Audio zastosował prawidłowa mieszankę na docieranie 1:20 to właściwa mieszanka na pierwszy etap. owszem pierwsze kilometry powinno sie docierac na mineralnym oleju aby pozwolic tarciu szybciej ulozuc pierscienie i tloka, (no i taniej wychodzi wiec pierwsze kilometry mozna zrobic np. na butelce mineralnego a potem syntetyk, ale jak zalał syntetyka to wielkiej szkody nie zrobił a ze poszedł w trase odrazu to jakoby rozumie dlaczego syntetyk)
Pozatym to nie 4T tylko 2T i tu żadnego filmu olejowego nie ma!!! smarowanie mieszankowo osadowe, bo sie olej osadza na częściach, a nie ciśnienie oleju powodujące wytworzenie warstwy filmu miedzy panewką a sworzniem itd.
co do ostrzejszej jazdy to tak nalezy robic wlasnie przy dotarciu co jakis czas przylozyc i odpiscic zby silnik pracował w pełnym zakresie obrotów przy zmiennych obciazeniach, stopniowo je zwiekszajac.
Sprawa kolejna, luz z jakim został zrobiony szlif- on w znaczącym stopniu wpływa na czas i przebieg docierania, a do tego Kolega ma anode na tloku, wiec i opory tarcia mniejsze.
generalnie moto juz prawie dotarte po takiej trasie
![:)](./images/smilies/smile.gif)