21W2 Dudek 175
- SD455
- Posty: 18
- Rejestracja: 2007-02-11, 14:54
- GG: 0
- Lokalizacja: Mysłowice
- Kontaktowanie:
Dzisiaj postanowiłem przybliżyć wam wygląd i gabaryty właśnie tej kierownicy bez poprzeczki(własnoręcznie przed chwilą wymontowałem ją z mojego Dudka). Na 3 zdjęciach macie przedstawioną kierownicę bez poprzeczki pochodzącą z mojego Dudka oraz pochodzącą z Bąka z 76r. I myślę ,że dam wam tu te zdjęcia, a wnioski to chyba każdy widzi (zwłaszcza ,że zdjęcia są 1024x768, co mam nadzieję za bardzo nie rozwali wyglądu forum). No to oglądajcie i porównujcie (przynajmniej będziecie wiedzieć, że jedyną różnicą nie jest ta poprzeczka) :
- Kapiii
- Założyciel
- Posty: 601
- Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
- GG: 2256655
- Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250 - Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
SD455 świetne fotki, a tak wogóle to bardziej podoba mi się ta dolna...
Gadałem więc z p. Awokiem odnośnie niebieskiego Dudka, nie wiem czemu nie może sam sie na ten temat na forum wypowiedzieć, bo przecież je przegląda, ale już w to nie wnikam. Niestety jestem po formacie więc nie wkleje Wam całej rozmowy tylko w streszczeniu. A wiec wg. niego nie bylo takich Dudków, tzn. niebieskich. Ja sam mam tylko 3 fotki tego Dudka, jeszcze słabej jakości, które wysłałem p. Wieśkowi. Wg. niego ten motor jest przemalowany, czemu sie nie dziwie, ponieważ nie ma śladów po gumach na baku, czy też odciśnietych embletaów. Wrzucam te fotki, bo iwdze nikt tego jeszcze nie zrobił.
Gadałem więc z p. Awokiem odnośnie niebieskiego Dudka, nie wiem czemu nie może sam sie na ten temat na forum wypowiedzieć, bo przecież je przegląda, ale już w to nie wnikam. Niestety jestem po formacie więc nie wkleje Wam całej rozmowy tylko w streszczeniu. A wiec wg. niego nie bylo takich Dudków, tzn. niebieskich. Ja sam mam tylko 3 fotki tego Dudka, jeszcze słabej jakości, które wysłałem p. Wieśkowi. Wg. niego ten motor jest przemalowany, czemu sie nie dziwie, ponieważ nie ma śladów po gumach na baku, czy też odciśnietych embletaów. Wrzucam te fotki, bo iwdze nikt tego jeszcze nie zrobił.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- SD455
- Posty: 18
- Rejestracja: 2007-02-11, 14:54
- GG: 0
- Lokalizacja: Mysłowice
- Kontaktowanie:
Pamiętam tego Dudka jak był na allegro i poszedł za 300 zł z hakiem (miał papiery, jednak brak tabliczki znamionowej, ale i tak okazja). Co do nieorginalności lakieru to jest to więcej niż pewne.kapiii pisze:Ja sam mam tylko 3 fotki tego Dudka, jeszcze słabej jakości, które wysłałem p. Wieśkowi. Wg. niego ten motor jest przemalowany, czemu sie nie dziwie, ponieważ nie ma śladów po gumach na baku, czy też odciśnietych embletaów. Wrzucam te fotki, bo iwdze nikt tego jeszcze nie zrobił.
I pytanie do WojtkaW . Nie wiesz przypadkiem czy wychodziły Dudki czerwono, bordowego koloru Mam 2 takie zdjęcia takich Dudków z allegro i mają taki właśnie kolor (1 tylko na boczkach, a drugi cały jest w takiej barwie) i te dwa motocykle mają napis "DUDEK" na boczkach w kolorze żółtym. Wiesz coś o tym
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1960
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
- Kapiii
- Założyciel
- Posty: 601
- Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
- GG: 2256655
- Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250 - Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Mam do Was pytanie, posiada ktoś org. głowice w swoim Dudusiu?? Potrzebuje zdjęcia spodu, aby porównać ze zwykłą 175-tką
Oglądając zdjęcia tylnich kierunków mam do was pytanie. Jak sądzicie, czy występowały 2 rodzaje?? Różnią się one tym, iż w jednych jest otwór tylko na jedą srubę, a w innych jest blaszka, dzięki której możemy kierunki przykręcić pod obie śrubki Co o tym myślicie?? Załączam fotki dla porównia...
Oglądając zdjęcia tylnich kierunków mam do was pytanie. Jak sądzicie, czy występowały 2 rodzaje?? Różnią się one tym, iż w jednych jest otwór tylko na jedą srubę, a w innych jest blaszka, dzięki której możemy kierunki przykręcić pod obie śrubki Co o tym myślicie?? Załączam fotki dla porównia...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- SD455
- Posty: 18
- Rejestracja: 2007-02-11, 14:54
- GG: 0
- Lokalizacja: Mysłowice
- Kontaktowanie:
Ja osobiście spotkałem się tylko z tymi mocowaniami na 2 fotce. Jednak takie jakie przedstawiłeś na 1 fotce też są oryginalne. 2 razy widziałem takie właśnie mocowania, takich kierunków na allegro. Wcześniej myślałem, że może do pierwszych Kobuzów montowano takie jak dałeś na 1 zdjęciu, a te na 2 do Dudków. I okazuje się to nieprawdą. Może po prostu np. w pewnym okresie wprowadzono mocowanie widoczne na zdjęciu 1, albo na odwrót. Ciężko powiedzieć jak to z tym naprawdę było.kapiii pisze:Różnią się one tym, iż w jednych jest otwór tylko na jedą srubę, a w innych jest blaszka, dzięki której możemy kierunki przykręcić pod obie śrubki Co o tym myślicie?? Załączam fotki dla porównia...
to teraz ja Wam opisze jak wyglada mój duduś (1977rok):osłony pod silnikiem sa przykręcone na jednej śrubie razem z silnikiem (i nie ma dodatkowego otworu tak jak w starszych typach ,kierunkowsakzy sa aluminiowe mocowane na jednej śrubie ,odblaski pomaranczowe sa tylko z przodu z tylu prawdopodobnie nie bylo,kierownica byla z poprzeczka ta wyzsza,znaczki na zbiorniku mam przyklejane a nie przykrecane ,gumy byly ale niestety gdzies kiedys przepadły(nie u mnie ),koła mam oba od nowosci napewno 18 calowe ,oslony boczne sa blaszane ,a cały duduś byl pomaranczowy .Kupilem go od pierwszego wlasciciela z dowodem rejestracyjnym i ksiazka gwarancyjna
[ Dodano: 2007-04-09, 20:01 ]
aha jeszcze jedno :nie zastanawialiscie sie czy to moze zalezy czy wersja byla eksportowa czy na kraj i kierunki mogly byc chromowane albo aluminiowe podobnie jak z cewkami i prostownikami -chyba nie wiem napewno- ale na allegro byla kiedys cewka i prostownik angielski i podpisane bylo ze do dudka
[ Dodano: 2007-04-09, 20:01 ]
aha jeszcze jedno :nie zastanawialiscie sie czy to moze zalezy czy wersja byla eksportowa czy na kraj i kierunki mogly byc chromowane albo aluminiowe podobnie jak z cewkami i prostownikami -chyba nie wiem napewno- ale na allegro byla kiedys cewka i prostownik angielski i podpisane bylo ze do dudka
- Kapiii
- Założyciel
- Posty: 601
- Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
- GG: 2256655
- Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250 - Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Hmm, a to ciekawe, jesli mozesz to zrob zdjacie przedniego uchytu silnika i oslony, pierwszy raz slysze o takim czymś....
Jeśli masz odblaski z przodu, to były i z tyłu. Spójrz czy nie masz gdzieś odbitego uchwytu... Skoro gumy sie gdzies zapodzialy, to mozliwe ze odblaski też.stanley pisze:odblaski pomaranczowe sa tylko z przodu z tylu prawdopodobnie nie bylo
- SD455
- Posty: 18
- Rejestracja: 2007-02-11, 14:54
- GG: 0
- Lokalizacja: Mysłowice
- Kontaktowanie:
Co do osłon to też bardzo mnie to ciekawi, bo o takiego rozwiązania jeszcze nie słyszałem.
Stanley mam do Ciebie kilka pytań odnośnie twojego "Dudka". Pierwsze co mnie ciekawie (oprócz tych osłon) to czy na boczkach masz napis "Dudek" czy może taką kalkomanię jak ja mam w swoim? Drugie pytanie dotyczy tego czy masz może w swoim "Dudku" podpórkę boczną i czy były w nim montowane lusterka na wysokich wspornikach? Wiem dobrze ,że te elementy mogły zostać wymontowane przez poprzedniego właściciela ,ale pytam ,bo może akurat Ci się to ostało, a ja nie jestem pewien czy takie elementy były w tym roku montowane czy może z nich zrezygnowano. I ostatnie pytanie: jak wyglądają u Ciebie mocowania kierunków? Są to jakieś inne mocowania niż podał Kapiii ? Jeśli tak to poproszę o zdjęcia Pozdrawiam kolejnego posiadacza "Dudka" SD455
Stanley mam do Ciebie kilka pytań odnośnie twojego "Dudka". Pierwsze co mnie ciekawie (oprócz tych osłon) to czy na boczkach masz napis "Dudek" czy może taką kalkomanię jak ja mam w swoim? Drugie pytanie dotyczy tego czy masz może w swoim "Dudku" podpórkę boczną i czy były w nim montowane lusterka na wysokich wspornikach? Wiem dobrze ,że te elementy mogły zostać wymontowane przez poprzedniego właściciela ,ale pytam ,bo może akurat Ci się to ostało, a ja nie jestem pewien czy takie elementy były w tym roku montowane czy może z nich zrezygnowano. I ostatnie pytanie: jak wyglądają u Ciebie mocowania kierunków? Są to jakieś inne mocowania niż podał Kapiii ? Jeśli tak to poproszę o zdjęcia Pozdrawiam kolejnego posiadacza "Dudka" SD455
jakie bylo logo na boczkach to wam nie powiem bo gdy go kupilem to bylo na nim tyle farby ........... mocowanie oslony pod silnik jest przykrecone na jednej srubie razem z silnikiem (niema dodatkowego otworu i wszystko pasuje),podporke boczna mam ,o lusterkach mi nic nie wiadomo ,a mocowania kierunkow sa na jednej srubie .Jeszcze popytam wlasciciela (pierwszego )moze wie co i jak
- Marcin
- Posty: 422
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72 - Lokalizacja: Adelnau
- Kontaktowanie:
- SD455
- Posty: 18
- Rejestracja: 2007-02-11, 14:54
- GG: 0
- Lokalizacja: Mysłowice
- Kontaktowanie:
- Marcin
- Posty: 422
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72 - Lokalizacja: Adelnau
- Kontaktowanie:
potrzebowałbym dokładnych wymiarów linki gazu z WSK-i Bąk ( oczywiście jak ktoś ma oryginalna linke ), gdyż kupiłem w sklepie 2 metrową ( tak już skracałem, ale zdaje mi się że jest jeszcze za długa ) przy zgięciach linki ( bez kręcenia manetką ) silnik wchodzi na wysokie obroty.... najlepiej byłoby zmierzyć osobno linkę i pancerz
z góry dzieki
z góry dzieki
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
- Kapiii
- Założyciel
- Posty: 601
- Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
- GG: 2256655
- Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250 - Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
- SD455
- Posty: 18
- Rejestracja: 2007-02-11, 14:54
- GG: 0
- Lokalizacja: Mysłowice
- Kontaktowanie:
Masz:stanley pisze:a mogłby mi ktos z Was podac wymiary tej blokady do oparcia w dudku ?? linki niestety nie mam to Ci nie podam jej dł.
Średnica tam gdzie jest gwint: 0,5 cm
Średnica w pozostałych miejscach: 0,6 cm
Reszta tak jak na zdjęciu.
A co do linki to niestety ja też nie mam takiej linki, ani nie znam wymiarów, a w zasadzie to też by mi się to przydało.
- Marcin
- Posty: 422
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72 - Lokalizacja: Adelnau
- Kontaktowanie:
no to tak, zmierzyłem dwie linki od sprzęgła i do przedniego hamulca ( l. sprzęgła do silnika 125 ccm, natomiast linka hamulca będzie miała taką samą dł. jak do Bąka i Dudka )
linka sprzęgła: pancerz - 137cm, linka - 154cm
linka hamulca: pancerz - 132cm, linka - 150cm
jak w cześniej pisałem mam linke gazu o dł. 2m, i niestety nie wiem ile ma oryginał
linka sprzęgła: pancerz - 137cm, linka - 154cm
linka hamulca: pancerz - 132cm, linka - 150cm
jak w cześniej pisałem mam linke gazu o dł. 2m, i niestety nie wiem ile ma oryginał
- Gaceczkos
- Posty: 203
- Rejestracja: 2007-01-01, 23:28
- GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Podaję długości linek do WSK Dudek:
- linka sprzęgła: długość pancerza - 144 cm; długość linki z końcówkami - 158 cm,
- linka hamulca: długość pancerza - 129 cm; długość linki z końcówkami - 142,5 cm,
- linka ssania: długość pancerza - 130 cm; długość linki z końcówkami - 138,5 cm.
- linka sprzęgła: długość pancerza - 144 cm; długość linki z końcówkami - 158 cm,
- linka hamulca: długość pancerza - 129 cm; długość linki z końcówkami - 142,5 cm,
- linka ssania: długość pancerza - 130 cm; długość linki z końcówkami - 138,5 cm.
WSK - Wrócisz Szybciej Koleją
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości