Dla ustalenia szczegółów (czyli naszej wiedzy) porównanie ze starszą może być przydatne. Dlatego porównując Twoją Wiesławę z moją z-etką 1959 (
viewtopic.php?f=70&t=19937&p=580781#p580781) dostrzegam różnicę (które zubr9471 mi pokazał, dziękuję zubr9471) w mocowaniu tłumika. Moja ma skrócone mocowanie do połowy wahacza, czyli przystosowane do tłumika ze spawanym uchwytem. U Ciebie jest już mocowanie na obejmę. U Ciebie tylne koło naciąga się półksiężycami u mnie wfm-kowym napinaczem. Zamieściłeś słabe zdjęcia i nie mogę dostrzec czy Twoje błotniki są tłoczone (z jednego kawałka) czy zgrzewane. Moje są wyraźnie zgrzewane. Ale zarówno Twoje jak i moje są głębokie i zakończone prosto (nie są zaokrąglone na końcach). Szparunki - Twoje wyglądają na oryginalne, dobrze widzieć że to logo jest w tym roczniku dopuszczalne. Nie podejmuję się komentarza jakie szparunki mają być bo na forum dużo o tym było i właściwie jednoznacznych konkretów brak. Nasi koledzy na forum ustalili, że kremowa fasolka na baku raczej tylko w roczniku 59 - 60. Sprawdź czy na skrzynkach narzędziowych, błotnikach i trójkątnych bocznych osłonach widać jakieś ślady po szparunkach i najlepiej pokaż nam foto jak coś będzie widoczne. Napisz czy tylne koło masz 18 czy 19 cali?
Zakup osłony akumulatora nie jest prostym zadaniem. Dzwoń do ludzi, którzy sprzedają hurtowo części do WSK. Oni nawet na zdjęciach nie umieszczają tych osłon bo nie zdają sobie sprawy jak ważny jest to element. Ja przypadkowo w trakcie takiej rozmowy namierzyłem i kupiłem moją.
Pozdrawiam i czekam na sprawozdawczość z renowacji Twego motóra. Zaopiekuj się nią
![;D ;D](./images/smilies/lol.png)
.