Z chęcią przedstawie wam DC CDI na jakie rozwiązanie wpadłem jak kuzynowi padł moduł w Aprili Pegaso:
plusy to: nie trzeba przewijać cewki do ładowania CDI
minus trzeba ogarnąć ładowanie najlepiej z regulatorem nie bede tu sie rozpisywal na temat ladowania bo instalacja praktycznie zostaje bez modyfikacji. Najwazniejsze aby byla na zrobiona na 12V Najprostsze rozwiązanie typu DC CDI praktycznie działające w każdym moto bez wzgledu czy to MZ czy Jawa i nie tylko podejrzewam ze w aucie typu syrena tez się sprawdzi. Dzieki temu prostemu rozwiązaniu każdy może mieć zaplon bez stykowy kompletnie nie znając sie na elektronice. Masz ładowanie a masz problem z iskrą to to rozwiązanie sie sprawdzi. Ja to zastosowałem w APrila Pegaso i zadziałało. więc co potrzebujemy przede wszystkim 12V z akumulatora i: modul DC CDI najlepiej chinski jak wiemy z doświadczenia chniczycy produkują najlepszą elektronike na swiecie nikt im nie podskoczy ale nie o tym. i cewke



Tak proste i tanie ze az żal dziwie sie tyle tu expertow od CDI a nikt na to nie wpadł wszyscy idą na łatwiznę i tylko kopiować potrafią
 
 Zadowolenia z jazdy lewa w góre

więcej o CDI na: http://www.motocdi.com/dc-cdi-dla-nisko ... -t416.html




 
  

 wiekszość tych modułów nie domaga na wyższych obrotach lecz do seryjnych wsk to starczy spokojnie.
 wiekszość tych modułów nie domaga na wyższych obrotach lecz do seryjnych wsk to starczy spokojnie.