WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
-
- Posty: 377
- Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
- GG: 0
- Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO - Lokalizacja: Przysucha
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
Ten silnik co kupiłeś jest z roku 1959, jakbyś chciał go sprzedać to jestem zainteresowany bo nie mam silnika z tego rocznika a mam całą kompletną WFM
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
- Lokalizacja: Poznan
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
A jesli chodzi o gaznik to jaki powinien byc ten bez króca z filtrem wyprowadzonym pomiedzy puszkami kolo akumulatora G16
czy G20. Koło magnesowe bardziej mi się podoba te aluminiowe poza tym jest pełne odlewu co daje wiekszą masę bezwładności.
czy G20. Koło magnesowe bardziej mi się podoba te aluminiowe poza tym jest pełne odlewu co daje wiekszą masę bezwładności.
-
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978 - Lokalizacja: Hańsk
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
Gaźnik G20 filtr powietrza między puszkami
Moja WSK M06 1957r
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
- Lokalizacja: Poznan
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
Witam mam zagwózdke jak rozkrecic stacyjke w tej malej lampie bez licznika nie widze zadnej nakretki od góry tylko pierścionek.
Przyszły klamoty które kupiłem nie wiem tylko czemu kierownica na zjeciu jest na moje taka cos za krótka licza od krawędzi manetek ma jakies z 80cm. Lampa bedzie pasowac już patrzylem troche jest pogieta ramka nie wiem jak sie za nią zabrac czy ja prostowac czy po odciagnieciu chromu dopiero przystapic do prac czy pocynowac
Przyszły klamoty które kupiłem nie wiem tylko czemu kierownica na zjeciu jest na moje taka cos za krótka licza od krawędzi manetek ma jakies z 80cm. Lampa bedzie pasowac już patrzylem troche jest pogieta ramka nie wiem jak sie za nią zabrac czy ja prostowac czy po odciagnieciu chromu dopiero przystapic do prac czy pocynowac
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978 - Lokalizacja: Hańsk
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
Z rozkręceniem nie pomogę bo sam próbowałem i nie mogłem. Co do ramki zapytaj się jakie były by koszty pochromowania bo ja jak robiłem swoją WFM to koszt był taki sam jak bym kupił już pochromowaną więc zrezygnowałem z ratowania mojej. Co do kierownicy to mogę zmierzyć swoją.
Moja WSK M06 1957r
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
- Lokalizacja: Poznan
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
To może być problem z ta stacyjka a muszę ją rozebrać bo stoi nie idzie przekręca
-
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978 - Lokalizacja: Hańsk
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
to może spróbuj u dołu stacyjki odgiąć 4 blaszki to dół odejdzie od góry tylko potem straszna męczarnia żeby to złożyć. Ale wiele razy widziałem na aukcjach same skorupy lamp więc nie wiem jak to z tym jest.
Moja WSK M06 1957r
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
- Lokalizacja: Poznan
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
Mam pytanie odnosnie podnózek pasazera czy na nich fabrycznie były gumy bo szukam w necie i w wiekszosci sa gołe metale tylko na podnóznkach kierowcy jest ta gruba guma
Co do kierownicy powyzej na foto jest jednak za krótka po 10cm z kazdej stony sprawdzałem z ta pordzewiałą
Co do kierownicy powyzej na foto jest jednak za krótka po 10cm z kazdej stony sprawdzałem z ta pordzewiałą
-
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978 - Lokalizacja: Hańsk
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
Tak podnóżki pasażera są gołe w WFM.
Moja WSK M06 1957r
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
- Lokalizacja: Poznan
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
Witam kupiłem drugie kola te niestety sa mocno zdezlowane po oskrobaniu skorupy rdzy przebiłem sie ns druga strone. Te nowe ida do piasku i bede je chciał lakierowac tylko jaka farba i czy półbebny tez były lakierowane? Chciałbym je polakierowac proszkowo najlepiej ale czy da sie spolerowac wzery po korozji
-
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978 - Lokalizacja: Hańsk
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
Z tego co się orientuje to jest szpachlówka którą można stosować przy lakierowaniu proszkowym, więc wżery można było by zaszpachlować.
Moja WSK M06 1957r
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
- Lokalizacja: Poznan
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
A pólbebny lakierowac? czy dac tylko do cynkowania z tym ze cynk szarzeje po czasie chromowane znów beda troche przekolorowane. Szprychy kupie ocynk
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
Półbębny oryginalnie były właśnie lakierowane.
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
- Lokalizacja: Poznan
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
Witam mam problem nie mogę dostac łożyska główki ramy te które sa na Allegro maja wymiary 45mm a u mnie jest 47 srednica zewnetrzna 26mm wewnetrzna. Druga sprawa chciałem oddac koła do malowania proszkiem tylko jaki wybrac kolor ? Jaki byl orginał
-
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978 - Lokalizacja: Hańsk
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
Może w skuter dębica mają łożysko ? Co do koloru to nie powiem bo jeszcze nie malowałem
Moja WSK M06 1957r
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
- Lokalizacja: Poznan
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
No faktycznie jest i lozysko zaraz zamawiam. Poki co prysnołem wszystko podkładem reaktywnym bo juz mi się rdza pakowala na elementy oddałem obrecze do piaskowania pozniej wioze je na malowanie proszkowe tylko wzery musze przeszlifowac.
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
- Lokalizacja: Poznan
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
Witam pomału zaczynam składac sprzet który był juz na dnie zaczynam od uzbrojenia kól w szpprychy. Własnie zostały odebrane z malarni proszkowej Nie wiem bo chciałem rame wymalowac proszkowo tylko czy do biore pozniej lakier w identycznym kolorze
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
- Lokalizacja: Poznan
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
Witam kolegów mam pytanko rozebrałem swój silnik od WFM czy kosz sprzeglowy jest taki sam jak w WSK bo mój jest niekompletny
oraz to samo tyczy sie wału bo zauwazyłem wyszczerbienie w miejscu klina od strony magneta moze uda sie to zregenerowac wymienic czop wału
oraz to samo tyczy sie wału bo zauwazyłem wyszczerbienie w miejscu klina od strony magneta moze uda sie to zregenerowac wymienic czop wału
-
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978 - Lokalizacja: Hańsk
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
Porównanie samych koszy masz w tym temacie http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=30&t=22222. Zapytaj sie o koszt regeneracji bo jak masz mocno wał zużyty to może lepiej kupić nowy wał. Czytałem że wał duels( napewno żle napisałem) jest bardzo dobrze wykonany i dobrze silnik na nim pracuje
Moja WSK M06 1957r
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
- Lokalizacja: Poznan
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
No ten duells niby wyglada zachęncająco jednak zobacze co powie spec od regeneracji wałów korbe mi przzerobił na łozysko igielkowe w Jaskólce to i w WFM załozy chociaz tyle co bede jezdził tą WFM raczej w kolo komina to wystarczy orginalna tulejka z brązu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości