podwozie - nadwozie
			
		
		
			- 
				
								kondzisław							
 
									
		- Posty: 252
 		- Rejestracja: 2013-11-02, 09:17
 		
		
											- Moje maszyny: Wsk 175 Kobuz 1983r.
 
												- Lokalizacja: POLSKA B
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kondzisław » 2014-02-28, 20:43
			
			
			
			
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								metzek							
 
									
		- Posty: 473
 		- Rejestracja: 2012-05-31, 17:22
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: New B3 85' S2,S1,S1EX,lelek,Kos,itpTriumph T140
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: metzek » 2014-02-28, 20:49
			
			
			
			
			Sport.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Szymon_1998							
 
									
		- Posty: 992
 		- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Szymon_1998 » 2014-02-28, 20:53
			
			
			
			
			Rama od S1. 

 
			
									
									Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								kondzisław							
 
									
		- Posty: 252
 		- Rejestracja: 2013-11-02, 09:17
 		
		
											- Moje maszyny: Wsk 175 Kobuz 1983r.
 
												- Lokalizacja: POLSKA B
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kondzisław » 2014-02-28, 20:54
			
			
			
			
			Tak ale sugerujesz się tylko wzmocnieniami? Bo są i tacy co przyspawają do ramy. Chyba nie widać ingerencji tzw. "medyków":)
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Savier							
 
						- Administrator
 			
		- Posty: 6353
 		- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 
												- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Savier » 2014-02-28, 21:01
			
			
			
			
			Masz jeszcze mocowanie prostownika selenowego pod zbiornikiem.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								grack							
 
									
		- Posty: 194
 		- Rejestracja: 2013-04-19, 21:09
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: WSK M21W2 Sport "S1"
 
												- Lokalizacja: Płock
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: grack » 2014-02-28, 21:04
			
			
			
			
			A rocznik potwierdza podcięcie w ramie na akumulatory. W późniejszych, 6-cio voltowych 175-kach tego podcięcia nie było (bodajże od końca 74 roku).
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								kondzisław							
 
									
		- Posty: 252
 		- Rejestracja: 2013-11-02, 09:17
 		
		
											- Moje maszyny: Wsk 175 Kobuz 1983r.
 
												- Lokalizacja: POLSKA B
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kondzisław » 2014-02-28, 21:15
			
			
			
			
			Dodam jeszcze jedno zdjęcie. 

 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								grack							
 
									
		- Posty: 194
 		- Rejestracja: 2013-04-19, 21:09
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: WSK M21W2 Sport "S1"
 
												- Lokalizacja: Płock
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: grack » 2014-02-28, 21:22
			
			
			
			
			Już nie trzeba więcej, to na pewno S1 

 Oprócz wzmocnień podnóżków widać jeszcze uchwyty osłony silnika.
 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								kondzisław							
 
									
		- Posty: 252
 		- Rejestracja: 2013-11-02, 09:17
 		
		
											- Moje maszyny: Wsk 175 Kobuz 1983r.
 
												- Lokalizacja: POLSKA B
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kondzisław » 2014-02-28, 21:29
			
			
			
			
			Zastanawiam się czemu na tabliczce znamionowej nie ma wbitego XS.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								grack							
 
									
		- Posty: 194
 		- Rejestracja: 2013-04-19, 21:09
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: WSK M21W2 Sport "S1"
 
												- Lokalizacja: Płock
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: grack » 2014-02-28, 21:33
			
			
			
			
			Hmm.. U mnie jest wybite.. a "1" na samej górze masz wybite? nad rokiem produkcji? To też był znak szczególny S1 (podobno, już nie pamiętam gdzie to wyczytałem lub usłyszałem, może na forum).
edit - a może to już nowszy model z silnikiem 059-3? z końca 1974 roku?
edit 2 - nie, 059-3 miał już instalacje 6V.. sam już nie wiem
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								kondzisław							
 
									
		- Posty: 252
 		- Rejestracja: 2013-11-02, 09:17
 		
		
											- Moje maszyny: Wsk 175 Kobuz 1983r.
 
												- Lokalizacja: POLSKA B
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kondzisław » 2014-02-28, 21:39
			
			
			
			
			Nad rokiem produkcji nie ma "1" a ramę kupiłem bez silnika także nie wiem, czy macierzysty to 059-3, pozatym to 12V.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								grack							
 
									
		- Posty: 194
 		- Rejestracja: 2013-04-19, 21:09
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: WSK M21W2 Sport "S1"
 
												- Lokalizacja: Płock
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: grack » 2014-02-28, 21:41
			
			
			
			
			W każdym razie , podsumowując, wszystkie "cechy szczególne" wskazują na S1. Tylko ta tabliczka coś nie pasi.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								kondzisław							
 
									
		- Posty: 252
 		- Rejestracja: 2013-11-02, 09:17
 		
		
											- Moje maszyny: Wsk 175 Kobuz 1983r.
 
												- Lokalizacja: POLSKA B
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kondzisław » 2014-02-28, 21:45
			
			
			
			
			Możliwe jest, żeby ktoś ingerował w tą ramę i dorobił elementy o których mowa. Chce mieć 100% pewność.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Szymon_1998							
 
									
		- Posty: 992
 		- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Szymon_1998 » 2014-02-28, 21:49
			
			
			
			
			Są wzmocnienia, mocowanie na prostownik i mocowania pod osłonę silnika. 

 Raczej nie wygląda to na jakąś rzeźbę.
 
			
									
									Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								kondzisław							
 
									
		- Posty: 252
 		- Rejestracja: 2013-11-02, 09:17
 		
		
											- Moje maszyny: Wsk 175 Kobuz 1983r.
 
												- Lokalizacja: POLSKA B
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kondzisław » 2014-02-28, 21:53
			
			
			
			
			Dobra to ramę zostawmy, ale tabliczka znamionowa poza rokiem produkcji nic innego nie podaje, wskazującego na S1.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								trollfireblade							 
									
		- Posty: 682
 		- Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
WSK S1 74' 
												- Lokalizacja: Lublin
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: trollfireblade » 2014-02-28, 21:57
			
			
			
			
			musze Cie zmartwić, coś tu śmierdzi, wahacz jest od zwykłej wsk z tego rocznika, powinien mieć inną końcówke żeby zwiększyć skok tyłu o 2cm, otwór na osłone pod silnik w przedniej czesci jest nie w tym miejscu, nie ma bicia xs na tabliczce i nie jestem pewien ale w tylej części gdzie mocowany jest wspornik tylnej lampy masz klamerki a nie uszy
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								grack							
 
									
		- Posty: 194
 		- Rejestracja: 2013-04-19, 21:09
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: WSK M21W2 Sport "S1"
 
												- Lokalizacja: Płock
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: grack » 2014-02-28, 22:02
			
			
			
			
			Faktycznie z tym wahaczem..
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								kondzisław							
 
									
		- Posty: 252
 		- Rejestracja: 2013-11-02, 09:17
 		
		
											- Moje maszyny: Wsk 175 Kobuz 1983r.
 
												- Lokalizacja: POLSKA B
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kondzisław » 2014-02-28, 22:04
			
			
			
			
			I jeszcze zdjęcie z tej strony.

 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								trollfireblade							 
									
		- Posty: 682
 		- Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
WSK S1 74' 
												- Lokalizacja: Lublin
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: trollfireblade » 2014-02-28, 22:06
			
			
			
			
			daj fotke tych mocowań z tyłu o których pisalem , gdzie przechodzą prety od wspornika lampy tył
wahacz sie rózni w tylnej czesci tam gdzie przechodzi oś koła, pisałem o tym w temacie o S1
aha w prawej konsoli podnózków masz uchwyt tłumika którego nie powinno być, konsola powina byc obcieta tak jak z lewej strony
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								trollfireblade							 
									
		- Posty: 682
 		- Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
WSK S1 74' 
												- Lokalizacja: Lublin
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: trollfireblade » 2014-02-28, 22:11
			
			
			
			
			od kogo to kupiłeś?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
	
		
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości