Membrana w silniku W2 175
- irek
 - Posty: 569
 - Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
 - GG: 7348413
 - Moje maszyny: Komar, WSK 175
 - Lokalizacja: Paszczyna
 - Kontaktowanie:
 
Re: Membrana w silniku W2 175
Wydaje mi się, że membrana mogłaby być bliżej tulei. Z tego co wiem tak powinno być, żeby ograniczyć pojemność szkodliwą skrzyni korbowej.
			
									
									Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium
						- Muciek
 - Moderator
 - Posty: 1466
 - Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
 - Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
 - Lokalizacja: Radziechowy
 - Kontaktowanie:
 
Re: Membrana w silniku W2 175
Jak będzie za daleko to się cylinder pod frezuje , Rybak miał tylko dolot wystrugać do tego 
			
									
									
						- rybak117
 - Posty: 54
 - Rejestracja: 2011-06-30, 22:28
 - GG: 9783467
 - Moje maszyny: CZ 125/516 Cross, WSK 175
 - Lokalizacja: k/Częstochowy
 - Kontaktowanie:
 
Re: Membrana w silniku W2 175
Panie nie da się bliżej -już nie bez powodu musiałem dorabiać śrubki (listki wadziły w normalne śruby lub imbusy). Mieści się najlepiej jak to możliwe przy oryginalnych warunkach (chyba ze ktoś by chciał oryginalną płaszczyznę gryźć  
 )
			
									
									wsk niezawodna !! remont na rowie i do przodu 
						- irek
 - Posty: 569
 - Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
 - GG: 7348413
 - Moje maszyny: Komar, WSK 175
 - Lokalizacja: Paszczyna
 - Kontaktowanie:
 
Re: Membrana w silniku W2 175
No rozumie. Ale jakbyś zrobił mocowanie jakieś na zewnątrz to wtedy raczej dałoby się ją zbliżyć. Np. mój kumpel w ETZ 250 kostkę przymocował do szpilek cylindra za pomocą śrub z łbem oczkowym które włożył między żeberka i przepuścił szpilkę przez oczko. To tylko taki przykład. W 175 chyba kiepsko o miejsce na takie mocowanie ale można by coś innego obmyśleć
			
									
									Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium
						- rybak117
 - Posty: 54
 - Rejestracja: 2011-06-30, 22:28
 - GG: 9783467
 - Moje maszyny: CZ 125/516 Cross, WSK 175
 - Lokalizacja: k/Częstochowy
 - Kontaktowanie:
 
Re: Membrana w silniku W2 175
No niby masz racje ale pod innym kątem jest płaszczyzna a pod innym żeberka (nie 90 stopni a mniej ) a druga sprawa to nie wciśniesz między szpilke za nic. W mz i simsonie tak. Też widziałem. Ale myśle ze tak czy siak nie jest źle, membrana zaledwie centymetr dalej jest od płaszczyzny oryginalne.
			
									
									wsk niezawodna !! remont na rowie i do przodu 
						- 
				marian
 - Posty: 38
 - Rejestracja: 2011-09-13, 20:13
 - GG: 11702713
 - Moje maszyny: Jawa 350TS
 - Lokalizacja: Pabianice
 - Kontaktowanie:
 
Re: Membrana w silniku W2 175
A mnie się wydajeze ten gaźnik powinien być w poziomie a nie skosnie 
			
									
									
						- Muciek
 - Moderator
 - Posty: 1466
 - Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
 - Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
 - Lokalizacja: Radziechowy
 - Kontaktowanie:
 
Re: Membrana w silniku W2 175
marian pisze:A mnie się wydajeze ten gaźnik powinien być w poziomie a nie skosnie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości
