- 
				
								wujcio							
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: wujcio » 2015-09-07, 22:53
			
			
			
			
			karol123 pisze:Witam pomału zaczynam składac sprzet który był juz na dnie zaczynam od  uzbrojenia kól w szpprychy. Własnie zostały odebrane z malarni proszkowej Nie wiem bo chciałem rame wymalowac proszkowo tylko  czy do biore pozniej lakier w identycznym kolorze
Niestety z doborem identycznego koloru będzie duży problem bo zawsze będzie widoczna różnica miedzy Akrylem a Proszkiem na ramie bo to są całkowicie inne technologie.
Ja jakbym restaurował WFM to chyba jednak wszystko zrobił bym akrylem żeby nie było różnicy w kolorze.
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 karol123
- Posty: 98
- Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
- Lokalizacja: Poznan
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: karol123 » 2015-09-08, 18:23
			
			
			
			
			No i tak bedzie trzeba zrobic .Ja maluje baza plus klar z tego wzglendu ze szparunki maluje na baze i na to wszysko kłade klar tylko z klarem nie nalezy przesadzac bo wyglada ten motocykl jak mebloscianka z czasów PRL
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 karol123
- Posty: 98
- Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
- Lokalizacja: Poznan
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: karol123 » 2015-09-12, 18:15
			
			
			
			
			Witam jaki kolor wybrac na ta moja WFM ciemna wisnie tylko jaka bardzo ciemna czy bardziej jasna oto jest pytanie. Myslałem ze cos ale RAL 3003 badz 3004 i jeszcze nie wiem czy to sie uda zeby ten lakier nie błyszał sie jak z saolnu tylko był bardziej ztonowany cos ala  pólmat ma ktoś jakiś pomysł ?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 szef100
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
 WSK M06 1957
 MZ RT 125/2 1956
 WSK KOBUZ 1978
- Lokalizacja: Hańsk
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: szef100 » 2015-09-14, 16:38
			
			
			
			
			Osobiście wybrał bym 3004
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 karol123
- Posty: 98
- Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
- Lokalizacja: Poznan
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: karol123 » 2015-09-14, 21:03
			
			
			
			
			Chyba tak zrobie i wybiore ten ciemniejszy. Silnik rozkreciłem ale był zawalony towarem brakuje mi kilka czesci do sprzegła 
Pokrywa sprzegła jest tak zwichrowana ze nie wiem czy cos z tego bendzie
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 szef100
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
 WSK M06 1957
 MZ RT 125/2 1956
 WSK KOBUZ 1978
- Lokalizacja: Hańsk
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: szef100 » 2015-09-15, 14:33
			
			
			
			
			W takim razie musisz wymienić pokrywę
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 karol123
- Posty: 98
- Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
- Lokalizacja: Poznan
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: karol123 » 2015-09-15, 20:13
			
			
			
			
			Póki co spróbuje ja splanowac pytanie tylko ile mozna zebrac  zeby kosz nie zaczoł obcierac
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 szef100
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
 WSK M06 1957
 MZ RT 125/2 1956
 WSK KOBUZ 1978
- Lokalizacja: Hańsk
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: szef100 » 2015-09-16, 07:36
			
			
			
			
			Raczej nie za wiele. Ponieważ czasami kosz obciera bez planowania
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 karol123
- Posty: 98
- Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
- Lokalizacja: Poznan
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: karol123 » 2015-09-17, 19:47
			
			
			
			
			Witam zaczołem zaplatac szprychy ale jakos mi nie wychodzi  jest na to jakis sposób.
			
						Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 karol123
- Posty: 98
- Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
- Lokalizacja: Poznan
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: karol123 » 2015-09-19, 08:26
			
			
			
			
			Po wielu próbach udało sie  koło do WFM nie nalezy do najłatwieszej ze wzglendu na dwie długosci szprych oraz sposób mocowania szprych na piascie gdzi nie ma bembna hamulcowego. Nalezy zaplatac zaczynajac od szprych na bembnie hamulcowym ale mozliwie zostawiajac duzy ilosc gwintu zeby były jak najlózniejsze po zapleceniu szprych na bembnie.Pozniej zapaltamy szprychy na drugiej stronie i tutaj jest cały pic pierwsze naelzy załozyc szprych patrzac na kolo skrecajace zgodnie z wskazówkami zegara kat zawarty miedzu osia a szprycha wynosi 40 stopni  łeb szprych chowa sie w strone duzego bembna Szprych w druga strone łeb maja na zewnatrz czzyli w nasza strone z tym ze kat zawarty miedzu osia kola a szprychami jest  40 stopni w przeciwna strone wskazówek
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 karol123
- Posty: 98
- Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
- Lokalizacja: Poznan
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: karol123 » 2015-10-13, 21:15
			
			
			
			
			Witam kilka fotek z remontu z kompletowałem juz prawie wszystko brakuje mi kopniaka nie łamanego jakby ktos miał
			
						Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 karol123
- Posty: 98
- Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
- Lokalizacja: Poznan
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: karol123 » 2015-10-27, 23:20
			
			
			
			
			Witam  poszukuje cylindra do WFM która restałruje ten co kupiłem okazał sie cudowny z wieszchy gwinty idealne zeberka cale wypiaskowałem chciałem oddac na szlif .Chciałem zakupic tłok z OLX z starych zapasów  i okazalo sie że juz nie ma z czego szlifowac suwmiarka wskazła 53,4mm takze klops i szukam teraz innego chyba ze sa tłoki na 8 i wyzej szlif aajjajaj
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 szef100
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
 WSK M06 1957
 MZ RT 125/2 1956
 WSK KOBUZ 1978
- Lokalizacja: Hańsk
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: szef100 » 2015-10-28, 08:25
			
			
			
			
			W skuterdebica są jakieś tłoki ostatni konczy się na wymiarze 53,50
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 karol123
- Posty: 98
- Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
- Lokalizacja: Poznan
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: karol123 » 2015-11-11, 14:25
			
			
			
			
			Witam poamłu zblizam sie do malowania podzespołow miedzy czasie obróbka silnika głowica jest strasznie zaoksydowana i zabrudzona blotem po wstepnym czyszczeniu błota wsadzilem ja do kabiny i efekt widac  szkło robi swoje
			
						Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 szef100
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
 WSK M06 1957
 MZ RT 125/2 1956
 WSK KOBUZ 1978
- Lokalizacja: Hańsk
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: szef100 » 2015-11-11, 15:24
			
			
			
			
			Jest różnica i to spora
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 karol123
- Posty: 98
- Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
- Lokalizacja: Poznan
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: karol123 » 2015-11-22, 21:26
			
			
			
			
			Witam mam problem jak wymienic tulejke korbowodu chyba podgrzeje i wycisne na prasie tylko musze dotoczyc adapter pozniej z mroze wał i wcisne nowa a czy ktos robił moze inaczej i jak dopadowac do sworznia rozwiertak nastawny wystarczy?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 szef100
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
 WSK M06 1957
 MZ RT 125/2 1956
 WSK KOBUZ 1978
- Lokalizacja: Hańsk
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: szef100 » 2015-11-22, 23:05
			
			
			
			
			Są w książce wymiary przyrządu do wyciskania tulejki korbowodu. Rozwiertak powinien wystarczyć
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 karol123
- Posty: 98
- Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
- Lokalizacja: Poznan
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: karol123 » 2015-11-25, 20:50
			
			
			
			
			Witam szystkich odebrałem chromy cena 300zł bez kierownicy duzo nieduzo ale jest juz coś 
Kierownice kupiełm u Hartmana leczz jest krótsza od tej co miałem wkręconą po nie całe 10cm  i co teraz zrobic. Hartman mówi ze musiałem miec nie orginał od lelka badz dudka albo ktos przerabiał a w waszych ile wynosi długosc  kierownicy od końców
			
						Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 karol123
- Posty: 98
- Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
- Lokalizacja: Poznan
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: karol123 » 2015-11-29, 18:48
			
			
			
			
			Witam jak sie wam podoba farba własnie przywiozłem z mieszalnik akryl Balorot 540 z palety mercedesa wyglada ładnie juz sie nie moge doczekac jak ja wyleje na przygotowane elementy
			
						Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 Texas Ranger
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Texas Ranger » 2015-11-29, 20:02
			
			
			
			
			Wygląda obiecująco. Ciekawe jak będzie się prezentować na elementach.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
	
		
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości