raflo87 pisze:cylinder stoczony o 0,8mm i już mi biło minimalnie o głowice jak dałem bez uszczelki pod cylindrem , z uszczelką OK
raflo87 pisze:No zobacz i oceń:)
Apropo jeszcze cylindra i obniżania to oczywiście że od góry był staczany . Ja liczyłem na to że 0,8mm bedzie w sam raz bo wał od bayu jest ponoć krótszy 0,5mm (tzn korbowód) , stoczył mi tokarz o 0,6mm i mu mówie żeby jeszcze liznał 0,2mm czyli łącznie 0,8mm , teraz bym zostawił te 0,6mm.
O i będe miał pytanie , bo wczoraj odkreciłem głowice zobaczyć co sie dzieje noi zauwazyłem ze cały gwint głowicy nie jest zajęty od swiecy , tzn swiece mam 12,7mm dł. i tak to nie pasuje mi , powinna być dłuższa o 0,3 -0-4cm i by gwint swiecy równał sie zgłowicą... słabo to widać na zdj ale powinnieneś zakapować
Ile w końcu polecacie zebrać od góry i od dołu?
Na czym Wam to robili? Bo dzwoniłem do mojego szlifierza i za górę i dół chce 80 zł.
Mówił, że tam bardzo dużo jest zabawy, aby równo to złapać itp... I że na tokarce będzie musiał ustawiać, ble ble....
Jest w ogóle sens się bawić w to?