WFM M06 1956r
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
WFM M06 1956r
Oto moja Wuefemka czekam nie mnóstwo pracy aby doprowadzić ją do stanu w jakim opuściła fabrykę Niestety nie mam dokumentacji, ale to dzisiaj nie problem. Numer ramy 28989 numer silnika 72034 ma kilka braków, mianowicie wkład lampy przedniej, przełącznik świateł ebonitowy, kolanko i tłumik.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- kuba063
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr - Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
Aj gdybyś sie pojawił wcześniej miałem komplet wydech (rybka+długie kolanko) za stówke. Ciężko kupić WFM z tych lat, dużo zapłaciłeś?
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
można powiedzieć, że po kosztach dostałem w pakiecie z wsk m06-l z 64 Najbardziej to mi w tej chwili zależy na lampie przedniej (taka sama jak w shl m05), bo tłumik i kolanko idzie dokupić współczesnej produkcji
- kuba063
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr - Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
Daj foto jaka dokładnie to lampa i jak wygląda w srodku bo chyba mam taka, z tym krótkim duzym kluczykiem.
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
Lampa nie ma żadnej stacyjki, ani licznika. Wfmke gasi sie guzikiem przy kierownicy. Foto nie moje, znalezione w sieci.
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
Dawno nie było updatu, ale to nie znaczy że nic się nie dzieje Rama na daniach wraca z proszkowania, podobnie obręcze i piasty, silnik wyszkiełkowany i poskładany, podobnie gaźnik. Ocynkowane zostały też niektóre elementy. Wszystkie śruby będą z polerowanej stali nierdzewnej. Koszt takich śrub na cały motocykl z silnikiem to mniej jak 50pln (około 10groszy za sztukę) poniżej fotki :
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
Powoli WFMka sie składa
Jakby ktoś regenerował tylne amortyzatory, a tłoczyska miał mega wytarte i zardzewiałe to polecam kupić pręt tłoczyskowy FI 10. koszt 0,5mb takiego pręta to 11,50zł Wystarczy przyciąć, nagwintować i jest:
EDIT:Jakby ktoś regenerował tylne amortyzatory, a tłoczyska miał mega wytarte i zardzewiałe to polecam kupić pręt tłoczyskowy FI 10. koszt 0,5mb takiego pręta to 11,50zł Wystarczy przyciąć, nagwintować i jest:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
Widzę, że w temacie piszę tylko ja Motocykl już jeździ, zostały tylko szparunki, przełącznik świateł (nie mogę nigdzie dostać górnej części, bo spód mam) i kilka elementów chromowanych (bagażnik, korek, wsporniki błotnika).
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 304
- Rejestracja: 2011-10-21, 20:12
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk-ki, WFM-ki
SHL-ki,Junak, - Lokalizacja: Parczew
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
Wyszło super, moja niestety jest w o wiele gorszym stanie, ale o tym będzie w wątku WFM 1955 rok. Widziałem, że też tam pisałeś, muszę zlokalizować tylko kilka starszych zdjęć mojego motorka i pstryknąć jeszcze kilka. Odnośnie tego pręta, gdzie był kupiony ?
-
- Posty: 117
- Rejestracja: 2014-01-19, 17:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06b3
Romet kadetx2
romet50t1
yamaxa xs400 - Lokalizacja: Osięciny-Włocławek
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
jest dobrze,dojdą te brakujące elementy i będzie miodzio.pzdro
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
Odnośnie pręta tłoczyskowego to kupiłem go w wawie na ul. Borowika (wesoła-zielona). Szukaj w sklepach z hydraulika siłową. Odnośnie WFM to chcę zarejestrować na żółte blachy i potrzeba mi pomocy w wypełnieniu białej karty. Jakby ktoś chciał udostępnić swojąbbyło by miło
- zmyngut
- Posty: 686
- Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: Poniatowa
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
Dużo info znajdziesz na forum:
viewtopic.php?f=93&t=11988&p=559523&hil ... ta#p509936
http://www.nid.pl/pl/Dla_specjalistow/B ... _techniki/
viewtopic.php?f=93&t=15760&hilit=bia%C5 ... ta#p548014
http://weteranszos.pl/zolte-tablice
A WFM? Kawał dobrej roboty. Ludzie się "gapio"?
viewtopic.php?f=93&t=11988&p=559523&hil ... ta#p509936
http://www.nid.pl/pl/Dla_specjalistow/B ... _techniki/
viewtopic.php?f=93&t=15760&hilit=bia%C5 ... ta#p548014
http://weteranszos.pl/zolte-tablice
A WFM? Kawał dobrej roboty. Ludzie się "gapio"?
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
Dzięki za linki Nie ma osoby, która by się nie obejrzała, na codzień poruszam się Kawasaki Z1000 to ginę w tłumie Dzisiaj przejechałem się po osiedlu to miny przechodniów, zwłaszcza starszej daty bezcenne
-
- Posty: 304
- Rejestracja: 2011-10-21, 20:12
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk-ki, WFM-ki
SHL-ki,Junak, - Lokalizacja: Parczew
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
Wiem coś o tym bo na razie czasami śmigam moją "ELĄ"
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 2014-01-16, 20:06
- GG: 0
- Moje maszyny: wfm wsk gazela trophy jawa 350
- Lokalizacja: leszno
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
Witam witam
Tez bardzo interesuje sie stara motoryzacja. I kilka takich maszyn posiadam wlasnie skladam wfmke z pocztku roku 58 i koncze skladac wfke z 57r
Tez bardzo interesuje sie stara motoryzacja. I kilka takich maszyn posiadam wlasnie skladam wfmke z pocztku roku 58 i koncze skladac wfke z 57r
- daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Re: WFM M06 1956r
Świetna robota
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 2013-06-28, 22:58
- GG: 0
- Moje maszyny: m06b1
- Lokalizacja: zielona góra
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
łał świetnie Ci to wyszło
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2014-12-06, 16:49
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk b3
- Lokalizacja: narol
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
Całą malowałeś proszkowo czy tylko takie elementy jak rama, wahacz. itp?Jeżeli tak to jak to wyszło na baku , błotnikach? Jak zamierzasz zrobić szparunki?
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
Proszkowo malowane wszystko oprócz przedniego błotnika, lampy przedniej i baku. Błotnik przedni został początkowo pomalowany proszkowo, ale miał duże wżery i pomalowałem go na mokro. Motocykl jest już skończony, szparunki robione pędzlem od szablonu i taśmy winylowej.
Mam takie pytanko, bo moto gubi zapłony i strasznie zalewa świecę. Przypuszczam, że winowajcą jest tutaj dysza lub iglica (albo jedno i drugie). Mógłby ktoś mi zwymiarować te elementy i dać fotki? (gaźnik G-16). Może być to też wina rozmagnesowanego koła?
Mam takie pytanko, bo moto gubi zapłony i strasznie zalewa świecę. Przypuszczam, że winowajcą jest tutaj dysza lub iglica (albo jedno i drugie). Mógłby ktoś mi zwymiarować te elementy i dać fotki? (gaźnik G-16). Może być to też wina rozmagnesowanego koła?
- janosikmz19822
- Posty: 353
- Rejestracja: 2012-11-18, 20:02
- GG: 0
- Moje maszyny: shlm06t rys mr 1
- Lokalizacja: Pruszków /Łowicz
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
Adaś pisze:Proszkowo malowane wszystko oprócz przedniego błotnika, lampy przedniej i baku. Błotnik przedni został początkowo pomalowany proszkowo, ale miał duże wżery i pomalowałem go na mokro. Motocykl jest już skończony, szparunki robione pędzlem od szablonu i taśmy winylowej.
Mam takie pytanko, bo moto gubi zapłony i strasznie zalewa świecę. Przypuszczam, że winowajcą jest tutaj dysza lub iglica (albo jedno i drugie). Mógłby ktoś mi zwymiarować te elementy i dać fotki? (gaźnik G-16). Może być to też wina rozmagnesowanego koła?
Ja miałem w komarze 232 podobny problem po remoncie silnika (komar był kupiony nie na chodzie ) do sąsiada poszedłem ma jakąś starą aparaturę coś pomierzył i powiedział ze cewka zapłonowa daje za małe napięcie i po wymianie komar od razu zagadał .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości