zaczalem jezdzic pare dni temu, czytalem jak jezdzic, przejechalem 70km
![Obrazek](http://i58.tinypic.com/2zghkwk.jpg)
![Obrazek](http://i58.tinypic.com/24zm14g.jpg)
![Obrazek](http://i58.tinypic.com/xo05f4.jpg)
![Obrazek](http://i59.tinypic.com/fp7qa.jpg)
![Obrazek](http://i60.tinypic.com/15qdued.jpg)
![Obrazek](http://i59.tinypic.com/5d0vtl.jpg)
Widzę, że wszystko OK, niby jakieś wżery są ( zanieczyszenia ) niemniej jednak, tak jak pisze kolega wcześniej, nie powinieneś rozbierać po tak krótkim okresie cylindra. Minimalnie, bo minimalnie, wszystko po skręceniu siada zawsze inaczej w innych miejscach. Sprawdź sobie po powiedzmy 1000km. Nie tak wcześnie. Jak nie musisz to nie odkręcaj. Podstawa to czysty filtr i dobry olej. Tu cudów nie ma.Moorkal pisze:Jak się nie myle to pierwszy pierscien zaleca się chromowany.
Przepalony? No nie żartuj, ja wiem, że to WSK, ale mamy 2014 rok.Haber997 pisze:Zalozylem gabke jako filtr. W lagach jest hipol, co by tu wlac innego ? przepalony jakis silnikowy?
Chodzi o to, ze tak jak jade to mi sie wydaje ze na dolkach amortyzatory nie pracuja, jak ja docisne to jest okej, ale tak to mi sie wydaje ze nie pracuja, i uderzenia idą na koło i boje sie ze ten trojkąt ktory lacze kierownice i rame dostanie strasznych luzów
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości