Wał korbowy, tłok, cylinder, głowica
-
Robert B
- Posty: 34
- Rejestracja: 2013-01-06, 19:46
- GG: 2525952
- Moje maszyny: WSK M06B1
WSK M21W2
SHL M11
JUNAK M10
- Lokalizacja: Wolbrom
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Robert B » 2014-01-25, 21:04
zmnn.jpg
100_4930.JPG
Co z tym zrobić ? Blacha wycięła rowek w komorze głębokości ok 2mm na całym obwodzie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Savier » 2014-01-25, 21:18
Nie widzę

. Jak jest szczelnie to nie ruszaj.
-
Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Post
autor: Szymon_1998 » 2014-01-25, 21:33
Zaklep blachę i dalej śmigaj.

Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 
-
grześ19
- Posty: 144
- Rejestracja: 2013-12-06, 10:10
- GG: 0
- Moje maszyny: Jawa 50 1978r.
Jawa 50 1976r.
WSK M21W2 1978r.
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
-
Kontaktowanie:
Post
autor: grześ19 » 2014-01-25, 22:31
Można by to zakleić czymś na bazie epksydu, ale wg. mnie lepiej zostawić jak jest bo nie iwadomo czy tego typu napray nie odpadna kiedyś i nie narobią bałaganu
Organizuję rejsy żeglarkie po J.Mazurskich własnym jachem i zabiorę chętnych w cenie od 280zł/tydz
-
Robert B
- Posty: 34
- Rejestracja: 2013-01-06, 19:46
- GG: 2525952
- Moje maszyny: WSK M06B1
WSK M21W2
SHL M11
JUNAK M10
- Lokalizacja: Wolbrom
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Robert B » 2014-01-25, 22:34
Nie da się zaklepać tej blachy. Zobacz ile jej wyrobiło, ile brakuje do czopa.
-
misiolek
- Posty: 287
- Rejestracja: 2007-04-01, 16:14
- GG: 1970710
- Moje maszyny: WSK KOS '82
K750
- Lokalizacja: Dzierżoniów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: misiolek » 2014-01-25, 22:38
Teraz pytanie czy taką blache można dorobić czy musi być oryginalna ? Czy można jakoś inaczej, bezpieczniej wał wypełnić...
"o święty benzyniarzu ... "
-
125 arek
- Posty: 535
- Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
- GG: 6055683
- Moje maszyny: M 06 B1
- Lokalizacja: marcinkowice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: 125 arek » 2014-01-25, 22:52
To jest blacha grubości 1 mm kiedyś udało mi się to dorobić nawet jeździłem tak 2 miesiące potem sprzedałem silnik następca jeździł na nim kolejne 3 i sprzedał wsk. Więc spróbować możesz.
Ekipa Południe®
-
Mieczysław
- Posty: 11
- Rejestracja: 2014-02-10, 21:01
- GG: 0
- Moje maszyny: Mz 251
Wsk 125
- Lokalizacja: Lubaczów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Mieczysław » 2014-05-10, 17:36
Blacha jeśli jest zapunktowana jak trzeba nie spadnie, w silniku którym robilem tez blacha spadła i wydawało się że już jest nie do zapunktowania , oddałem do regeneracji i zapunktowali elegancko potem jeszcze uszczelnilem lekko i chodzi

jesli jest już bardzo wyrobiona pasuje wyciąć/wytoczyć nową blachę.. w trzech silnikach widziałem już taki rowek w prawym karterze i zapewno to bylo przez blachę... w każdym spadła widocznie bo fabrycznie chyba niczego takiego nie robiono bo po co...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość