- 
				
																			
								Orzel9158							 
									
		- Posty: 1
 		- Rejestracja: 2014-10-07, 18:03
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: Jawa 50 79r
WSK 125 64r
WFM 125 65r 
												- Lokalizacja: Pszczyna, Śląskie
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Orzel9158 » 2014-10-11, 15:17
			
			
			
			
			Witam
Posiadam Kompletną WSK i trochę zdekompletowaną WFM i właśnie chciał bym wyremontować tą WFM... Więc problemy mam z tym takie:
-jaki silnik powinien być w tej ramie? Od kogoś słyszałem ze ma być s34.
-koła z WSK mogą być? WFM się różniły trochę ale nie pamiętam teraz czym
-jakie błotniki? 
-jaki to rocznik? Po nr rami kiedyś na dorum porównałem i był to ko 65r ale czy na pewno? nr ramy 502317
-reszta wyjdzie w praniu 
https://plus.google.com/photos/11177395 ... 3021472305
Przepraszam że zdjęcia dodaję w ten sposób ale już 3 razy próbowałem je dodać przez forum i za każdym razem się nie dało 
 
Liczę na waszą pomoc 

 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								kacper123190							 
									
		- Posty: 35
 		- Rejestracja: 2013-05-02, 20:39
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: WSK M06
 
												- Lokalizacja: Iłowo-Osada
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kacper123190 » 2014-10-11, 23:31
			
			
			
			
			WFM ma koła 19-stki a ws 18-stki.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								kuba063							
 
									
		- Posty: 876
 		- Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175  ZZr 
												- Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kuba063 » 2014-10-15, 19:46
			
			
			
			
			W Wfm koła 19 na półbębnach. Błotniki płytkie. Rocznik napewno powyżej 1962. Co do silnika to w zalezności od konkretnego rocznika.
			
									
									Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								dąbek							
 
									
		- Posty: 405
 		- Rejestracja: 2013-06-19, 21:54
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: WFM M06 1958 r
JAWA 50 typ 20 
																	- Lokalizacja: Grudziądz
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: dąbek » 2014-10-15, 22:17
			
			
			
			
			Straszny składak, połowa WFM, połowa WSK M06 Z. Gdzie ma nr ramy wybity?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								Orzeł9158							 
									
		- Posty: 5
 		- Rejestracja: 2013-08-01, 17:13
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: Jawa 50 '79
jawa 50 '82 sprzedana 
												- Lokalizacja: Pszczyna
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Orzeł9158 » 2014-10-27, 15:39
			
			
			
			
			WFM ma numery z boku na profilu 
WSK ma nr na główce 
Jaki silnik był montowany do WFM na koniec produkcji? Bo zastanawiam się czy nie sprzedać WSK i kupować części do WFM .
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								DarekRz							 
									
		- Posty: 35
 		- Rejestracja: 2014-03-18, 15:41
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: WFM M06 S01-Z 1965
 
												- Lokalizacja: Białystok
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: DarekRz » 2014-11-24, 10:44
			
			
			
			
			Na twoich zdjęciach widzę najpierw WFM z błotnikiem tylnym od WSK M06-Z, podobnie cały przód (zawieszenie, błotnik) jest od WSK. Także dokręcone od WSK trójkątne blachy - osłony komory akumulatora.  Z tym numerem ramy (koniec 1965 r - może nawet sprzedaż z 1966, choć nie podoba mi się krój numeratora)to był montowany silnik S01-Z1, identyczny jak w twojej WSK (tylko wydech typu SHL, tłumik czarny).  Z twojej WSK-i powinieneś przełożyć przednie zawieszenie i tylny błotnik do WFM (zamienić je) - byłoby poprawniej. Boczki (blachy trójkątne) do WSK. Koła - jak napisał Kuba WFM 19"  WSK 18"
			
									
									Pozdrawiam,
Darek
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								Orzeł9158							 
									
		- Posty: 5
 		- Rejestracja: 2013-08-01, 17:13
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: Jawa 50 '79
jawa 50 '82 sprzedana 
												- Lokalizacja: Pszczyna
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Orzeł9158 » 2014-11-26, 20:17
			
			
			
			
			WSK sprzedałem już chyba 2 tygodnie temu. Powiem tylko tyle że bez właściwie żadnego wkładu finansowego zarobiłem na niej 500zł. Rama z WFM i kilka rzeczy pójdą na sprzedaż ponieważ zakupiłem ramę WFM z 1958r. Za jakiś czas będę zakładał temat związany z odbudową WFM którą muszę najpierw skompletować 

 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
	
		
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości