WSK 125 M06 B1 1967rok
-
- Posty: 109
- Rejestracja: 2015-02-24, 23:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 62 rok
- Lokalizacja: Opolo opolski
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Nie sprzedawaj jej za kilka lat będziesz tego żałować
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
No jeszcze przemyślę temat ... znalazłem sobie dobrą pracę na wakacje więc chyba wsk zostanie ![:)](./images/smilies/smile.gif)
![:)](./images/smilies/smile.gif)
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 2013-06-28, 22:58
- GG: 0
- Moje maszyny: m06b1
- Lokalizacja: zielona góra
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
w jakie auto chcesz inwestować?
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Golfa mk1 cabrio, lub chciałem zmienić dotychczasowe audi a3 na merca w210 320 cdi a musiłbym do a3 z 6-7 tysia dorzucić
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2014-09-02, 22:05
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B1 1970rokpięć
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Bardzo ładnie się prezentuje ten motorek, ale czy felgi w chromie odpowiadają oryginałowi? nie powinny być malowane na srebrny młotkowy? Jeśli się mylę to od którego roku produkcji zrezygnowano z chromowanych felg na rzecz malowanych? i ten szew wzdłuż baku, czy fabrycznie był widoczny czy nie?
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Wueska została i stoi i stoi i wypadało by ją skończyć
Ostatnio miałem wypadek samochodowy z tirem ...
moja audi 80 cudem uratowała nam życie ![:)](./images/smilies/smile.gif)
Więc teraz mam więcej czasu i myślę aby dokończyć remont
Ale mam problem ponieważ moto nie miało kół kiedy zacząłem je remontować i nie ma tulejek dystansowych a chciałbym już ją poskładać na gotowo aby jeździła jak siemasz , pojechać na przegląd i zarejestrować
Ma ktoś jakieś dane , wymiary czy nawet komplet takich tulejek ?![:)](./images/smilies/smile.gif)
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
Ostatnio miałem wypadek samochodowy z tirem ...
![:/](./images/smilies/confused.gif)
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Więc teraz mam więcej czasu i myślę aby dokończyć remont
![8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Ale mam problem ponieważ moto nie miało kół kiedy zacząłem je remontować i nie ma tulejek dystansowych a chciałbym już ją poskładać na gotowo aby jeździła jak siemasz , pojechać na przegląd i zarejestrować
![:evil:](./images/smilies/devil.gif)
Ma ktoś jakieś dane , wymiary czy nawet komplet takich tulejek ?
![:)](./images/smilies/smile.gif)
- Szymku
- Posty: 135
- Rejestracja: 2015-08-10, 19:19
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 ,komar
- Lokalizacja: B-tów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Fajnie Ci idzie.
Mógłbyś zrobić fotkę wypiaskowanego silnika?
Jaką gradacją piaskowałeś?
Gdzie zakupiłeś fele i szprychy?Jak je oceniasz?
Mógłbyś zrobić fotkę wypiaskowanego silnika?
Jaką gradacją piaskowałeś?
Gdzie zakupiłeś fele i szprychy?Jak je oceniasz?
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
DziękiSzymku pisze:Fajnie Ci idzie.
Mógłbyś zrobić fotkę wypiaskowanego silnika?
Jaką gradacją piaskowałeś?
Gdzie zakupiłeś fele i szprychy?Jak je oceniasz?
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Mam już kupioną korbę duellsa i masę innych części , trzeba w końcu skończyć niunie
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Hmm gradacji Ci nie podam bo nie wiem co tam u nas w warsztacie wsypali ale drobną bo używamy piaskarki do piaskowania korpusów turbosprężarek.
Fele i szprychy kupiłem na aukcji na allegro linku nie mam bo to było dawno i już wygasł ale cena za obie fele ze szprychami to było coś ok 300 zł chyba , oceniam baaardzo dobrze jak na produkt współczesny jestem z nich zadowolony
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Witam wszystkich ![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
Mała aktualizacja
Kupiłem kartery w dobrym stanie, takich jak te szukałem od dawien dawna ... są do pary
, prawy karter w miejscu gdzie zazwyczaj zjada go łańcuch jest calusieńki
, wszystkie gwinty sprawne i ogólnie nikt ich przecinakiem nie rozbierał więc stan oceniam na dobry+
Kartery jutro wypiaskuje drobnym ziarnem
Oraz jutro też oryginalny wał który posiadam pójdzie do regeneracji![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
![Obrazek](http://images77.fotosik.pl/427/32f22a7d44413e99.jpg)
![Obrazek](http://images76.fotosik.pl/427/dbbc21fc71e5b6f7.jpg)
![Obrazek](http://images78.fotosik.pl/427/978823d14fb2f897.jpg)
![Obrazek](http://images78.fotosik.pl/427/7f119bbea829b940.jpg)
![Obrazek](http://images75.fotosik.pl/427/1d0e641c0ac9ac4b.jpg)
![Obrazek](http://images77.fotosik.pl/427/b0bed3cf87b9d29f.jpg)
![Obrazek](http://images77.fotosik.pl/427/a7218bc32517db3e.jpg)
Dodatkowo zakupiłem korbowód duellsa , instalacje elektryczną, tarcze sprzęgła, tuleje gumowe zabieraka, podstawkę CDI od Saviera, brakujące bęben hamulcowy , napęd licznika i orygianlny od tego modelu zabierak łańcucha , regulator napięcia do CDI oraz ściągacz magneta
Oraz taką listę ze skuter dębica:
3758 - blaszka napędzająca licznik 1 sztuka
1070 sprężyna zębatki wypukłej 1 szt
1081 szpilka cylindra 2szt
4644- podkładka dystansowa trybu 1szt
3418 osłonka łożysk piasty koła 2szt
2645 osłonka przewodu 1szt
1019 nakrętki 2szt
1014 miseczka zębatki wypukłej 1szt
4684- miseczka automatu 1szt
4307 - śruba ilozator przewodów elektr. 1 komplet (3szt.)
1126 zabezpieczenie miseczki kosza 1szt
1029 - oprawa sprężyny i śruta ... 1szt
1041 podkładka dystansowa 2szt
1043-podkładka dystansowa wału 2szt
1064- sprężyna i śrut ramienia zmieniacza biegów 1szt
2645- osłonka gumowa przewodu w-n 1szt
1025 Obsada pancerza linki gazu 1 szt
3655 osłonka wahacza 2szt.
1045-pierścień oporowy kosza sprzęgłowego 1szt
Brakuje mi jeszcze :
-odbłyśnika
-lampy tył
-licznika
-łańcucha
-zębatki
-wydechu
W najbliższym czasie dokupię te brakujące części i poskładam wszystko w całość
Potem zawiozę zbiornik , błotniki i blachy boczne do lakiernika żeby pomalował to akrylem bądź bazą z klarem i wymalował szparunki od razu
Niedługo mały upgrade fotek![:)](./images/smilies/smile.gif)
PS> Ktoś powie mi z którego roku są te kartery ??
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
Mała aktualizacja
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Kupiłem kartery w dobrym stanie, takich jak te szukałem od dawien dawna ... są do pary
![:evil:](./images/smilies/devil.gif)
![:shock:](./images/smilies/omg.gif)
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Kartery jutro wypiaskuje drobnym ziarnem
![;D ;D](./images/smilies/lol.png)
Oraz jutro też oryginalny wał który posiadam pójdzie do regeneracji
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
![Obrazek](http://images77.fotosik.pl/427/32f22a7d44413e99.jpg)
![Obrazek](http://images76.fotosik.pl/427/dbbc21fc71e5b6f7.jpg)
![Obrazek](http://images78.fotosik.pl/427/978823d14fb2f897.jpg)
![Obrazek](http://images78.fotosik.pl/427/7f119bbea829b940.jpg)
![Obrazek](http://images75.fotosik.pl/427/1d0e641c0ac9ac4b.jpg)
![Obrazek](http://images77.fotosik.pl/427/b0bed3cf87b9d29f.jpg)
![Obrazek](http://images77.fotosik.pl/427/a7218bc32517db3e.jpg)
Dodatkowo zakupiłem korbowód duellsa , instalacje elektryczną, tarcze sprzęgła, tuleje gumowe zabieraka, podstawkę CDI od Saviera, brakujące bęben hamulcowy , napęd licznika i orygianlny od tego modelu zabierak łańcucha , regulator napięcia do CDI oraz ściągacz magneta
![;D ;D](./images/smilies/lol.png)
Oraz taką listę ze skuter dębica:
3758 - blaszka napędzająca licznik 1 sztuka
1070 sprężyna zębatki wypukłej 1 szt
1081 szpilka cylindra 2szt
4644- podkładka dystansowa trybu 1szt
3418 osłonka łożysk piasty koła 2szt
2645 osłonka przewodu 1szt
1019 nakrętki 2szt
1014 miseczka zębatki wypukłej 1szt
4684- miseczka automatu 1szt
4307 - śruba ilozator przewodów elektr. 1 komplet (3szt.)
1126 zabezpieczenie miseczki kosza 1szt
1029 - oprawa sprężyny i śruta ... 1szt
1041 podkładka dystansowa 2szt
1043-podkładka dystansowa wału 2szt
1064- sprężyna i śrut ramienia zmieniacza biegów 1szt
2645- osłonka gumowa przewodu w-n 1szt
1025 Obsada pancerza linki gazu 1 szt
3655 osłonka wahacza 2szt.
1045-pierścień oporowy kosza sprzęgłowego 1szt
Brakuje mi jeszcze :
-odbłyśnika
-lampy tył
-licznika
-łańcucha
-zębatki
-wydechu
W najbliższym czasie dokupię te brakujące części i poskładam wszystko w całość
![:mad:](./images/smilies/evil.gif)
Potem zawiozę zbiornik , błotniki i blachy boczne do lakiernika żeby pomalował to akrylem bądź bazą z klarem i wymalował szparunki od razu
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
Niedługo mały upgrade fotek
![:)](./images/smilies/smile.gif)
PS> Ktoś powie mi z którego roku są te kartery ??
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Fajny zakup, ja na Twoim miejscu bym je wyszczotkował obrotową szczotką drucianą, fajny efekt. Kolega tak zrobił w swoim Kosie i bardzo mi się podoba. Jeśli będę rozbierał jakiś silnika to też tak zrobię.
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Dzięki, dzięki
Powiem Ci, że miałem już jedne szczotkowane ale lekko matowe jakoś chyba bardziej mi się podobają![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![;D ;D](./images/smilies/lol.png)
Powiem Ci, że miałem już jedne szczotkowane ale lekko matowe jakoś chyba bardziej mi się podobają
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
o gustach się nie dyskutuje, to Tobie mają się podobać.
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
W B1 były chyba tylko malowane, ale chromy są ładniejsze oraz nie posiadałem felg a ori zazwyczaj są w marnym już stanie ....Tatapoli pisze:Bardzo ładnie się prezentuje ten motorek, ale czy felgi w chromie odpowiadają oryginałowi? nie powinny być malowane na srebrny młotkowy? Jeśli się mylę to od którego roku produkcji zrezygnowano z chromowanych felg na rzecz malowanych? i ten szew wzdłuż baku, czy fabrycznie był widoczny czy nie?
Ten szew na baku oryginalnie jest zaszpachlowany ale po piaskowaniu się pokazał i bak idzie do poprawki
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Aktualizacja !!!
Dziś kartery ładnie wypiaskowane
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![:evil:](./images/smilies/devil.gif)
Dostałem paczkę ze skuter dębica, oraz podstawkę CDI od Saviera i trochę podłubałem dzisiaj
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
Wał trafił do regeneracji i niebawem zacznę składać silnik
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Foty:
![Obrazek](http://images76.fotosik.pl/430/f8e942290f5e2ba2.jpg)
![Obrazek](http://images76.fotosik.pl/430/7180656f1a4acc70.jpg)
![Obrazek](http://images78.fotosik.pl/429/750cd95e5e681abc.jpg)
![Obrazek](http://images75.fotosik.pl/429/a6a72c24ca4413d0.jpg)
![Obrazek](http://images77.fotosik.pl/429/5433957f355080c7.jpg)
![Obrazek](http://images76.fotosik.pl/430/870fa9daad366d0d.jpg)
![Obrazek](http://images78.fotosik.pl/429/5c16957f2dfc953f.jpg)
![Obrazek](http://images75.fotosik.pl/429/e47649048759a6c0.jpg)
Fotka obecnie zamontowanego silnika jeszcze na starych karterach
![:P](./images/smilies/tongue.gif)
![Obrazek](http://images75.fotosik.pl/429/e74bafa4f3f117b7.jpg)
- Garbar
- Posty: 9
- Rejestracja: 2015-12-04, 17:54
- GG: 0
- Moje maszyny: Demoludy 2T
- Lokalizacja: Miechowskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Dla mnie h*jnia bo silnik stracił swój wygląd,prawie zamazane numery i napisy. Nawet nie podarowałeś gniazdom łożysk, wogule po co tam piaskować ?? Te silniki fajnie wyglądają jak lekko przejedziesz staliwem/wełną co sprzedają na alledrogo, nawet wymyć brudy nitro i nic nie ruszać. Lipa ![:!:](./images/smilies/excl.gif)
![:!:](./images/smilies/excl.gif)
-
- Posty: 158
- Rejestracja: 2013-03-18, 17:44
- GG: 0
- Moje maszyny: jawa
shl
gnom
perak
sport 2(sprzedany )
Velorex 560 - Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
I h*j. Poszedłeś na skróty z tymi karterami, dałeś d*py, nie chciało się wypolerować, to masz teraz zjechane gniazda łożysk. I to ma być renowacja? Aluminium tak zjechane że aż białe, razi i psuje...
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Mi się bardziej podoba matowy..Garbar pisze:Dla mnie h*jnia bo silnik stracił swój wygląd,prawie zamazane numery i napisy. Nawet nie podarowałeś gniazdom łożysk, wogule po co tam piaskować ?? Te silniki fajnie wyglądają jak lekko przejedziesz staliwem/wełną co sprzedają na alledrogo, nawet wymyć brudy nitro i nic nie ruszać. Lipa
![;D ;D](./images/smilies/lol.png)
Gniazda łożysk wału nie piaskowane, wypiaskowalem tylko tam gdzie zdawczy i kosz sprzeglowy bo były punktowane a to na pewno juz nie zaszkodzi.
Polerowanie tego silnika to bezsens... te odlewy mają tyle wad, że wueskowego silnika nigdy nie wypolerujesz na lustro bez żadnej skazy.
A nawet jeśli znudzi mi się mat, to byly one przepiaskowane tak drobnyn granulatem że wystarczy stalowa szczotka i będą się błyszczeć
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
A powiedz co tu polerować jak te odlewy miały tyle wad, że polerowanie ich to strata czasu. Efekt jak po szkielkowaniu , gniazdom łożysk nic nie jest .Gondek pisze:I h*j. Poszedłeś na skróty z tymi karterami, dałeś d*py, nie chciało się wypolerować, to masz teraz zjechane gniazda łożysk. I to ma być renowacja? Aluminium tak zjechane że aż białe, razi i psuje...
-
- Posty: 2238
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Przecież na zdjęciach widać że gniazda też były ruszone. Zresztą gruby czy drobny piasek, tutaj liczy się ciśnienie i czas ekspozycji. U Ciebie, po numerze silnika, widać że było przesadzone. Ogólnie do silnika zakładasz imbusy co jak dla mnie jest kaleczeniem tego silnika, ale wiadomo Twoja maszyna
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Jeśli chodzi o numer silnika to dwóch jedynek z przodu prawie nie było widać przed piaskowaniem .halcik pisze:Przecież na zdjęciach widać że gniazda też były ruszone. Zresztą gruby czy drobny piasek, tutaj liczy się ciśnienie i czas ekspozycji. U Ciebie, po numerze silnika, widać że było przesadzone. Ogólnie do silnika zakładasz imbusy co jak dla mnie jest kaleczeniem tego silnika, ale wiadomo Twoja maszyna
I powtarzam, że gniazdom nic nie jest .
Śruby imbusowe łatwiej będzie kiedyś odkręcić .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości