Jestem w szokuTexas Ranger pisze:Pewnie Cię zaskoczę, ale jeśli chodzi o dekielek magneta, to nie wyobrażam sobie innego jak tylko polerowany! Jest git!
Renowacja WFM 1960 KONIEC
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Uważam, że festyn to wyszkiełkowane kartery i wypolerowane dekle boczne, z kolei polerowany dekielek od magneta ładnie się komponuje z wyszkiełkowanym całym silnikiem. Także Twój silnik jest
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Całe szczęcie bo też mi się tak podoba, ale wolałem poddać to pod głosowanie Dzięki wszystkim za pomoc. Zostaje tak jak jest!
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Tak mnie zaintrygowałeś tą Fumką, że wyciągnąłem swoją i jeśli jutro będę miał czas to założę łańcuch i ją odpalę.
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
To chyba dobrze
EDIT
Misja Szczecin zakończona powodzeniem. Pokrywa wytrzymała szkiełkowanie. Można składać silnik
EDIT
Misja Szczecin zakończona powodzeniem. Pokrywa wytrzymała szkiełkowanie. Można składać silnik
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Silnik poskręcany. Zapłon ustawiony przy pomocy czujnika zegarowego i multimetru. Silnik odpalił na 20 sekund póki co bo nie podłączyłem benzyny do gaźnika. Zalałem tylko gaźnik i sprawdziłem czy zagada. Jutro podłącze benzynę na stałe i wyreguluję gaźnik.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 2014-12-06, 17:11
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM 06
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
ładny. ja swój tylko wymyłem, ma rysy od tej nieszczęsnej składanej kopki.
Pochromowane kopki powinien mieć jeszcze sprzedawca z okolic Swiecia na allegro.
Ja już dziś po próbnej jeździe na nowym cdi,
Pochromowane kopki powinien mieć jeszcze sprzedawca z okolic Swiecia na allegro.
Ja już dziś po próbnej jeździe na nowym cdi,
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
I jak wrażenia z jazdy?
- Cienias
- Posty: 314
- Rejestracja: 2014-10-30, 22:55
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125,Dantom,Kadet,Komar,Yamaha 1E7,Honda Deauville,Ogar
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Musze powiedzieć że ładnie Ci to wyszło Kiedy planujesz jazdę próbną
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
W przyszłym tygodniu myślę, że się uda
-
- Posty: 109
- Rejestracja: 2015-02-24, 23:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 62 rok
- Lokalizacja: Opolo opolski
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Ładnie moja sie lakieru je podaj numer aukcji do tej białej izolacji do przewodów i szprych jak możesz to na pw
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Ten wypolerowany prawy dekielek bardzo fajnie wygląda, też bym go zostawił tylko troche dziwnie będzie bo z drugiej strony jest szkiełkowany
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
W zasadzie te izolacje nie są białe tylko takie kremowe bardziej. Jak w komarkach. Poszukam tych aukcji.SIWY_OPOLE pisze:Ładnie moja sie lakieru je podaj numer aukcji do tej białej izolacji do przewodów i szprych jak możesz to na pw
Wczoraj cały dzień poświęciłem na prace przy motorze i są efekty. Odpaliłem silnik na stole, wsadziłem go do ramy, pół dnia jeszcze skręcałem i wreszcie się przejechałem Kilkaset metrów tylko bo jeszcze sporo skręcania. Chciałem tylko sprawdzić skrzynię biegów. Działa.
Kilka fotek z wczorajszego dnia: Fotka z dzisiejszego poranka: Muszę wymienić przepustnice bo strasznie dzwoni. Czekam na zamówioną przelotkę silnika i podłączę instalacje. Zostały same pierdoły, ale dużo czasu przy nich schodzi.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- tomek23293
- Posty: 79
- Rejestracja: 2012-09-23, 11:06
- GG: 8328143
- Moje maszyny: WSK M06 B3
Simson S51
Romet Pony m301 - Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Dzięki. Jeszcze troszkę pracy i ruszam w dziewiczy rejs
-
- Posty: 109
- Rejestracja: 2015-02-24, 23:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 62 rok
- Lokalizacja: Opolo opolski
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Robi robotę
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Podłączyłem instalację. Wszystko działa tylko kupiony w SD akumulator cieknie jak cholera. Zalałem go elektrolitem i zostawiłem na noc. Po nocy zalany był kwasem. Od 3 dni sadzi prze odpowietrzniki w korkach. Całe szczęście jeszcze go nie montowałem. Nawet go nie wkładam do motoru. Zły jestem jak cholera. Jak się zdenerwuję to wsadzę żelowy za 30 zł. Nawet niech się po sezonie zrypie to i tak lepsze to niż motor urąbany w kwasie.
Podłączyłem chwilowo tylną lampę tak żeby świeciła bez aku i pod osłoną nocy przejechałem się po miejscowości. Było zamieszanie
Podłączyłem chwilowo tylną lampę tak żeby świeciła bez aku i pod osłoną nocy przejechałem się po miejscowości. Było zamieszanie
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 2014-12-06, 17:11
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM 06
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
aku podczas ładowania zostawiłeś z odkręconymi odpowietrznikami?
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Ja się przekonałem do aq bezobsługowych.
Zalewasz raz elektrolitem zamykasz szczelnie i nie ma prawa nić sikać cieknąć itp.
Zalewasz raz elektrolitem zamykasz szczelnie i nie ma prawa nić sikać cieknąć itp.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość