fenq pisze:A te wały to są coś warte? Z jednej strony są opinie aby unikać nowych a z drugiej tutaj taki proponujecie, dlatego pytam, żeby ktoś jeszcze się wypowiedział.franq87 pisze:http://allegro.pl/wal-wsk-125-korbowod- ... 89307.html
Jedną chwileczkę, nie proponujecie bo w ciązy nie jestem, po drugie nikt tu nie jest fanatycznym wielbicielem PRLu
JA POLECAM WYROBY DOBRE, ORAZ OSOBIŚCIE PRZETESTOWANE w silniku, na kłach, i z przyrządami
Ten wał był już przeze mnie opisywany, jest on dobrze wyważony ,trzyma wymiary, materiały w porządku, jest też dobrze wyosiowany. Pod blachami jest taki jak oryginał. Jest to jedyny wał obecnie produkowany, który nadaje się do eksploatacji.
Ewelinka bardzo fajnie ,że znasz ten sklep ale mało chyba wiesz o dzisiejszych i PRlowskich produktach.
Widziałaś tamten stary wał? Czopy pod łożyska wytłuczone i co uważasz ,że samo przebicie korby lub jej regeneracja pomoże?
Regeneracja wału korbowego to naprawa całego zespołu nie samej korby ,więc tu trzeba też chromować czopy, dorabiać blachy ,poprawiać nakielki ,a Pan Lubiński z Iławy robi to? Bo zdajesie on tylko naprawia korbę a z resztą sobie radź.