Hej, dzisiaj wziołem się za kompletowanie WSK. Na razie mam taką stertę pierdół
-Dystanse, podkładki i tulejki w tylnym kole, jakie wymiary itp (mam pojedynczą ośkę)
-Z jednej strony ośka jest grubsza, z drugiej cieńsza, wahacz ma dziury większe z obu stron, więc z jednej ośka ma za małe Fi ( powinna być jakaś tulejka czy co?)
-Fotka umiejscowienia automatu stopu
-Fotka mocowania wydechu (ktoś obcioł)
-Jaki wydech? (chrom, czy lakier)
-Mam kierownice z prostokątnymi uszami klamek (dobra czy zła)
-Magneto ameliniowe, czy stalowe?
A teraz części, które chętnie kupię:
Licznik z mocowaniem, lampę tylną, odblask z mocowaniem, nakrętkę przedniego koła (taką cienką, nie tą długą) kluczyk z zasuwką i stacyjką, sygnał, mocowanie akumulatora, lewą skrzynkę narzędziową (albo same drzwiczki z ryglem), oprawkę żarówki przedniej, krótką osłonę łańcucha
Jak mi się coś przypomni to dopiszę.
Mam kilka pytań:WSK M06-L 1964 rok produkcji
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
WSK M06-L 1964 rok produkcji
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- grzek30
- Posty: 356
- Rejestracja: 2015-10-26, 12:26
- GG: 0
- Moje maszyny: 2,5xM21W2S2 i inne..
- Lokalizacja: Szczecinek
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-L 1964 rok produkcji
Ostatni rok produkcji.Podaj maila to prześle Ci zdjęcia całej kompletnej w oryginalnym stanie z tego samego roku, będziesz miał dobre porównanie.
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-L 1964 rok produkcji
adas.kosowski(malpa)gmail.com
- grzek30
- Posty: 356
- Rejestracja: 2015-10-26, 12:26
- GG: 0
- Moje maszyny: 2,5xM21W2S2 i inne..
- Lokalizacja: Szczecinek
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-L 1964 rok produkcji
Poszło.
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-L 1964 rok produkcji
Dzięki, mam dobry sprzęt, zazdroszczę zachowanego stanu.
Chciało by Ci się zdjąć tylne koło i pomierzyć tulejke, która wchodzi w łożysko zabieraka? I czy między szczekotrzymaczem, a wahaczem jest podkładka, czy bezpośrednio dolega do wahacza?
Zastanawia mnie ta miseczka pod śruba ośki tylnej, ja jej nie mam i nie mam pomysłu jak ja dorobić.
Chciało by Ci się zdjąć tylne koło i pomierzyć tulejke, która wchodzi w łożysko zabieraka? I czy między szczekotrzymaczem, a wahaczem jest podkładka, czy bezpośrednio dolega do wahacza?
Zastanawia mnie ta miseczka pod śruba ośki tylnej, ja jej nie mam i nie mam pomysłu jak ja dorobić.
- grzek30
- Posty: 356
- Rejestracja: 2015-10-26, 12:26
- GG: 0
- Moje maszyny: 2,5xM21W2S2 i inne..
- Lokalizacja: Szczecinek
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-L 1964 rok produkcji
Szczerze to w najbliższym czasie niestety brak czasu mocno mnie ogranicza, lecz jak bym miał chwilę to nie ma problemu.
Przed Tobą dużo pracy .Powodzenia życzę.
Przed Tobą dużo pracy .Powodzenia życzę.
- tomsim88
- Posty: 75
- Rejestracja: 2015-11-08, 13:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM m06 1959
WSK m06b3 - Lokalizacja: Jasło
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-L 1964 rok produkcji
Moglbym rowniez prosic zdjecie na maila ?grzek30 pisze:Ostatni rok produkcji.Podaj maila to prześle Ci zdjęcia całej kompletnej w oryginalnym stanie z tego samego roku, będziesz miał dobre porównanie.
tomsim88@wp.pl
Byl bym wdzieczny moze cos podpatrze do swojej.
Napewno mam kpl oske na przod i tylna chyba tez zobacz na moj profil tez pisiadam na skonczeniu model m06l 63r
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-L 1964 rok produkcji
Dzieje się ostatnio trochę, przyszło kilka paczek ze skutera i innych sklepów
Temat siedzenia - sklejka czy blacha? w tylnej części ramy nie mam nacięć na uszy blachy, więc była sklejka?
Wał tajwan na duellsie ze skutera, swoją drogą bardzo dobrze wykonany, silnik już odpalony i w ramie, dzwonią pierścienie, ale to dlatego, że jest na razie stary tłok. Szkoda mi było szlifować cylindra bo jest nominalny i ma wszystkie żeberka. Plan jest taki, żeby skompletować moto na 100%, spasować wszystkie blachy, oblatać i dopiero rozebrać i wypiaskować. Na fotce założone lagi od SHL M05/pierwszych wfm, bo moja WFMka ma założone lagi od tej, a te czarne niedawno dokupiłem.Temat siedzenia - sklejka czy blacha? w tylnej części ramy nie mam nacięć na uszy blachy, więc była sklejka?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości