Cylinder 1960g
Głowica 990g
Tłok 113g
Cylinder CX waży 1850g.
Jako, że posiadam nominalne 3 tłoki gorzyckie rozrzut wagowy jest dość mocny i przedstawia się odpowiednio: 113, 116 i 119g.
Wczoraj również zabrałem się za przenie zawieszenie. Za każdym razem nie mogę wyjść z podziwu jak strasznie jest to wszystko w naszych poczciwych Wueskach wykonane. Metoda iście chałupnicza, dobrze, że materiały do ich wykonania są jako takie
 . Z ośmiu posiadanych przeze mnie lag wybrałem 2 najlepsze, pomierzyłem suwmiarką wszelkie elementy ( tuleje itp ) wybierając najmniej zużyte. Lagi proste, chrom ładny, podkładki skórzane OK, Simmeringi nowe, olej Motul 15W do amortyzatorów i złożone. Luzu nie wyczuwam, pracują gładko bez przycinania
. Z ośmiu posiadanych przeze mnie lag wybrałem 2 najlepsze, pomierzyłem suwmiarką wszelkie elementy ( tuleje itp ) wybierając najmniej zużyte. Lagi proste, chrom ładny, podkładki skórzane OK, Simmeringi nowe, olej Motul 15W do amortyzatorów i złożone. Luzu nie wyczuwam, pracują gładko bez przycinania 
Teraz oczekuję na dostawę od AudioBasa zapłonu CDI
 
 Ocynk jest w trakcie realizacji u Łukasza S. Sam lakiernik traktuje mnie...no cóż, mówiąc delikatnie - drugoplanowo, ale sam mówi - ''Damian ! Ja chcę Co to porządnie zrobić'' Ehh. Kit z tym, że trwa to już ponad 3 miesiące. Malowanie proszkowe. No comment.






 Nie wiecie może, gdzie dostanę odpowiednią ?
 Nie wiecie może, gdzie dostanę odpowiednią ?
